Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Drita (29 juli 20:00 uur)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 29 juli 2021 om 20:26:

Het wordt een lang seizoen.....pfff



Niet het Europese seizoen…..

 

+1/-0

Die Kokcu hè, kunnen ze niet alsnog dat rugnummer 10 ruilen voor nummer 28 of zo….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 juli 2021 om 20:47:

Die Kokcu hè, kunnen ze niet alsnog dat rugnummer 10 ruilen voor nummer 28 of zo….



Sorry heeft Jens al ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 juli 2021 om 20:50:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 juli 2021 om 20:47:

Die Kokcu hè, kunnen ze niet alsnog dat rugnummer 10 ruilen voor nummer 28 of zo….



Sorry heeft Jens al ;)




O die was onzichtbaar hè….

 

+1/-0

God wat is dit slecht zeg! Nu maar hopen dat we nog de 2-2 maken en via pingels doorgaan...

Zonder echte versterkingen speel je voor plaats 7 t/m 10 :bang

 

+1/-0

De ****** we hebben al veel meegemaakt met Feyenoord maar als dit verloren gaat is het wel de afgang der afgangen. Wat hebben we een onvoorstelbaar slecht elftal. De HCS tijden gaan terugkomen.

 

+1/-0

Het is zo slecht...ik heb geeneens zin om bier te drinken

 

+1/-0

Haps valt goed in joh Ramesoe ;)

 

+1/-0

Nou, uitstekende overwinning, drie keer gescoord, niks aan het handje, helemaal klaar voor het nieuwe seizoen.

 

+1/-0

Ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken. Die amateurs kregen zoveel kansen. Dat was schrikbarend. Zo’n beetje iedere bal over de middellijn van ze was gevaarlijk. Als dat iedere wedstrijd zo gaat dan kan je wel op je vingers na tellen wat voor een seizoen dit weer gaat worden…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 29 juli 2021 om 22:05:

Ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken. Die amateurs kregen zoveel kansen. Dat was schrikbarend. Zo’n beetje iedere bal over de middellijn van ze was gevaarlijk. Als dat iedere wedstrijd zo gaat dan kan je wel op je vingers na tellen wat voor een seizoen dit weer gaat worden…


Wat een gatenkaas die verdediging joh! Je schrikt je rot!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 29 juli 2021 om 22:11:

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 29 juli 2021 om 22:05:

Ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken. Die amateurs kregen zoveel kansen. Dat was schrikbarend. Zo’n beetje iedere bal over de middellijn van ze was gevaarlijk. Als dat iedere wedstrijd zo gaat dan kan je wel op je vingers na tellen wat voor een seizoen dit weer gaat worden…


Wat een gatenkaas die verdediging joh! Je schrikt je rot!



Echt hè. Dat Fer als een drol speelt wisten we allang maar dat senesi ook verdedigend zoveel steken laat vallen is wel teleurstellend.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 juli 2021 om 22:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 29 juli 2021 om 22:11:

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 29 juli 2021 om 22:05:

Ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken. Die amateurs kregen zoveel kansen. Dat was schrikbarend. Zo’n beetje iedere bal over de middellijn van ze was gevaarlijk. Als dat iedere wedstrijd zo gaat dan kan je wel op je vingers na tellen wat voor een seizoen dit weer gaat worden…


Wat een gatenkaas die verdediging joh! Je schrikt je rot!



Echt hè. Dat Fer als een drol speelt wisten we allang maar dat senesi ook verdedigend zoveel steken laat vallen is wel teleurstellend.


Van Fer verwacht je het, maar van Senesi niet echt. Hij is zo kwetsbaar met ruimte in zijn rug en is gewoon te traag voor topvoetbal. Ik moet zeggen dat ik Malacia vandaag positief eruit sprong.
Jahanbakhs is een goede voetballer, maar eigenlijk was hij maar fit genoeg voor een minuut of 20. Sinistera had het vandaag niet echt en het is gewoon treurig dat Linssen je beste optie in de spits is..
Kokcu was vandaag niet best, Toornstra was om te huilen zo slecht en Til was redelijk..


We hebben een injectie van minstens 50 miljoen nodig om bij de eerste drie te kunnen eindigen. Mijn wenslijstje: 1 linkercv, 1 controlerende middenvelder, 1 aanvallende middenvelder, 1 spits en 1 buitenspeler graag.

 

+1/-0

Godskolere***** wat een geklungel achterin, niet om aan te gluren. Gewonnen en prima zo maar dit gaat een pittig seizoentje worden. Fer kan direct op het vliegtuig mee terug naar Kosovo om daar de mensen te vermaken met zijn circuskunsten.

 

+1/-0

Kokcu gaat gvd ook steeds slechter spelen,levert alles in verschrikkelijke ballen telkens die worden onderschept en het hele zooitje moet als een speer achteruit,ongelooflijk dom voetbal.

 

+1/-0

mischien een gek idee maar kunnen we niet een stel van die spelers van Drita kopen? Ik vond ze in het algemeen beter dan veel spelers van ons. En hoeveel zouden die lui kosten, vast niet veel

 

+1/-0

Er zijn er altijd wel een paar die gewoon goed spelen, zoals Pedersen in de eerste helft, Malacia. Op de inzet en passie van alle 11 valt niks op aan te merken. Senesi had een goede voorzet, Toornstra ook. Iedereen had een bijdrage. Alleen het is energie verslindend om tot een resultaat te komen. De trainer is aan zet. Blijft alles hetzelfde, of gaat hij iets veranderen aan het elftal.

 

+1/-0

Fer afscheid van nemen beter voor hem en voor Feyenoord.

 

+1/-0

Zenuwlijdend potje zeg. Volgende ronde met Trauner en Hartjes ipv Fer en Toornstra graag!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 juli 2021 om 23:50:

Zenuwlijdend potje zeg. Volgende ronde met Trauner en Hartjes ipv Fer en Toornstra graag!



We vergeten dat Jens astmatische problemen heeft, wat ook in de wedstrijden te herkennen valt. BLijkbaar kan hij geen 2 wedstrijden in een week spelen. Verder vond ik hem goede passes geven en storen, maar dan zakt hij daarna in, en dat is jammer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Drita (29 juli 20:00 uur)