Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Terugblik Feyenoord Seizoen 2019/2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Wat vond je ervan en gaat het de goede kant op met onze club?

In mijn ogen 1 van de meest waardeloze seizoenen ooit dankzij het duo corona & ciara en het waardeloze begin met Stam.

Dickie heeft ons gered met zijn pragmatische en zeer verstandige keuzes. Hij koos voor compact en solide spelen in plaats van die idiote aanvalstactiek van Stam. Daarmee waren we zeker in het rechter rijtje geëindigd.

Arnesen zou een aanwinst kunnen zijn. Zijn strategie om transfervrije ervaren spelers te mixen met jong talent lijkt me de juiste. Het enige waar je als eredivisie club nog geld mee kan verdienen is jong talent. Het maakt alleen wel uit wie je aantrekt en voorlopig moet hij nog bewijzen dat hij echte een oog voor talent heeft.

Het stadiondossier is nog steeds een puinhoop, de jeugdopleiding kent problemen en in het maasgebouw vechten ze elkaar de tent uit. Ook zitten we nog steeds niet in die voetbalpyramide. Dus genoeg om over te zeiken.

Positief; Senesi & Sini en Dickie die nog een jaartje blijft. Ook is het niet ongunstig dat PSV aardig heeft ingeleverd. Wie weet kunnen we volgend jaar een gooi naar de CL plaatsen doen. Ik persoonlijk vindt de ontwikkelingen naar een Beneliga ook positief maar de meningen zijn erover verdeeld. Op naar 2020/2021 en hopelijk wordt er volgend seizoen gevoetbald en hebben we niet weer die leipe corona op ons dak.

 

+1/-0

Periode onder Stam was dramatisch, deze trainer was duidelijk niet geschikt voor Feyenoord.

Positief waren in ieder geval de resultaten onder Advocaat en tegen het einde van het seizoen werd zelfs het voetbal beter, hoopvol dus voor de volgende start van het nieuwe seizoen, zal nog wel even duren maar toch.

Arnesen lijkt mij iemand die in ieder geval connecties heeft en wellicht een neusje voor goedkope talenten en een enkele bruikbare routinier, afwachten.

Stadion dossier wordt met de dag een grotere soap, zal mij benieuwen wat het gaat worden in deze moeilijke tijden.

Alles valt of staat wel hoe de selectie er bij de start van het nieuwe seizoen uit zal zien, Berghuis, Senesi en Kocku zijn wel spelers die eigenlijk zouden moeten blijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 30 april 2020 om 21:51:

Wat vond je ervan en gaat het de goede kant op met onze club?

In mijn ogen 1 van de meest waardeloze seizoenen ooit dankzij het duo corona & ciara en het waardeloze begin met Stam.

Dickie heeft ons gered met zijn pragmatische en zeer verstandige keuzes. Hij koos voor compact en solide spelen in plaats van die idiote aanvalstactiek van Stam. Daarmee waren we zeker in het rechter rijtje geëindigd.

Arnesen zou een aanwinst kunnen zijn. Zijn strategie om transfervrije ervaren spelers te mixen met jong talent lijkt me de juiste. Het enige waar je als eredivisie club nog geld mee kan verdienen is jong talent. Het maakt alleen wel uit wie je aantrekt en voorlopig moet hij nog bewijzen dat hij echte een oog voor talent heeft.

Het stadiondossier is nog steeds een puinhoop, de jeugdopleiding kent problemen en in het maasgebouw vechten ze elkaar de tent uit. Ook zitten we nog steeds niet in die voetbalpyramide. Dus genoeg om over te zeiken.

Positief; Senesi & Sini en Dickie die nog een jaartje blijft. Ook is het niet ongunstig dat PSV aardig heeft ingeleverd. Wie weet kunnen we volgend jaar een gooi naar de CL plaatsen doen. Ik persoonlijk vindt de ontwikkelingen naar een Beneliga ook positief maar de meningen zijn erover verdeeld. Op naar 2020/2021 en hopelijk wordt er volgend seizoen gevoetbald en hebben we niet weer die leipe corona op ons dak.


Onder Advocaat heeft Feyenoord de weg omhoog gevonden.Dus zeker geen waardeloos seizoen.Het gaat erg goed op dit moment. Corona gooide roet in het eten. Dat is inderdaad waardeloos. Geen Beneliga graag. Meer waardering voor de Nederlandse competitie met 18 clubs.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Home of History » Terugblik Feyenoord Seizoen 2019/2020