Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Muziek

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Kunnen we niet wat meer "blues" spelen?
Ondergewaardeerde muzieksoort, maar o zo goed...

In Abcoude Noord spelen dat nummertje van die drie kleine vogeltjes. Buiten de 'goal-tune' wat wordt er gespeeld? Oke, ik ben al lang niet meer in de Kuip geweest, lichamelijke problemen, maar is er niet een nummer als bijv. Born on the Bayou (Born on the Rotte)?

https://youtu.be/fcTQCNntGEs?si=-ZLuTIF56wuhLHEwlink

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:





Heiligschennis :)

 

+1/-0

Tijdens deze sessies speelde de legendarische Ierse bluesgitarist Rory Gallagher mee met de band. Volgens Stones-bassist Bill Wyman was Gallagher echter "te getalenteerd" om zomaar een bandlid te worden, waardoor hij uiteindelijk niet werd aangenomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 juni 2026 om 16:57:

Tijdens deze sessies speelde de legendarische Ierse bluesgitarist Rory Gallagher mee met de band. Volgens Stones-bassist Bill Wyman was Gallagher echter "te getalenteerd" om zomaar een bandlid te worden, waardoor hij uiteindelijk niet werd aangenomen.



Zou kunnen al denk ik sowieso niet dat Rory met zijn spijkerbroek en geruit overhempie bij de Stones gepast zou hebben. Black and Blue uit 1976 was het eerste Stones album met Ronnie Wood.

 

+1/-0

Klopt Mick Taylor gaf er de brui aan en in De Doelen hadden ze twee dagen meetings/sessies met guitaristen Ronnie was zeker de beste keus voor de Rolling Stones.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Muziek