Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.664
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 920
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 23 oktober 2024 om 23:44:
BTW voor mensen die geen ziggo hebben samenvattingen op BBC.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.014
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 23 oktober 2024 om 23:44:
BTW voor mensen die geen ziggo hebben samenvattingen op BBC.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2024 om 01:01:
Ik wist het ook niet.
Top 3 in CL Aston Villa, Liverpool en Man city maar Feyenoord 16e echt top!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 oktober 2024, 12:30:08.
Forumreacties: 1.376
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 25 oktober 2024 om 09:59:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2024 om 01:01:
Ik wist het ook niet.
Top 3 in CL Aston Villa, Liverpool en Man city maar Feyenoord 16e echt top!
Geweldig dat we nu op die plek staan! Ik reken mezelf echter nog niet rijk. Feyenoord heeft meer punten dan ik op voorhand mee gehouden had, en gezien het programma denk ik dat hetzelfde aantal punten nog wel moet kunnen worden binnengesleept (Salzburg-thuis en Praag-thuis). Misschien wel meer (Lille-uit?).
Maar als ik naar de stand kijk, zie ik een aantal ploegen onder Feyenoord die nog wel kunnen/moeten stijgen. Die zouden zomaar geen wedstrijd meer verliezen vanaf nu, en dan gaan ze waarschijnlijk wel over Feyenoord heen op de ranglijst.
Wat het doelsaldo betreft vrees ik dat Feyenoord ook niet top gaat eindigen. We winnen met maximaal 1 / 2 doelpunten verschil, maar tegen Bayern en City moet je misschien wel rekening houden met een verlies met hogere marge. Het is schande als dat 3-0 of 4-0 wordt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 243
Reg.: 19 juli 2009
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Knap van PSV, staan nu op 8 punten en zijn tegen Brest en Rode Ster niet kansloos. Al kan ik me niet van de indruk onttrekken dat het slechte begin gisteren, een kwestie van zelfoverschatting was. De absolute scherpte ontbrak, en daar maakte Shaktar gebruik van. Als ze dat tgen Brest en Rode Ster ook overkomt, hebben ze een probleem.
Liverpool op de laatste speeldag zal waarschijnlijk een maatje te groot zijn, maar is een prachtig affiche.
Als zij op 14 punten komen, is dat echt heel knap.
Feyenoord moet van Sparta Praag winnen, dat zijn we aan onze stand verplicht. Verlies je die pot, dan verdien je het ook niet om door te gaan naar de volgende-/tussenronde. Thuis tegen Bayern zal een resultaat heel lastig zijn, en ook Lille-uit is geen gemakkelijke opgave.
Als je op 11 punten komt, moet dat genoeg zijn voor de tussenronde.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 672
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 28 november 2024 om 09:17:
Knap van PSV, staan nu op 8 punten en zijn tegen Brest en Rode Ster niet kansloos. Al kan ik me niet van de indruk onttrekken dat het slechte begin gisteren, een kwestie van zelfoverschatting was. De absolute scherpte ontbrak, en daar maakte Shaktar gebruik van. Als ze dat tgen Brest en Rode Ster ook overkomt, hebben ze een probleem.
Liverpool op de laatste speeldag zal waarschijnlijk een maatje te groot zijn, maar is een prachtig affiche.
Als zij op 14 punten komen, is dat echt heel knap.
Feyenoord moet van Sparta Praag winnen, dat zijn we aan onze stand verplicht. Verlies je die pot, dan verdien je het ook niet om door te gaan naar de volgende-/tussenronde. Thuis tegen Bayern zal een resultaat heel lastig zijn, en ook Lille-uit is geen gemakkelijke opgave.
Als je op 11 punten komt, moet dat genoeg zijn voor de tussenronde.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 672
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 28 november 2024 om 14:01:
open/sluit de onderstaande quote:
Die tegentreffers zie ik ook niet zozeer als gebrek aan scherpte, dat kan gebeuren. Dat PSV tot aan de laatste 10/15 minuten daar niets tegenover stelde, vond ik een groter probleem. Kansen werden er wel gecreeerd, maar de ballen vlogen er niet in.
Dat was mijn inziens een gebrek aan scherpte, aan de kant van PSV.
Dit bericht is gewijzigd op 28 november 2024, 14:14:57.
Feyenoord Forum » Andere competities » Champions League