Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV - Feyenoord 14:30 uur

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord start morgen vermoedelijk met Nick Marsman onder de lat. De doelman krijgt de voorkeur boven Justin Bijlow. Volgens het Algemeen Dagblad gaat Dick Advocaat geen wijzigingen aanbrengen in zijn opstelling.

Mark Diemers mist de topper tegen PSV. De middenvelder heeft deze week een hamstringblessure opgelopen en ontbreekt om die reden in Eindhoven. Verder zijn ook Bart Nieuwkoop en Christian Conteh niet beschikbaar tegen PSV. Het duel in het Philips Stadion begint zondag om 14:30 uur.

Vermoedelijke opstellingen
PSV: Mvogo, Dumfries, Teze, Viergever, Max, Rosario, Boscagli, Madueke, Götze, Zahavi, Malen.
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Kökcu; Berghuis, Linssen, Sinisterra.



Ik heb er zin in, morgen krijgen we weer oogstrelend voetbal te zien! :B

 

+1/-0

ik denk nu 3-1 voor de lampen. Een ezel stoot zich niet 2x tegen dezelfde steen, ga ik vanuit. Oh ja en over de vermoedelijke opstellingen praat ik nooit daar klopt nooit ene hol van

 

+1/-0

Een lastige. Je zou normaal gesproken zeggen 2 - 0 voor PSV , maar dit vaak labiele zwakke en slecht verdedigende Feyenoord zou weleens vertrouwen hebben kunnen halen uit de wedstrijd vorige week tegen VVV. Daarom hou ik het op een gelijkspel : 1 - 1

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 maart 2021 om 11:23:

ik denk nu 3-1 voor de lampen. Een ezel stoot zich niet 2x tegen dezelfde steen, ga ik vanuit. Oh ja en over de vermoedelijke opstellingen praat ik nooit daar klopt nooit ene hol van


Ga er maar gewoon vanuit dat het klopt, Dickie wisselt nauwelijks in zijn basisopstelling.

 

+1/-0

Heb er wel vertrouwen in Sinisterra-Linssen-Berghuis wordt steeds beter, alleen GEEN fouten blijven maken achterin.

 

+1/-0

Opstellingen
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra.

Reserves
Feyenoord: Bijlow, Ten Hove; Haps, Fer, El Bouchataoui, Teixeira, Balde, Bozeník, Pratto, Jørgensen.

Bij Feyenoord zit de 18-jarige vleugelaanvaller Aliou Balde voor het eerst in de wedstrijdselectie. De Senegalees kreeg in zijn eerste maanden de tijd om te acclimatiseren, maar trainde de afgelopen tijd al mee met de hoofdmacht.

Daar is ook de bevestiging van Feyenoord: Dick Advocaat kiest inderdaad voor een vijfmansdefensie, met Uros Spajic als extra verdediger. Dit gaat ten koste van Leroy Fer.

Feyenoord reist naar Eindhoven zonder Mark Diemers, Bart Nieuwkoop en Christian Conteh. De spelers kampen alle drie met een hamstringblessure. Het Algemeen Dagblad voorspelde daarnaast dat Nick Marsman de voorkeur zal krijgen boven Justin Bijlow.

Vermoedelijke opstelling: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Kökcu; Berghuis, Linssen, Sinisterra

 

+1/-0

Gaat wel snel met Balde dan mischien dat Advocaat met Slot over hem gepraat heeft.

 

+1/-0

Terechte ruststand.

De 1-1 waren fouten van Botje en Marsman.

Marsman keept zo wie zo een hele zwakke wedstrijd, iedere keer verkeerd uitkomen, ballen laten glippen.

Dan liever een niet fitte Bijlow op de goal.

 

+1/-0

Als je goed naar de wedstrijd kijkt, dan moet je toegeven dat we blij mogen zijn met een gelijkspel waar we helemaal niks aan hebben.

Het was vooral psv dat heel slordig was en meeste recht op de zege.

Na de 0-1 hebben we 20 minuten de overhand gehad en had de wedstrijd op slot gegooid moeten worden.

Door een fout van Botje en een blunder van Marsman komt de 1-1.

Er wordt gezegd dat Marsman zo goed keepte, maar hij heeft bijna alle ballen rechtdoor gehad en liet aantal nog glippen.
Er was een keer bij Malen dat die (redelijk) goed ingreep.

Verder is Feyenoord er niet aan de pas gekomen en voor een wedstrijd die je MOET winnen heeft Feyenoord echt zwaar onvoldoende gepresteerd.

Deze kon en moest je winnen, maar heeft er nooit echt in gezeten op 20 minuten na.

 

+1/-0

Niet mee eesn 5 100% kansen die je moet verzilvere.
Zwakste spelers die echt gewisseld hadden moeten worden: Kokcu en Malacia ( altijd alles terug). Allebei te veel dom balverlies zwakke passing.

 

+1/-0

Er is ern veel te groot verschil tussen de spelers. Daardoor sta je al sowieso achter. Marsman is gewoon niet goed. Verdediging bestaat uit stel sufferds.

 

+1/-0

In de tweede helft toen Advocaat aangaf dat ze niet meer voor de winst mochten gaan had ik het helemaal gehad met deze laffe coach. Geertruida trouwens ook:

open/sluit de onderstaande quote:

Dick Advocaat zette tijdens de wedstrijd tegen PSV vooral in op een gelijkspel. Lutsharel Geertruida wilde echter meer en was in de kleedkamer dan ook boos dat de ploeg niet vol voor de overwinning is gegaan. Die kritiek werd na afloop door Advocaat op de persconferentie weggelachen.

"Hij was zo boos, dat was heerlijk om te zien", lachte de trainer. "'Ik wil die winnende goal maken', zei hij toen hij de kleedkamer binnen liep. 'Wat heb ik nou aan een gelijkspel?' Dat is toch prachtig. Ik was al blij dat we dat ene punt over de streep hadden getrokken."

Advocaat wees Geertruida daarbij op zijn verdedigende taken. "Ik vroeg: 'zag je wat er achter je gebeurde?' PSV heeft met hun kwaliteiten weinig nodig. Ze hebben weinig echt grote kansen gehad. Dat is ook een compliment waard aan hoe Feyenoord stond."

Ook aanvoerder Steven Berghuis kwam in discussie met Geertruida, nadat de rechtsback op wilde komen maar daarbij zijn man uit het oog verloor. "Als je de bal niet verliest is het niet erg, maar hij verloor twee keer de bal", zei Advocaat daarover. "Die werd in de diepte gespeeld en daar stond dan niemand. Dan vind ik het logisch dat er iets gezegd wordt."



:kwaad :kwaad

 

+1/-0

We waren afgeslacht als we meer ruimte hadden weggegeven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 14 maart 2021 om 20:43:

We waren afgeslacht als we meer ruimte hadden weggegeven.




Klopt, maar bij rust moet het 2-4 staan

 

+1/-0

Ik had niet anders verwacht, maar wel gehoopt dat van Nijhuis anders zou fluiten. Op een gegeven moment was de stand 1 (PSV) - 9 (Feyenoord). Dat is uiteindelijk nog 7-13 geworden, alsof Feyenoord zoveel gemener speelden. Nu hoorde ik die Schmidt niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 14 maart 2021 om 20:43:

We waren afgeslacht als we meer ruimte hadden weggegeven.


Je kan wel verste krachten brengen. Sommige spelers waren leeg..

Tevens was de wissel: Sinistrerra Haps dramatisch. Daarna geen normale aanval meer gehad.

 

+1/-0

Advocaat zag de bui al hangen dat als ze offensief bezig waren de linies niet aan zouden sluiten, waardoor de afvangende bal door PSV snel zal vereffectueerd. Geertruida heeft te weinig ervaring om dat te zien, vooral ook omdat hij zijn mannetje vaak liet lopen, in plaats van zoals Malacia er boven op te zitten.

 

+1/-0

Volledig eens met Geertruida, mooie winnaarsmentaliteit. PSV was rijp voor de slacht, met iets meer aanvallende intenties in de tweede helft (zoals in de eerste helft) en een paar frisse wissels had Feyenoord kunnen winnen. Typerend voor de losersmentaliteit onder Advocaat dat er weer werd gespeeld om niet te verliezen.

 

+1/-0

ik had je nog wel willen horen als wij na rust in het mes gelopen waren. Gewoon voor rust de 4 100% kansen afmaken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 maart 2021 om 15:26:

ik had je nog wel willen horen als wij na rust in het mes gelopen waren. Gewoon voor rust de 4 100% kansen afmaken




100% rendement is een illusie, meer kwaliteit had een goal extra opgeleverd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV - Feyenoord 14:30 uur