Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Ik heb last van vermoeidheid en irritatie

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Heeft iemand ervaring met lichttherapie? Ik voel me al een tijdje moe, slaap slecht en raak snel geïrriteerd. Is het de moeite waard om het te proberen of zijn er misschien andere manieren die beter zouden werken?

+1/-0

Je bedoelt red Light therapy? Mijn vrouw doet dat. Schijnt wel te helpen

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

jacombo schreef op 28 januari 2025 om 15:28:

Heeft iemand ervaring met lichttherapie? Ik voel me al een tijdje moe, slaap slecht en raak snel geïrriteerd. Is het de moeite waard om het te proberen of zijn er misschien andere manieren die beter zouden werken?

Ik heb me lange tijd hetzelfde gevoeld: vermoeidheid, slaapproblemen, irritatie. Onlangs kwam ik per ongeluk de lichttherapie-website tegen en ik besloot het eens te proberen. De lichttherapielamp helpt het bioritme te reguleren, de slaap te verbeteren en de algehele gezondheid te verbeteren. In het begin was ik sceptisch, maar na regelmatig gebruik merkte ik dat mijn humeur en energie terugkeerden. Dit is geen vervanging voor een volwaardige therapie, maar het biedt wel aanvullende ondersteuning.

+1/-0

Ik heb een geamputeerd onderbeen en vanavond ga ik er eens twee zaklampen op richten. Misschien groeit het dan wel terug. Morgen stuur ik je een PB om te laten weten of het gewerkt heeft!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 januari 2025 om 14:34:

Ik heb een geamputeerd onderbeen en vanavond ga ik er eens twee zaklampen op richten. Misschien groeit het dan wel terug. Morgen stuur ik je een PB om te laten weten of het gewerkt heeft!

:B

+1/-0

Die symptomen lijken mij nog een uiterst milde straf voor iemand die zichzelf vrijwillig voor Ajacied uitgeeft...

+1/-0

Volgens mij kan je met een slaapmasker een aardig eind op weg zijn. Dat ik roulerende diensten draaide, kwam het vaak voor dat ik overdag mijn nachtrust had. Door het gebruik van die schoonheidsmasker ben ik die periode goed doorgekomen. Het duurde slechts een 14 maanden. Daarna mocht ik op mijn louweren rusten.

+1/-0

Gewoon een avondwedstrijd in de kuip :kuip
De beste lichttherapie die er is! :B

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Ik heb last van vermoeidheid en irritatie