Dat die jongen veel geld wil verdienen moet hij zelf weten. Dat hij dat doet in een land dat structureel mensenrechten schendt, ook. Al vind ik daar wel iets van, maar vooruit (En nee Gini: de mensenrechtenschendingen aldaar staan niet gelijk aan de toeslagenaffaire, dat zeg je alleen om je geweten te sussen). Maar dan moet hij niet gaan lopen mekkeren dat hij zo graag terug had willen komen en net doen alsof hij hier op een houtje had moeten bijten. Of je gaat daar spelen en komt er ronduit vooruit dat het geld je belangrijkste drijfveer is of je komt terug en accepteert het salaris hier. Niet iets er tussen in. Ik vind dit een verachtelijk persoon. Past dus beter bij PSV, waar hij heen ging toen het schip hier zonk. Ook dat mag, maar blijf dan ook weg als het wel weer goed gaat.
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 20 maart 2024 om 08:18:
Dat die jongen veel geld wil verdienen moet hij zelf weten. Dat hij dat doet in een land dat structureel mensenrechten schendt, ook. Al vind ik daar wel iets van, maar vooruit (En nee Gini: de mensenrechtenschendingen aldaar staan niet gelijk aan de toeslagenaffaire, dat zeg je alleen om je geweten te sussen). Maar dan moet hij niet gaan lopen mekkeren dat hij zo graag terug had willen komen en net doen alsof hij hier op een houtje had moeten bijten. Of je gaat daar spelen en komt er ronduit vooruit dat het geld je belangrijkste drijfveer is of je komt terug en accepteert het salaris hier. Niet iets er tussen in. Ik vind dit een verachtelijk persoon. Past dus beter bij PSV, waar hij heen ging toen het schip hier zonk. Ook dat mag, maar blijf dan ook weg als het wel weer goed gaat.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Hij heeft als enige verkochte speler een donatie in de jeugdkas gedaan. Dat verdient wel waardering!
Tja, het is niet gemakkelijk om zijn antwoord als understated te ervaren. Hij heeft er niet bij nagedacht
om een gedegen antwoord te geven. Noem het maar onvolwassenheid. Toch hebben we zijn mening te respecteren,
hoe wrang, zuur, of verkeerd die is.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 20 maart 2024 om 15:58:
Hij heeft als enige verkochte speler een donatie in de jeugdkas gedaan. Dat verdient wel waardering!
Tja, het is niet gemakkelijk om zijn antwoord als understated te ervaren. Hij heeft er niet bij nagedacht
om een gedegen antwoord te geven. Noem het maar onvolwassenheid. Toch hebben we zijn mening te respecteren,
hoe wrang, zuur, of verkeerd die is.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 maart 2024 om 08:58:
Het is een standaard riedeltje Ronaldo en Benzema gaan ook geen kritiek leveren hoor. Mischien dat Henderson wel de eerlijkste speler is die had het snel gezien in dat bedorven land.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
https://www.feyenoordpings.nl/georginio-wijnaldum-verbaasd-wat-kan-of-kon-ik-daaraan-doen/?utm_term=free
Tja wel zielig zeg dat hij wat geld moest inleveren.
Lijkt me dat hij overal behalve in zo een land geld moest inleveren.
Maakt mij verder niet uit maar doe niet alsof je zo graag naar Feyenoord wilt.
Je hebt zat geld verdiend en mag natuurlijk maar doe niet alsof Feyenoord dan ooit een kans had gehad want al zijn we 10 jaar verder dan nog zal Feyenoord niet dat soort salarissen betalen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 09 juni 2024 om 13:31:
open/sluit de onderstaande quote:
Hij heeft gekozen, dan is het toch verder prima?
We kunnen het wel iedere keer oprakelen, en de pers kan er ook naar blijven vragen. Maar wat maakt het nout uit?
Feyenoord heeft voor Wijnaldum niet méér betekenis dan een andere club. Feyenoord heeft hem opgepikt bij Sparta toen hij 14 was, hij is als 20-jarige weer overgestapt naar PSV, en toen verder. Hij heeft overal het embleem gekust als hij scoorde, en de supporters waren hem overal even lief.
Prima. Streep eronder. Door.
Ik vond hem trouwens de slechtste man op het veld tegen Canada. Hij kan het niet meer belopen. Koeman had hem niet moeten selecteren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 189
Reg.: 3 september 2023
Feyenoord Forum » Home of History » Gini Wijnaldum