Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Drita - Feyenoord (22 juli 21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Dat Luzern wrijft zich al in zijn handen als ze de beelden analyseren.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 juli 2021 om 12:02:

Dat Luzern wrijft zich al in zijn handen als ze de beelden analyseren.

Eerst maar eens zien te winnen van Drita, die gaan volgende week echt niet anders spelen.

+1/-0

Ik vind het ook te snel om nou weer te gaan zeggen het seizoen wordt niks, maar er moet nog wel wat bij. Zelfde probleem als vorig jaar, creativiteit en scoringsvermogen tegen de kleintjes die het dichtgooien ontbreekt. Ali gaat het wel wat beter maken maar er moet echt een creatieve jongen op het middenveld en een fatsoenlijke aanvaller bij.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 23 juli 2021 om 14:00:

Ik vind het ook te snel om nou weer te gaan zeggen het seizoen wordt niks, maar er moet nog wel wat bij. Zelfde probleem als vorig jaar, creativiteit en scoringsvermogen tegen de kleintjes die het dichtgooien ontbreekt. Ali gaat het wel wat beter maken maar er moet echt een creatieve jongen op het middenveld en een fatsoenlijke aanvaller bij.

Creativiteit aan de rechterkant ontbreekt.

Linssen werkt hard, maar komt gewoon te kort.

Met Alireza zal het al beter gaan en dan zal Pedersen ook beter gaan functioneren, want die moet nu alle fouten van Linssen oplossen en laat daardoor ook zelf steken vallen.

Ik vond Antonouci opvallend goed invallen, en gewoon zonde dat die bal er niet in ging.

Met een paar aankopen, waarvan nu nog een spits nu Trauner binnen is, zal de rest ook beter renderen en kan Slot echt gaan bouwen.

Volgende week komt het echt wel goed.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Drita - Feyenoord (22 juli 21:00)