Vak: -
Forumreacties: 2.126
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 05 januari 2026 om 10:32:
We zullen voorlopig nog met RvP verder moeten. Hem nu niet ontslaan om dat over twee weken alsnog te doen, zou onlogisch zijn. Ik verwacht daarom dat er pas actie binnen Feyenoord wordt ondernomen als Ajax ons eerst heeft ingehaald.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.249
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Van de laatste twaalf wedstrijden zijn er negen niet gewonnen. Het is overduidelijk crisis; een periode zonder voetbal verandert daar helaas niets aan. Ook niet na de korte periode van afwezigheid.
Het probleem is als je nu niet ingrijpt (nu had je wat dagen de tijd om wat zaken op de rit te krijgen) dan vind ik het onlogisch dat over een paar weken wel ineens te doen.
Ik ben niet blij dat Feyenoord totaal geen actie onderneemt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 13.500
Reg.: 9 oktober 2019
Lachwekkend dat gedoe om die band alsof je daardoor wedstrijden verliest had hem gewoon aan Timber gegeven zolang hij er nog is. Dat had ik al eerder verwacht. Steijn had je ook gewoon aanvoerder kunnen laten en persoonlijk zou ik voor Valente kiezen. Nu wordt het breed uitgemeten in de media is ook nergens voor nodig.
Forumreacties: 3.918
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 januari 2026 om 18:00:
Lachwekkend dat gedoe om die band alsof je daardoor wedstrijden verliest had hem gewoon aan Timber gegeven zolang hij er nog is. Dat had ik al eerder verwacht. Steijn had je ook gewoon aanvoerder kunnen laten en persoonlijk zou ik voor Valente kiezen. Nu wordt het breed uitgemeten in de media is ook nergens voor nodig.
Forumreacties: 2.126
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 januari 2026 om 18:00:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 05 januari 2026 om 21:23:
Op basis wat wat wil je Timber de band geven?
Vond het de eerste periode al niets.
Maar nu? Niet in vorm, mentaal zwak, ziek of misselijk vaak,gaat de club verlaten voor niets terwijl je 1 leuk jaar had en meer de rest uit vorm of geblesseerd..
Ben echt benieuwd waar hij de band aan verdiend dan in jou ogen?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 januari 2026 om 23:10:
Maar nu? Niet in vorm, mentaal zwak, ziek of misselijk vaak,gaat de club verlaten voor niets terwijl je 1 leuk jaar had en meer de rest uit vorm of geblesseerd..
maar waarom nu dan weer Steijn de band afpakken? In het belang van Feyenoord zegt hij maar ook dat Steijn geen druk voelde had die band nu dan gewoon bij hem gelaten. Ik begrijp niet waarom Wellenreuther nu de beste keus zou zijn.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 05 januari 2026 om 23:39:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 januari 2026 om 23:10:
maar waarom nu dan weer Steijn de band afpakken? In het belang van Feyenoord zegt hij maar ook dat Steijn geen druk voelde had die band nu dan gewoon bij hem gelaten. Ik begrijp niet waarom Wellenreuther nu de beste keus zou zijn.
Tja dat weet niemand.
Het creëert alleen maar weer verwarring.
Marc, daar vergis je je in. Heb je zelf gevoetbald of ooit de aanvoerdersband gedragen? Binnen een team is dit namelijk wel degelijk een groot en gevoelig onderwerp. Zoiets moet je verdienen, en als trainer moet je een nieuweling nooit zomaar de aanvoerdersband geven.
Het is een uiterst belangrijke keuze: degene die de band krijgt kan te veel druk ervaren, terwijl degene die hem niet krijgt zich gepasseerd kan voelen. Dit vraagt om zorgvuldige afweging, goede communicatie en afstemming binnen de groep. Dat is hier niet gebeurd. RvP heeft op dit punt duidelijk steken laten vallen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.513
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 januari 2026 om 02:48:
Ik zeg niet dat een band helemaal niks tebetekenen heeft maar het hoort geen issue tezijn en dat is het nu al vanaf het begin ook de tweede band voor Hadj Moussa is vreemd dan denk je toch eerder aan een Smal als hij speelt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ja hij maakt het voor zichzelf ook zo moeilijk zelfs bij Oranjewinter hadden ze het erover. Dan zie je toch dat hij de ervarenheid mist. Maarja mischien pakt het wel goed uit hoor dat is afwachten. Als hij de spelers daadwerkelijk verliest zal dat snel blijken helaas ten koste van de Champions League maar zijn krediet raakt snel op. Bij Celtic wordt de trainer er gewoon uitgegooid terwijl hij wel won van Feyenoord Rod Stewart ging het vieren in de pub lol. Bij Feyenoord mis je gewoon daadkracht.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.058
Reg.: 6 juli 2007
De trainer denkt een oplossing te hebben gevonden voor de problemen en belooft aanpassingen te doen aan de door hem verlangde speelstijl: "Tegenstanders lezen ook wat er wordt geschreven, dus ik kan je niet uitleggen wat ons probleem is geweest of hoe we dat op gaan lossen. Bovendien zou ik dan goed overkomen door nu allerlei scenario's op tafel te leggen met een goed tactisch verhaal hoe we het vanaf nu gaan doen, maar het gaat niet om mij", aldus Van Persie in gesprek met Voetbal International.
"Het gaat mij om de oplossing. Geloof mij: de problemen hebben we allemaal in kaart gebracht. Alle doelpunten en kansen tegen en voor, hoe ze tot stand zijn gekomen, waar de kern van de problemen ligt: We hebben ze op een rij. De focus moet nu op de korte doelen, die halen en dan weer door. We waren niet altijd goed, maar wonnen wel en je zag dat het vertrouwen steeds meer groeide. Daar moeten we weer naar terug. Stapje voor stapje weer naar het niveau dat in deze groep zit. De oplossingen gaan jullie vanzelf zien", aldus Van Persie, die zijn kaarten tegen de borst hield in het interview.
In goed Nederlands: Geen idee, op hoop van zegen.
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 07 januari 2026 om 17:22:
De trainer denkt een oplossing te hebben gevonden voor de problemen en belooft aanpassingen te doen aan de door hem verlangde speelstijl: "Tegenstanders lezen ook wat er wordt geschreven, dus ik kan je niet uitleggen wat ons probleem is geweest of hoe we dat op gaan lossen. Bovendien zou ik dan goed overkomen door nu allerlei scenario's op tafel te leggen met een goed tactisch verhaal hoe we het vanaf nu gaan doen, maar het gaat niet om mij", aldus Van Persie in gesprek met Voetbal International.
"Het gaat mij om de oplossing. Geloof mij: de problemen hebben we allemaal in kaart gebracht. Alle doelpunten en kansen tegen en voor, hoe ze tot stand zijn gekomen, waar de kern van de problemen ligt: We hebben ze op een rij. De focus moet nu op de korte doelen, die halen en dan weer door. We waren niet altijd goed, maar wonnen wel en je zag dat het vertrouwen steeds meer groeide. Daar moeten we weer naar terug. Stapje voor stapje weer naar het niveau dat in deze groep zit. De oplossingen gaan jullie vanzelf zien", aldus Van Persie, die zijn kaarten tegen de borst hield in het interview.
In goed Nederlands: Geen idee, op hoop van zegen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.058
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 januari 2026 om 19:59:
Naast de blessures heb je ook veel nieuwe spelers die toch meer tijd nodig hebben dan gehoopt Steijn Larin Tengstedt Borges Diarra.
Ook het centrale duo en Bos moeten naar een hoger niveau.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie