Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 14 mei 2021 om 13:20:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 13 mei 2021 om 14:27:
Bozenik komt uit een kleine competitie echte top wedstrijden die hij al gespeeld heeft zijn op 1 hand tetellen, maar hij is al wel international. Hij heeft gewoon tijd nodig nog mede door zo'n zware blessure dit seizoen.
Waar vind je hem dan goed in? Alleen in de zestien kan hij gevaarlijk zijn, daar buiten kan hij niets met de bal.
Ik zie precies hetzelfde als vorig seizoen, dus aan de blessure kan het niet liggen.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Tjonge jonge wat ziet dat veld van Excelsior eruit. Dat dit zomaar mag, dat kan toch niet meer. Alleen daarom al zou ik het niet erg vinden als ze naar de KKD verdwijnen. Alleen het probleem is dat directe concurrent Volendam ook al zo’n verschrikkelijk kloteveld hebben. Wanneer gaat die nieuwe regel in dat een normaal grasveld verplicht is in de eredivisie? Ik hoop volgend seizoen.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Ik houd van een Eredevisie met clubs die een grote achterban en ruim stadion hebben. Dus in die zin wel leuk dat Willem II, Groningen ne waarschijnlijk NAC terug komen en dat clubs als Volendam en Excelsior afdalen. Volgend jaar Almere en RKC eruit en ADO en Roda JC er weer in
Wel heel zuur voor Excelsior. Herinner me nog die wedstrijd tegen Ajax, dat Gaai niet die rode kaart kreeg terwijl dat wel had gemoeten. Dat had Excelsior moeten winnen en hadden ze geen play offs gespeeld. Maar goed, voetbal is vaak oneerlijk.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 29 mei 2024 om 08:45:
Ik houd van een Eredevisie met clubs die een grote achterban en ruim stadion hebben. Dus in die zin wel leuk dat Willem II, Groningen ne waarschijnlijk NAC terug komen en dat clubs als Volendam en Excelsior afdalen. Volgend jaar Almere en RKC eruit en ADO en Roda JC er weer in
Wel heel zuur voor Excelsior. Herinner me nog die wedstrijd tegen Ajax, dat Gaai niet die rode kaart kreeg terwijl dat wel had gemoeten. Dat had Excelsior moeten winnen en hadden ze geen play offs gespeeld. Maar goed, voetbal is vaak oneerlijk.
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 01 juni 2024 om 00:22:
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 29 mei 2024 om 08:45:
Het is eerder het arbitrale quintet die oneerlijk met de regels handelen en niet het voetbal.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Chaos compleet: geheime sideletter kan Vitesse proflicentie kosten
Hoelang en -vaak mag Vitesse de boel nog voor de gek houden?
De club heeft net als AZ en Twente gepoogd zich in de nationale top te nestelen. In feite waren zij de eerste die dat probeerde, onder Karel Aalbers. Waar de andere clubs de koers gewijzigd hebben, nadat bleek dat ze 'boven hun stand' leefden; heeft men in Arnhem nooit afscheid genomen van haar te grote broek.
Een paar maatjes kleiner, maar nooit echt teruggegaan naar een gezonde bedrijfsvoering binnen het kader waar alle clubs aan moeten voldoen.
In plaats daarvan is men meermaals in zee gegaan met schimmige eigenaren en geldschieters, en heeft men inmiddels een trackrecord van heb-ik-jou-daar opgebouwd in het overtreden van de licentie-regels.
Ze kunnen toch niet blijven doorgaan, zo?
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 05 november 2024 om 11:13:
Chaos compleet: geheime sideletter kan Vitesse proflicentie kosten
Hoelang en -vaak mag Vitesse de boel nog voor de gek houden?
De club heeft net als AZ en Twente gepoogd zich in de nationale top te nestelen. In feite waren zij de eerste die dat probeerde, onder Karel Aalbers. Waar de andere clubs de koers gewijzigd hebben, nadat bleek dat ze 'boven hun stand' leefden; heeft men in Arnhem nooit afscheid genomen van haar te grote broek.
Een paar maatjes kleiner, maar nooit echt teruggegaan naar een gezonde bedrijfsvoering binnen het kader waar alle clubs aan moeten voldoen.
In plaats daarvan is men meermaals in zee gegaan met schimmige eigenaren en geldschieters, en heeft men inmiddels een trackrecord van heb-ik-jou-daar opgebouwd in het overtreden van de licentie-regels.
Ze kunnen toch niet blijven doorgaan, zo?
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 05 november 2024 om 11:44:
open/sluit de onderstaande quote:
Enerzijds snap ik je punt, van de andere kant denk ik dat de grootte en het aanzien van de stad nooit leidend kan/mag zijn. En dat er in Arnhem, bij Vitesse, inmiddels zoveel gebeurd is dat je kan afvragen of dat 'verdienen' nog wel op gaat.
Kijk je naar de lijst met grootste gemeenten van Nederland, staat Arnhem 13de. Net onder Haarlem en Apeldoorn, de enige steden die groter zijn en geen BVO (meer) hebben. Verdienen die het niet ook? Of nog meer?
Op een gegeven moment moet er toch een punt komen, waarop we zeggen; Vitesse heeft zijn kans gehad...
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Andere competities » Keuken Kampioen Divisie