Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Barcelona - FEYENOORD (9/9, 18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

En Steijn z'n lul hing buitenspel.... man man man...

+1/-0

Gewoon een grote nederlaag, niets aan de hand wedstrijd voor barca, met twee vingers in het neusje.
En we moeten nog 10 minuten….

+1/-0

4-0: Yammal(78)

+1/-0

De functie van een muur is......

+1/-0

Ongelofelijk weet die klootviool op de goal uberhaupt dat hij er staat om ze eruit te houden? Hij staat compleet verkeerd en als een idioot te klappen nadat hij letterlijk die bal de goal in kijkt....

+1/-0

Hoe kan hij door een muur scoren is toch wel minpuntje.

+1/-0

YES !!!!! :pul

+1/-0

4-1: Steijn(82)

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 09 september 2026 om 20:25:

Ongelofelijk weet die klootviool op de goal uberhaupt dat hij er staat om ze eruit te houden? Hij staat compleet verkeerd en als een idioot te klappen nadat hij letterlijk die bal de goal in kijkt....

Ik weet dat je een Duits keepersyndroom hebt maar dit lag aan de muur en niet aan de keepert.

+1/-0

Wissel 5/5:

vd Elsenhout --> Valente

+1/-0

SjaakF schreef op 09 september 2026 om 20:23:

Gewoon een grote nederlaag, niets aan de hand wedstrijd voor barca, met twee vingers in het neusje.
En we moeten nog 10 minuten….

Barcelona moet de CL winnen en dat gaan ze doen denk ik en dan denken wij terug aan deze wedstrijd. ;)

+1/-0

5-1: Jesus(85)

En de volgende blunder van ernst.... Echt die mag zondag al niet meer op de goal staan:kwaad

+1/-0

Ik dacht het wel dat wordt nog een gigantische nederlaag, we zijn het lelijke eendje van Europa, speelbal van de grote clubs, Leuk dat je mag meedoen maar je hebt er geen klote te zoeken.

+1/-0

De centjes zijn lekker en het is een goede leerschool, een harde, dat dan weer wel.

+1/-0

Jezus :D :D :D
Gelukkig geloof ik niet in die religieuze flauwe kul anders zou je er nog wat van gaan denken..

+1/-0

Santigoal29 schreef op 09 september 2026 om 20:31:

5-1: Jesus(85)

En de volgende blunder van ernst.... Echt die mag zondag al niet meer op de goal staan:kwaad

Dit gaat voor mij laten zien als we echt een nieuwe verbeterde Gio hebben of niet.
De oude Gio laat hem staan tot hij zelf word ontslagen.
De nieuwe hopelijk ziet dat deze keeper er nu nog niet rijp voor is en dat kan gewoon gebeuren.
We hebben gelukkig nog een Duitse keeper uit de zelfde divisie..

En dan wilde mensen Wellenreuter zo graag weg haha

+1/-0

hassel schreef op 09 september 2026 om 20:33:

De centjes zijn lekker en het is een goede leerschool, een harde, dat dan weer wel.

Hou toch op met die leerschool onzin, het is gewoon een grote afgang, afgeschminkt door een op halve kracht spelend Barcelona. Wat leer je daarvan wat je vantevoren nog niet wist?

+1/-0

SjaakF schreef op 09 september 2026 om 20:37:

hassel schreef op 09 september 2026 om 20:33:

Hou toch op met die leerschool onzin, het is gewoon een grote afgang, afgeschminkt door een op halve kracht spelend Barcelona. Wat leer je daarvan wat je vantevoren nog niet wist?

Je leert hier meer van dan tegen die vage Oostblokclubs. Reken maar dat dit heel goed is voor Valente en Zechiël, ook voor hun marktwaarde. Die twee hebben gewoon uitstekend gespeeld, dat zal Xavi ook opvallen.

+1/-0

SjaakF schreef op 09 september 2026 om 20:31:

Ik dacht het wel dat wordt nog een gigantische nederlaag, we zijn het lelijke eendje van Europa, speelbal van de grote clubs, Leuk dat je mag meedoen maar je hebt er geen klote te zoeken.

Valt wel mee Barca is absoluut top natuurlijk maar dat zijn niet alle tegenstanders het verschil tussen top Spanje en top Nederland is enorm het spel opzich van Feyenoord was echt niet slecht deze ervaring nemen we mee.

+1/-0

Uitslag doet geen recht aan het spelbeeld en is ernstig geflatteerd door onze blunderende keeper. Die prutser moet per direct van de goal af en contract verscheuren. Die heeft echt helemaal niks bij Feyenoord te zoeken.

Feyenoord speelde echt goed en verdiende deze afstraffing absoluut niet. Ze hebben zichzelf heel goed gepresenteerd en mogen er trots op zijn.

Kwa keeper: Gio grijp per direct in!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Barcelona - FEYENOORD (9/9, 18:45)