Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » AS Roma stuurt Mourinho de laan uit!

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Wat een meevaller ! :B

 

+1/-0

Ik verwacht dat het een hoop ergernis scheelt, zeker als naast Mourinho ook die psychopaten in zijn staf het veld ruimen.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik AS Roma totaal niet volg. Ik ontwijk het actief, vanuit een soort zelfbescherming. Zo vreselijk vind ik de manier van spelen en vooral al dat gedrag eromheen vanaf de bank. Ik kan dus niet oordelen over de prestaties van Mourinho momenteel, maar ik ben geneigd te denken dat er méér in het team zit dan hij eruit haalt. Als ik de selectie zo bekijk, lopen daar genoeg goede voetballers rond. Al zijn ze niet allemaal fit, heb ik begrepen.

Laten we hopen dat Mourinho's ontslag en de nieuwe trainer (DeRossi waarschijnlijk) ervoor zorgt dat AS Roma opeens gaat draaien. Want kwaliteiten hebben ze wel.

 

+1/-0

Ik hoop dat je het woordje 'niet' bent vergeten in de laatste alinea. Als Roma gaat draaien kun je volgende maand al helemaal inpakken met deze ploeg

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 16 januari 2024 om 13:50:

Ik hoop dat je het woordje 'niet' bent vergeten in de laatste alinea. Als Roma gaat draaien kun je volgende maand al helemaal inpakken met deze ploeg



Dat bedoel ik inderdaad! ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Andere competities » AS Roma stuurt Mourinho de laan uit!