Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 12.458
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Heracles Almelo-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-FC Utrecht: -
Mischien wel de beste move van Feyenoord.
[video]https://www.youtube.com/live/nAbSfp7Qd0k[link/video]
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
René heeft niet de uitstraling maar is echt goed een boertje uit Coevorden maar hij is de ideale man om Van Persie te ondersteunen.
https://one.feyenoord.nl/video/764750link
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 februari 2025, 01:59:17.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Hake is known for his flexible tactical approach. He has experience in managing teams that play possession-based football, as well as teams that focus on quick transitions and counter-attacking. He has been compared to Erik ten Hag, with both managers having a focus on compact, defensive structures.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Mooie foto maar €335 beetje te gortig.
https://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto%27s/warming-up-of-quinten-timber-of-feyenoord-and-rene-hake-nieuwsfotos/2228719712link
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Zo gek zou het eigenlijk niet zijn Oosting heeft leuk voetbal laten zien vooral bij RKC, maar ook bij Twente.
VOETBAL
Broer van Twente-trainer Joseph Oosting: 'Ik ben heulemoal gek op mien breur'
20:10, 11-05-2024 / Laatste Update: 05:44, 05-10-2024
Hoofdtrainer Joseph Oosting beleeft een goed seizoen bij FC Twente en staat momenteel op de derde plek. De oefenmeester komt oorspronkelijk van het woonwagenkamp De Ark in Emmen.
Het is pas zijn derde jaar als coach in het betaald voetbal, maar Joseph Oosting laat zien dat hij het spelletje snapt. De oefenmeester presteerde twee jaar goed bij RKC en is momenteel wederom goed bezig met zijn huidige team FC Twente. Daarnaast zou hij ook nog eens in de belangstelling staan van Feyenoord.
Joseph Oosting. © Pro Shots
Feyenoord kan Joseph Oosting definitief vergeten als opvolger Arne Slot: 'Ik ben nog lang niet klaar bij Twente'
De Volkskrant ging op bezoek bij de broers van Joseph Oosting op woonwagenkamp De Ark in Emmen, waar Oosting opgroeide. De familie Oosting is een echte voetbalfamilie. Vader Jan en broers Berend en Hendrik Oosting hebben allen gevoetbald. Net zoals Joseph zelf die ruim 400 wedstrijden voor Emmen en Veendam heeft gespeeld. Daarnaast speelt de zoon van Joseph, Thijs Oosting, momenteel bij het net gepromoveerde Willem II.
Doorzettingsvermogen
Broers Hendrik en Berend zijn zichtbaar apentrots op hun broer en kunnen niet stoppen met glimlachen als ze het over de Twente-trainer hebben. "Ik zal je eerlijk zeggen: ik ben heulemoal gek op mien breur", vertelt Berend aan de Volkskrant.
Hun grote broer heeft volgens de mannen een ongelofelijk doorzettingsvermogen. Zo vertelt Berend: "Zo vaak als hij is afgewezen voor de cursus coach betaald voetbal is ongelooflijk. Dat maakte me kwaad, maar Joseph ging door. Als je ziet wat hij allemaal heeft opgeofferd." Hendrik vervolgt: "Hij begon als jeugdtrainer, werd assistent, hoofd opleiding en hoofdcoach in het amateurvoetbal en volgde daarna datzelfde traject bij Vitesse. Continu van Emmen naar Arnhem rijden. Deed hij ook nog extra cursussen om maar te worden toegelaten."
Succesvol
Het doorzettingsvermogen van Joseph Oosting heeft ertoe geleid dat de play-offs van de Champions League binnen handbereik zijn voor de oefenmeester en zijn FC Twente. Momenteel staan de Tukkers op de derde plek met twee punten voorsprong op AZ.
Forumreacties: 1.890
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 september 2025 om 00:15:
Zo gek zou het eigenlijk niet zijn Oosting heeft leuk voetbal laten zien vooral bij RKC, maar ook bij Twente.
VOETBAL
Broer van Twente-trainer Joseph Oosting: 'Ik ben heulemoal gek op mien breur'
20:10, 11-05-2024 / Laatste Update: 05:44, 05-10-2024
Hoofdtrainer Joseph Oosting beleeft een goed seizoen bij FC Twente en staat momenteel op de derde plek. De oefenmeester komt oorspronkelijk van het woonwagenkamp De Ark in Emmen.
Het is pas zijn derde jaar als coach in het betaald voetbal, maar Joseph Oosting laat zien dat hij het spelletje snapt. De oefenmeester presteerde twee jaar goed bij RKC en is momenteel wederom goed bezig met zijn huidige team FC Twente. Daarnaast zou hij ook nog eens in de belangstelling staan van Feyenoord.
Joseph Oosting. © Pro Shots
Feyenoord kan Joseph Oosting definitief vergeten als opvolger Arne Slot: 'Ik ben nog lang niet klaar bij Twente'
De Volkskrant ging op bezoek bij de broers van Joseph Oosting op woonwagenkamp De Ark in Emmen, waar Oosting opgroeide. De familie Oosting is een echte voetbalfamilie. Vader Jan en broers Berend en Hendrik Oosting hebben allen gevoetbald. Net zoals Joseph zelf die ruim 400 wedstrijden voor Emmen en Veendam heeft gespeeld. Daarnaast speelt de zoon van Joseph, Thijs Oosting, momenteel bij het net gepromoveerde Willem II.
Doorzettingsvermogen
Broers Hendrik en Berend zijn zichtbaar apentrots op hun broer en kunnen niet stoppen met glimlachen als ze het over de Twente-trainer hebben. "Ik zal je eerlijk zeggen: ik ben heulemoal gek op mien breur", vertelt Berend aan de Volkskrant.
Hun grote broer heeft volgens de mannen een ongelofelijk doorzettingsvermogen. Zo vertelt Berend: "Zo vaak als hij is afgewezen voor de cursus coach betaald voetbal is ongelooflijk. Dat maakte me kwaad, maar Joseph ging door. Als je ziet wat hij allemaal heeft opgeofferd." Hendrik vervolgt: "Hij begon als jeugdtrainer, werd assistent, hoofd opleiding en hoofdcoach in het amateurvoetbal en volgde daarna datzelfde traject bij Vitesse. Continu van Emmen naar Arnhem rijden. Deed hij ook nog extra cursussen om maar te worden toegelaten."
Succesvol
Het doorzettingsvermogen van Joseph Oosting heeft ertoe geleid dat de play-offs van de Champions League binnen handbereik zijn voor de oefenmeester en zijn FC Twente. Momenteel staan de Tukkers op de derde plek met twee punten voorsprong op AZ.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Hake verkoopt FC Twente een 'nee': ''Naar m'n zin bij Feyenoord''
vandaag, 22:21 637 reacties
René Hake heeft laten weten dat hij niet ingaat op de interesse van FC Twente. De assistent-trainer van Feyenoord werd genoemd als kandidaat om de onlangs ontslagen Joseph Oosting op te volgen in Enschede.
''Ik waardeer het zeer dat ik ben benaderd door FC Twente, maar ik heb het heel erg naar m’n zin bij Feyenoord en zit hier prima op m’n plek. Ik heb dan ook niet getwijfeld en blijf in Rotterdam," aldus Hake in gesprek met Tubantia.
De oefenmeester werkte eerder al als hoofdtrainer in Enschede, maar ziet dit niet als het juiste moment om terug te keren. Hake richt zich volledig op zijn huidige rol bij Feyenoord, waar hij sinds vorig seizoen onderdeel uitmaakt van de technische staf van Robin van Persie.
Eerder liet ook Mark van Bommel weten de stap naar FC Twente niet te zullen zetten. De voormalig speler van onder meer FC Barcelona en AC Milan heeft zijn twijfels bij de huidige selectie van de Tukkers.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.477
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » René Hake