Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Forumreacties: 13.964
Reg.: 24 augustus 2004
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 55
Reg.: 7 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Sabau schreef op 22 augustus 2019 om 23:28:
open/sluit de onderstaande quote:linkspoot schreef op 22 augustus 2019 om 20:18:
Het blijft elke keer je hart vasthouden als de bal achterin komt. Tapia meerdere malen weer levensgevaarlijk bezig. Fer vind ik heel zwak, zowel verdedigend als aanvallend. Ié bevalt me prima.
Hopen dat er wat meer lijn komt in het druk zetten, zodat je die gasten echt het mes op de keel kunt zetten. Dan win je deze pot gewoon met 4-0. Maar die nul blijft heel lastig met deze verdediging...
Tja...
Ludwig van Schnabel
Fan van PSV
Uit: Singapore
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 659
Reg.: 27 november 2003
Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - M
Forumreacties: 2.149
Reg.: 12 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:linkspoot schreef op 23 augustus 2019 om 08:02:
open/sluit de onderstaande quote:linkspoot schreef op 22 augustus 2019 om 20:18:
Het blijft elke keer je hart vasthouden als de bal achterin komt. Tapia meerdere malen weer levensgevaarlijk bezig. Fer vind ik heel zwak, zowel verdedigend als aanvallend. Ié bevalt me prima.
Hopen dat er wat meer lijn komt in het druk zetten, zodat je die gasten echt het mes op de keel kunt zetten. Dan win je deze pot gewoon met 4-0. Maar die nul blijft heel lastig met deze verdediging...
Tja...
Wat dan, niet mee eens?
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Een goed resultaat en groepsfase EL is nu wel zeker gesteld. Kokcu viel me tegen , die leed een aantal x onnodig balverlies.
Verder blijft de vraag hoe sterk HBS nu werkelijk is : vergelijkbaar met De Graafschap / PEC Zwolle ? Of moeten ze hoger aangeslagen worden , of juist lager. De 3 - 0 staat in elk geval.
Forumreacties: 55
Reg.: 7 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Sabau schreef op 24 augustus 2019 om 08:41:
open/sluit de onderstaande quote:linkspoot schreef op 23 augustus 2019 om 08:02:
Tja...
Wat dan, niet mee eens?
Nee. Fer was zeker niet "heel zwak". En dat je hart vasthouden als de bal achterin komt, zegt meer over de voorgaande wedstrijden dan over deze. Was nu vrijwel geen reden voor. 1 moment van Fer en 1 van Tapia. Druk zetten ging juist prima en vooral voetballend.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Hapoel Beer Sheva Do 22-9 19:30 uur