Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Surinaams Elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Begint wel aardig team teworden !

Bondscoach Dean Gorré heeft Heerenveen-keeper Warner Hahn toegevoegd aan de selectie van het Surinaamse elftal. Daarmee komt de groep Nederlandse voetballers die voor Suriname uitkomen op negen. Eerder hadden Ryan Donk, Tjaronn Chery, Mitchell Donald, Miquel Nelom, Kelvin Leerdam, Florian Jozefzoon, Diego Biseswar en Nigel Hasselbaink al bevestigd dat ze voor Suriname willen uitkomen.

 

+1/-0

ok

 

+1/-0

Klinkt als een soort hongarije of roemenië paar goeie en de rest te oud om nog potten te breken. Volgens mij spelen ze in die noord amerikaanse landencompetitie. Van Jamaica en Costa Rica kunnen ze dan wel winnen en Costa Rica heeft het WK vaak gehaald.

 

+1/-0

LOL, met Nelom erin?

 

+1/-0

Best veel spelers.

Profvoetballers van Surinaamse afkomst

https://www.natiosuriname.com/p/profvoetballers-van-surinaamse-afkomst.htmllink

 

+1/-0

Sorry, maar ik begrijp niet dat we van deze spelers een aparte forum moeten hebben. Ze zijn voor mij niet interessant om aandacht aan te schenken. Als ze daar willen voetballen, ga er dan heen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 juni 2021 om 00:23:

Sorry, maar ik begrijp niet dat we van deze spelers een aparte forum moeten hebben. Ze zijn voor mij niet interessant om aandacht aan te schenken. Als ze daar willen voetballen, ga er dan heen.


Vanwaar dit zure commentaar? Toch logisch dat ze voor Suriname willen uitkomen, voor het Nederlands elftal komen ze tekort.

Ik denk dat ze het niet gaan halen trouwens, ze moeten nu tegen Canada en er ook nog eens van winnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 juni 2021 om 12:04:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 juni 2021 om 00:23:

Sorry, maar ik begrijp niet dat we van deze spelers een aparte forum moeten hebben. Ze zijn voor mij niet interessant om aandacht aan te schenken. Als ze daar willen voetballen, ga er dan heen.


Vanwaar dit zure commentaar? Toch logisch dat ze voor Suriname willen uitkomen, voor het Nederlands elftal komen ze tekort.

Ik denk dat ze het niet gaan halen trouwens, ze moeten nu tegen Canada en er ook nog eens van winnen.



Grote talenten als Ryan Gravenberch zitten bij Oranje maar de meesten gaan dat nooit halen, dus als je dan internationaal kan spelen met je moederland prima toch.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 juni 2021 om 13:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 juni 2021 om 12:04:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 juni 2021 om 00:23:

Sorry, maar ik begrijp niet dat we van deze spelers een aparte forum moeten hebben. Ze zijn voor mij niet interessant om aandacht aan te schenken. Als ze daar willen voetballen, ga er dan heen.


Vanwaar dit zure commentaar? Toch logisch dat ze voor Suriname willen uitkomen, voor het Nederlands elftal komen ze tekort.

Ik denk dat ze het niet gaan halen trouwens, ze moeten nu tegen Canada en er ook nog eens van winnen.



Grote talenten als Ryan Gravenberch zitten bij Oranje maar de meesten gaan dat nooit halen, dus als je dan internationaal kan spelen met je moederland prima toch.


Uiteraard maar als je net onder de grote talenten zit, dan is het een leuke optie om toch een interlandloopbaan te hebben.

Trouwens Curaçao staat er zelfs nog beter voor en hebben ook een leuk elftal. Alleen die bondscoach vind ik niks.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Andere competities » Surinaams Elftal