Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-AZ (10/05/2026-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Dit is een pingel kan niet anders! Goddomme!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 10 mei 2026 om 18:25:

hassel schreef op 10 mei 2026 om 18:24:

Waarom zijn we achteruit aan het lopen?

Dickstyle....

Voor nu kan ik er mee leven, maar zo kan je niet gaan spelen next season.

+1/-0

Wissel 5/5:

Steijn --> Targhaline

+1/-0

020-utr 1-1

+1/-0

Champions League here we come kassa! :pul

+1/-0

Tweede plaats binnen, maar kruipend en struikelend over de finishlijn....

+1/-0

Santigoal29 schreef op 10 mei 2026 om 18:49:

Tweede plaats binnen, maar kruipend en struikelend over de finishlijn....

Zeg dat, wat een kutseizoen.
Ondanks alle ellende een klein eerbetoon aan DtK (als AD) is terecht. Niet voor het technische deel!!!

+1/-0

Sinds Advocaat er is verlies je niks meer zonder hem hadden we de tweede plek zeker weggegeven.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 10 mei 2026 om 19:05:

Sinds Advocaat er is verlies je niks meer zonder hem hadden we de tweede plek zeker weggegeven.

Dat onderschrijf ik wel, maar in de laatste twee wedstrijden lijkt het erop dat de invloed van Advocaat een beetje te grabbel wordt gegooid. Let wel, ik ben geen Advocaat-fan hoor, maar zoals dit seizoen loopt is het goed dat er voor zekerheden is gekozen. Wat mij verbaast, dat RvP dat niet had kunnen bedenken...
Met andere woorden, ook als (half-beginnend) trainer had je dat moeten onderkennen.

+1/-0

Als je eerlijk bent hebben zowel Twente als NEC een beter seizoen gehad maar uiteindelijk na 34 wedstrijden staat elke club op de plek die je verdient. Voor ajax zijn dat wss playoffs.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 10 mei 2026 om 19:34:

Als je eerlijk bent hebben zowel Twente als NEC een beter seizoen gehad maar uiteindelijk na 34 wedstrijden staat elke club op de plek die je verdient. Voor ajax zijn dat wss playoffs.

Mee eens hoor, maar gekeken naar de eigen 'prestaties' zou je er recht op hebben. Niet op basis van kwaliteit, maar op basis van geluk (omdat de anderen nog meer verspelen). Ondanks dat, ben ik blij, maar wat hebben we in de CL te zoeken?

+1/-0

De wissels in de rust waren een verbetering. Hoogtepunt was de geweldige pass van van den Elshout! Hem er zeker bij houden volgend seizoen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-AZ (10/05/2026-16:45)