Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Ik vond het ook heel erg arm voetbal wat ik had gezien. Ik had gehoopt dat de jongens het oppikken, dat Slot wilde zien, dat er bij de spelers die niet in balbezit waren acties gingen ondernemen, om bijvoorbeeld wel aanspeelbaar te zijn. Dit Drita moet opgerold worden, wat als zij doorgaan dan is armoe wederom troef.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Austin (texas)
Forumreacties: 145
Reg.: 23 oktober 2006
Ik kon niet geloven wat ik zag, we presteerde het om NOG slechter te spelen als dat Drita. En dat is een prestatie op zich. Dit moet thuis rechtgezet worden. Maar inderdaad zoals eerder geschreven WIE staat er op.
Maar laat duidelijk zijn als we niet doorgaan, moeten ze stoppen met zich voetballers te noemen en gaan dammen ofzo
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 juli 2021 om 23:21:
Linssen, Toornstra of Til tikken er nog wel eens 1 in, maar scorend vermogen in de ploeg is wel een probleem ja.
Uit: dalfsen
Vak: Stadiontribune - RR
Forumreacties: 501
Reg.: 24 juni 2009
L.Pincoffs
Fan van Feyenoord
Uit: Weelde
Forumreacties: 13.032
Reg.: 3 mei 2002
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 22 juli 2021 om 23:21:
Linssen, Toornstra of Til tikken er nog wel eens 1 in, maar scorend vermogen in de ploeg is wel een probleem ja.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 23 juli 2021 om 12:02:
Dat Luzern wrijft zich al in zijn handen als ze de beelden analyseren.
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Ik vind het ook te snel om nou weer te gaan zeggen het seizoen wordt niks, maar er moet nog wel wat bij. Zelfde probleem als vorig jaar, creativiteit en scoringsvermogen tegen de kleintjes die het dichtgooien ontbreekt. Ali gaat het wel wat beter maken maar er moet echt een creatieve jongen op het middenveld en een fatsoenlijke aanvaller bij.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 23 juli 2021 om 14:00:
Ik vind het ook te snel om nou weer te gaan zeggen het seizoen wordt niks, maar er moet nog wel wat bij. Zelfde probleem als vorig jaar, creativiteit en scoringsvermogen tegen de kleintjes die het dichtgooien ontbreekt. Ali gaat het wel wat beter maken maar er moet echt een creatieve jongen op het middenveld en een fatsoenlijke aanvaller bij.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Drita - Feyenoord (22 juli 21:00)