Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 mei 2024 om 17:45:

Erik ten Hag staat ook volgend seizoen aan het roer bij Manchester United, zo beweert The Athletic. Het wel ingevoerde medium weet dat de clubleiding van United de Nederlander niet wil ontslaan, omdat er geen betere alternatieven zijn én de kosten die een ontslag met zich meebrengen hoog zijn.

Slot vs Ten Hag bij 1 vd grootste heetste rivalries in de wereld wel top.

Zeker top. En Slot gaat ten Hag vermorzelen, verheug me daar nu al op

+1/-0

Morgen een lekker wedstrijdje. De Manchester derby op Wembley. Voor de liefhebbers je kan de cupfinal live zien op BBC1.

+1/-0

Genoten vanmiddag van de Cupfinal en alles er omheen. Wat een geweldig decor en wat een wedstrijd. Mooi dat ManU verdiend gewonnen heeft, ondanks Ten Hag, en en met een geweldige Bruno Fernandes.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 16 augustus 2024 om 00:42:

Dit weekend live op open kanaal Viaplay TV

Man Utd vs Fulham
Arsenal vs Wolverhampton
West Ham Utd vs Aston Villa
Brentford - Crystal Palace

ik heb KPN, dit kanaal zou er dan gewoon moeten zijn? nooit geweten

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 16 augustus 2024 om 20:48:

Maar goed dat wij ondertitels hebben geen idee wat Ten Hag zegt haha.

...en dan hopen dat ze het goed vertaald hebben... :D :D :D

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 september 2024 om 18:08:

Dat is even wennen Slot verliest 0-1 van Nottingham Forest.

Wel beetje zelfde probleem als hij bij Feyenoord ook had.
Zodra ze door hebben wat te doen zetten ze alles vast.

En Slot durft blijkbaar Salah niet te wisselen terwijl als elke andere speler zo slecht speelt zou die al veel en veel eerder eruit zijn gehaald.
Die verpeste echt kans op kans.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 22 september 2024 om 18:24:

City Arsenal veel beter wordt het niet.
Inter AC Milan vandaag ook nog.

Zelfs Manchester City heeft het moeilijk als Arsenal (noodgedwongen) de bus parkeert.

+1/-0

Het toetje voor vandaag Liverpool vs Chelsea. Alle remmen los!

+1/-0

Eindelijk die kwakzalver ontslagen bij United, triest om te zien hoe dit bolwerk na Ferguson is afgetakeld door zwak beleid en matige trainers als Ten Hag. Ongekend waar die Ten Hag mee weg kwam. Beste verkoop ooit door Ajax wel, zonder die bizarre verkopen aan United op verzoek van Ten Hag hadden ze het nu financieel veel zwaarder gehad.

+1/-0

Willykment schreef op 28 oktober 2024 om 13:06:

Eindelijk die kwakzalver ontslagen bij United, triest om te zien hoe dit bolwerk na Ferguson is afgetakeld door zwak beleid en matige trainers als Ten Hag. Ongekend waar die Ten Hag mee weg kwam. Beste verkoop ooit door Ajax wel, zonder die bizarre verkopen aan United op verzoek van Ten Hag hadden ze het nu financieel veel zwaarder gehad.

Vind de trainers niet echt slecht.
Beleid is gewoon erg slecht.
Ze geven de trainers te veel macht.
Zijn maar weinige die dat kunnen.
Zoals Liverpool met Slot doet is het enige juiste denk ik.

+1/-0

INEOS is al aan het herstructureren geslagen binnen de club. Veel figuren die onder de Glazers hun gang konden gaan op tal van gebieden, zijn er al uit.

Ten Hag stond afgelopen zomer met anderhalf been buiten, maar omdat beoogde opvolgers niet wilde/durfde in te stappen mocht hij toch blijven. Hij heeft zelfs een extra slag kunnen slaan in onderhandeling naar dit seizoen, en de staf nog meer naar zijn hand kunnen zetten.

Het is uitstel van executie gebleken.

Ik ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren en wie het gaat proberen. Manchester United is een mondiale grootmacht. Niet eens meer zozeer op het gebied van sportieve prestaties, als wel als voetbalbedrijf. De reden dat al die jaren van wanbeleid de club niet aan de afgrond hebben gebracht, zijn de ongelooflijke inkomsten die het genereert. Die 'dekken' de niet-renderende uitgaves aan spelers nog altijd.

Het sportieve probleem van Manchester United is dat ze ten opzichte van de andere top-teams in de Premier League spelers aantrekken die net iets minder zijn. En die vervolgens niet lekker ingepast kunnen worden, en de stap niet kunnen maken naar de echte top. Het spelers-/transferbeleid is gewoonweg ruk.

Als men daarmee aan de slag gaat, en een team vanaf de basis gaat opbouwen; dan geloof ik dat de club er bovenop kan komen. Het is voortdurend aanmodderen geweest afgelopen decennia. Er moest direct resultaat komen, en daarom werd er voortborduurt op een slecht fundament.

+1/-0

Man United is de laatste 10 jaar slecht geleidt. Voor gewone spelers is belachelijk veel geld betaald.

+1/-0

Wat een verrassing. Bournemouth wint met 2-1 van City met Senesi heersend als een veldheer achterin. Had makkelijk een grotere uitslag kunnen zijn voor Bournemouth gezien de kansen. Traditioneel zat de chronisch geblesseerde Sinesterra niet bij de selectie.

+1/-0

Die Van Nistelroode gaat het ook niet lang volhouden bij Leicester op deze manier. Drie nul achter op eigen veld tegen mede degradatiekandidaat Wolverhampton.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 31 december 2024 om 10:00:

Jongen heeft sinds zijn jeugd bij Feyenoord alleen maar slechte keuzes gemaakt imo. Veel tejong naar Bayern gegaan.

Britse media: 'Zirkzee is klaar, hij is de belichaming van wanorde Man Utd'

https://www.vi.nl/nieuws/britse-media-zirkzee-is-klaar-hij-is-de-belichaming-van-wanorde-man-utdlink

Bologna vond ik een slimme keuze, maar daarna had hij beter naar een Spaanse of Italiaanse topclub kunnen gaan. AC Milan lijkt me geschikt.

+1/-0

Willykment schreef op 31 december 2024 om 12:27:

Jongen heeft sinds zijn jeugd bij Feyenoord alleen maar slechte keuzes gemaakt imo. Veel tejong naar Bayern gegaan.

https://www.vi.nl/nieuws/britse-media-zirkzee-is-klaar-hij-is-de-belichaming-van-wanorde-man-utdlink

Bologna vond ik een slimme keuze, maar daarna had hij beter naar een Spaanse of Italiaanse topclub kunnen gaan. AC Milan lijkt me geschikt.

Zo,n jongen moet eerst zorgen dat hij in Nederland slaagt. Daarna pas het buitenland. Maar het is alleen het geld wat ze interessant vinden.

+1/-0

kees592 schreef op 31 december 2024 om 14:03:

Zo,n jongen moet eerst zorgen dat hij in Nederland slaagt. Daarna pas het buitenland. Maar het is alleen het geld wat ze interessant vinden.

Ik denk dat hij bij ons meer geld had kunnen verdienen dan bij Parma, Anderlecht en Bologna.

+1/-0

kees592 schreef op 31 december 2024 om 14:03:

Dit is weer zo een opmerking voor de buhne.
Deze jongen is gewoon geslaagd in het buitenland.
Alleen je moet nooit naar Man U gaan dat is een kerkhof voor spelers en trainers.
Dat was net zo zieke club als Feyenoord was.
zo lang de organisatie niet staat gaat het nooit meer wat worden en zijn clubs als Brighton, Forest etc allang Man U voorbij.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League