Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Tonny Vilhena

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Hoe gaat het met hem in Russia? Moet hij mee naar het EK? Koeman heeft wel een zwak voor hem.

 

+1/-0

Ja moet mee.
Hij heeft de juiste winnaars mentaliteit.
Helaas is bijna iedereen de wedstrijd tegen portugal vergeten die Nederland toen in 5-3-2 glansrijk won. Vilhena speelde LWB en deed dat prima.
Ook gaf hij de beslissende voorzet waar een doelpunt uit kwam in dacht de poulefase van de nations league tegen duitsland waardoor nederland op de valreep door ging om die prijs nog te kunnen winnen.
Is mss wel onze beste links back optie samen met Gosens. En kan prima mee als linker verdedigende middenvelder naast Frenkie de jong als Propper mss geblesseerd is. Ik vind hem beter dan de Roon (Vilhena heeft een beter schot van afstand meer snelheid en loopvermogen) en Strootman die na zijn blessure nooit meer de oude is geworden.
Is ook nog jonger dan deze spelers dus kan je beter in Vilhena investeren.

 

+1/-0

Denk dat hij in een Davids rol heel geschikt is redelijke techniek en een betere stofzuiger als een Strootman bv. Speelt op het randje, maar je moet een paar van die gasten hebben.

 

+1/-0

Ik mis deze gozer enorm dit seizoen. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 25 januari 2021 om 08:23:

Ik mis deze gozer enorm dit seizoen. :B




middenveld is ook niet goed momenteel

 

+1/-0

Ik herinner me nog dat er veel commentaar op Tonny was. Tja, hij verdiende wel een rol in het buitenland. Hij heeft ons veel gebracht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 januari 2021 om 13:12:

Ik herinner me nog dat er veel commentaar op Tonny was. Tja, hij verdiende wel een rol in het buitenland. Hij heeft ons veel gebracht.



Vergeet el Ahmadi niet

 

+1/-0

Tony is eigen kweek. El Ahmadi kwam van Twente.

 

+1/-0

Tonny Vilhena zou weleens een droomtransfer kunnen maken. Volgens het Italiaanse Calciomercato heeft Internazionale een voorstel gedaan om de middenvelder van Krasnodar te huren met een optie tot koop. In 2017 wilde de club uit Milaan Vilhena al overnemen maar toen wilde Feyenoord hem niet laten gaan. Ook Atalanta zou interesse hebben in Vilhena. De club uit Bergamo staat volgens het medium ervoor open om de oud-Feyenoorder meteen te kopen. Volgens Transfermarkt.com heeft Vilhena een transferwaarde van acht miljoen euro.

 

+1/-0

Ben benieuwd of Feyenoord een doorverkoop percentage heeft vastgelegd

 

+1/-0

Terug halen???

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2022 om 00:26:

Terug halen???



Liever Vilhena dan Bazoer. En misschien ook wel liever dan Joey Veerman. Restwaarde zal nihil zijn (waardoor wellicht minder interessant voor investeerders) bij Vilhena, maar is 'pas' 27. Voor hetzelfde geldt kan hij nog drie seizoenen bij Feyenoord spelen en dan nog een keer een stap maken.

Ik zou serieus enthousiast worden van zijn komst. Vilhena heeft na zijn bizar goede debuut bij Feyenoord veel ups&downs gekend, maar hij is uiteindelijk uitgegroeid tot onbetwiste basiskracht in het kampioenselftal.

Hij is sterk, heeft loop- en scorend vermogen, voetbaltechnisch goed. Misschien wat druistig, maar hij is inmiddels ook weer wat jaartjes ouder. Ik zie geen Russische competitie, maar je mag aannemen dat hij constanter is geworden, en zich bij Feyenoord kan profileren als dragende speler. Met een speler met zijn ervaring erbij, zou het gemakkelijker moeten zijn jonge talenten in te passen.

Ik zie het wel zitten!

 

+1/-0

Hij is waarschijnlijk een stuk meer ervaren.
Aan het begin speelde hij ook aanvallender en scoorde hij ook regelmatig.
Gezien de voorgaande aankopen, heb ik vertrouwen in de scouting en technische mensen.
Ze weten wel wie ze kunnen gebruiken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 januari 2022 om 09:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2022 om 00:26:

Terug halen???



Liever Vilhena dan Bazoer. En misschien ook wel liever dan Joey Veerman. Restwaarde zal nihil zijn (waardoor wellicht minder interessant voor investeerders) bij Vilhena, maar is 'pas' 27. Voor hetzelfde geldt kan hij nog drie seizoenen bij Feyenoord spelen en dan nog een keer een stap maken.

Ik zou serieus enthousiast worden van zijn komst. Vilhena heeft na zijn bizar goede debuut bij Feyenoord veel ups&downs gekend, maar hij is uiteindelijk uitgegroeid tot onbetwiste basiskracht in het kampioenselftal.

Hij is sterk, heeft loop- en scorend vermogen, voetbaltechnisch goed. Misschien wat druistig, maar hij is inmiddels ook weer wat jaartjes ouder. Ik zie geen Russische competitie, maar je mag aannemen dat hij constanter is geworden, en zich bij Feyenoord kan profileren als dragende speler. Met een speler met zijn ervaring erbij, zou het gemakkelijker moeten zijn jonge talenten in te passen.

Ik zie het wel zitten!




Allebei? Bazoer kan achterin en op het middenveld. Tony kan linksback en op het middenveld

 

+1/-0

Volgens mijn bron is Feyenoord wel met Bazoer bezig, maar niet met Vilhena.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 05 januari 2022 om 11:28:

Volgens mijn bron is Feyenoord wel met Bazoer bezig, maar niet met Vilhena.


Dan hoop ik dat het een goede bron is. ;)

 

+2/-0

Ik vind Vilhena een goede speler, vooral als controlerende middenvelder, maar voetballend heeft hij een wat trage handelingssnelheid en het is ook niet bepaald een creatieveling. Lijkt me verre van een ideale aanwinst, zeker gezien zijn beperkte restwaarde. Als linksback lijkt hij me overigens totaal geen aanwinst, hij heeft te weinig snelheid voor die positie.

 

+1/-0

Kokcu is onder Slot ook enorm verbeterd dus dit kan ook zomaar met Vilhena gebeuren, toch?! ;-) Onder Koeman nog international he

 

+1/-0

Opvallende move: Vilhena gaat Espanyol nu alweer verlaten

14:02 – Cyriel Dessers is mogelijk niet de enige oud-speler van Feyenoord die deze woensdag een transfer naar de Serie A gaat afronden. Ook Tonny Vilhena zal zijn wedstrijden gaan spelen op het hoogste niveau van Italië. De middenvelder staat op het punt een contract te tekenen bij Salernitana.

Volgens verschillende Italiaanse media en Voetbal International wordt Vilhena momenteel medisch gekeurd door de nummer zeventien van het afgelopen seizoen in de Serie A. Salernitana gaat de oud-speler van onder meer Feyenoord op huurbasis overnemen van Espanyol. Vilhena kwam in de tweede helft van het afgelopen seizoen op huurbasis uit voor Espanyol, alvorens definitief de overstap te maken naar Spanje. Dat maakt zijn transfer naar Italië natuurlijk opvallend.

Gedurende de voorbereiding werd echter al duidelijk dat Vilhena zijn toekomst niet bij Espanyol lag. Hij kwam geen minuut in actie en moest zelfs apart van de groep trainen. Dat terwijl de Spanjaarden deze zomer nog een slordige 2,5 miljoen euro betaalden om hem definitief over te nemen van het Russische Krasnodar. Vilhena verruilde Feyenoord in de zomer van 2019 voor een avontuur in Rusland. Bij Salernitana begint hij dus aan zijn derde buitenlandse avontuur.

Mocht Vilhena een goede indruk maken bij Salernitana, hebben de Italianen na dit seizoen naar verluidt de optie om hem definitief over te nemen van Espanyol. Er wordt gesproken over een koopoptie van 3,5 miljoen euro.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Home of History » Tonny Vilhena