Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nations League

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Polen is de nieuwe editie van de Nations League begonnen met een nipte overwinning. Het elftal van bondscoach Czeslaw Michniewicz nam in Wroclaw pas in de slotfase afstand van Wales: 2-1. Nederland en België zijn de andere twee landen in groep 4 van de A-divisie. Zij treffen elkaar vrijdag in Brussel.

 

+1/-0

What in the world do we need a nations league for? Ze zijn wel gestoord bezig bij de UEFA!! Hebben de spelers nog wel ruimte zich te ontspannen, te relaxen of met andere dingen bezig zijn. We weten dat als ze terug van vakantie zijn, de extra pondjes er vanaf moeten trainen, maar nu in een beperktere tijd. Waar halen ze deze dwaze ideeen nu weer vandaan? OOOhhh, het zijn zeker weer de centjes die nodig zijn om de kas te spekken, en er daardoor meer hogere inkomens voor hen kunnen worden toebedeeld. Ze vergeten gewoon dat de spelers mensen zijn, die een herstelproces nodig hebben. De een heeft een kortere tijd nodig dan de ander.

 

+1/-0

Gewoon commercie Coca Cola etc..maar beter als die vervelende oefenwedstrijden gaat ergens om.

4-1 tegen België is not too bad.

 

+1/-0

HUP Szymanski enige feyenoorder.

 

+1/-0

Ik kijk niet naar die baggerzooi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 september 2022 om 21:33:

Ik kijk niet naar die baggerzooi.



Heb het er wel op staan maar luister muziek 0-1 nu rust neem nog een Hertog Jan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2022 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 september 2022 om 21:33:

Ik kijk niet naar die baggerzooi.



Heb het er wel op staan maar luister muziek 0-1 nu rust neem nog een Hertog Jan.



Verstandig :B :pul

 

+1/-0

Cheers !

Nederland heeft talent zat op het WK mogen we veel verwachten, Malacia en Bijlow horen er wel bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2022 om 23:15:

Cheers !

Nederland heeft talent zat op het WK mogen we veel verwachten, Malacia en Bijlow horen er wel bij.



Ik heb er helemaal niets meer mee. Je zit toch gewoon naar een 2e Ajax te kijken. Ben wel heel erg blij dat al die oranje Mongolen (tot nu toe) in hun hok blijven. Dat gemaakte opgefokte sfeertje met kerels die een halve kaas op hun herses hebben en hysterische wijven die niet eens weten wat buitenspel is…Bah!

Dit bericht is gewijzigd op 23 september 2022, 11:12:44.

 

+1/-0

Jammer dat ze niet verloren hebben.

 

+1/-0

Vind EK's en Wk's altijd wel leuk zoveel mensen hebben er plezier aan als Oranje het goed doet, brengt het land even samen daarna gaan we verder met ruzie maken lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2022 om 18:53:

Vind EK's en Wk's altijd wel leuk zoveel mensen hebben er plezier aan als Oranje het goed doet, brengt het land even samen daarna gaan we verder met ruzie maken lol.



Ik vind het helemaal niets. Maar ik heb ook een hekel aan carnaval en dat is wat het precies is. Wat een idioten allemaal. Wel gezellig nu in de Arena met dat Thialf publiek compleet met dweilorkestje…man man je zal er maar tussen staan.

 

+1/-0

Met die Nations League heb ik helemaal niets. Het is een commercieel gedrocht dat nog eens bovenop de overbelasting van (top)spelers komt en bijdraagt aan de 'overkill' van de sport.

Ik geloof niet dat het tijd nodig heeft, want het is opgezet als B-toernooi waarin de UEFA heel duidelijk hikt om meerdere gedachten. Een toernooi 'tussen' de traditionele eindtoernooien, wat onder geen beding groter mag worden dan die EK's of WK's en zich moet schikken naar de kwalificaties daarvan.

Alles voelt kunstmatig, zoals ook de Champions League en de andere Europese clubtoernooien die nu allen daaraan gemodelleerd zijn. Met een logo, een hymne en wat er nog meer aan commerciele kul wordt opgedrongen.

Een vervanger van nietszeggende vriendschappelijke interlands, waar de roep vanuit spelers en clubs juist was om die te verminderen.

Hoe eerder deze farce verdwijnt, hoe beter.

Heel anders sta ik tegenover de EK's en WK's, de traditionele eindtoernooien. Daar gaat het ergens om, dat vind ik nog wel leuk. Vroeger ging ik echt zitten voor de kwalificatie, de 'overkill' aan voetbal heeft dat al doen veranderen. Ik zie vrijwel niets meer.

Maar tijdens eindtoernooien gezamenlijk in een kroeg met vrienden naar een interland kijken vind ik een mooi excuus om te zuipen. De positieve sfeer (commercieel gedreven) waarin een land verkeert bij zo'n toernooi vind ik wel leuk. Ik ben benieuwd hoe dat straks tijdens het WK gaat, als de speeltijden ergens in de middag liggen. Het is ook nog eens winter, waar eindtoernooien normaliter natuurlijk met hoog zomer gespeeld worden. Wat de sfeer ook wel ten goede komt (lees: voor en na de wedstrijd op terrassen, kijken op grote schermen buiten, etc.). Ook dat is anders. Maar we gaan het zien, ik heb er wel zin in.

 

+1/-0

Bij mij zijn de gevoelens om te volgen van de eindtoernooien van de EK en WK sterk aan het tanen, zo erg zelfs dat ik liever een blokje omga dan naar die zooi te kijken. Ik ben blij dat ik programma's kan opnemen om later terug te kijken. Het hoeft allemaal nier meer voor mij. Ik heb het gehad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 september 2022 om 14:26:

Met die Nations League heb ik helemaal niets. Het is een commercieel gedrocht dat nog eens bovenop de overbelasting van (top)spelers komt en bijdraagt aan de 'overkill' van de sport.

Ik geloof niet dat het tijd nodig heeft, want het is opgezet als B-toernooi waarin de UEFA heel duidelijk hikt om meerdere gedachten. Een toernooi 'tussen' de traditionele eindtoernooien, wat onder geen beding groter mag worden dan die EK's of WK's en zich moet schikken naar de kwalificaties daarvan.

Alles voelt kunstmatig, zoals ook de Champions League en de andere Europese clubtoernooien die nu allen daaraan gemodelleerd zijn. Met een logo, een hymne en wat er nog meer aan commerciele kul wordt opgedrongen.

Een vervanger van nietszeggende vriendschappelijke interlands, waar de roep vanuit spelers en clubs juist was om die te verminderen.

Hoe eerder deze farce verdwijnt, hoe beter.

Heel anders sta ik tegenover de EK's en WK's, de traditionele eindtoernooien. Daar gaat het ergens om, dat vind ik nog wel leuk. Vroeger ging ik echt zitten voor de kwalificatie, de 'overkill' aan voetbal heeft dat al doen veranderen. Ik zie vrijwel niets meer.

Maar tijdens eindtoernooien gezamenlijk in een kroeg met vrienden naar een interland kijken vind ik een mooi excuus om te zuipen. De positieve sfeer (commercieel gedreven) waarin een land verkeert bij zo'n toernooi vind ik wel leuk. Ik ben benieuwd hoe dat straks tijdens het WK gaat, als de speeltijden ergens in de middag liggen. Het is ook nog eens winter, waar eindtoernooien normaliter natuurlijk met hoog zomer gespeeld worden. Wat de sfeer ook wel ten goede komt (lees: voor en na de wedstrijd op terrassen, kijken op grote schermen buiten, etc.). Ook dat is anders. Maar we gaan het zien, ik heb er wel zin in.



Ja vreemd dat je in de winter een wk speelt wel gezellig onder de kerstboom lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 september 2022 om 21:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2022 om 18:53:

Vind EK's en Wk's altijd wel leuk zoveel mensen hebben er plezier aan als Oranje het goed doet, brengt het land even samen daarna gaan we verder met ruzie maken lol.



Ik vind het helemaal niets. Maar ik heb ook een hekel aan carnaval en dat is wat het precies is. Wat een idioten allemaal. Wel gezellig nu in de Arena met dat Thialf publiek compleet met dweilorkestje…man man je zal er maar tussen staan.


Precies dit, ik heb er ook helemaal niets mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 september 2022 om 10:07:

(...)Precies dit, ik heb er ook helemaal niets mee.



Ik ben vorig jaar zomer naar één EK-wedstrijd van Oranje geweest, in die wanstaltige evenementenhal vlakbij Abcoude. Was een ervaring, vooral door alle Corona-maatregelen en de periode ervoor waarin natuurlijk niets mocht.

Maar ik ben wel gelijk genezen, van mij hoeft het nooit meer. Niet mijn ding.

Om mijn punt over overbelasting te onderschrijven, en de noodzaak voor minder niet-relevante wedstrijden; dit is wat blessures clubs kosten...

https://www.telegraaf.nl/sport/124649183/voetbalblessures-kosten-europese-topcompetities-meer-dan-600-miljoen-euro

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Andere competities » Nations League