Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » NEC-FEYENOORD (12/04/2026-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Lachwekkende scheids, net als vorige week, echt schandalig slecht gefloten.

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 april 2026 om 17:10:

Santigoal29 schreef op 12 april 2026 om 16:52:

Tweede plaats zijn we over paar weken ECHT kwijt, want dit Feyenoord staat gewoon op instorten.
Nog een keer puntverlies en het is klaar.

En we hebben niet het beste programma meer, gezien AZ nog naar De Kuip komt en wij nog naar Sittard en Zwolle moeten.
Die uit potten zijn lastiger dan je denkt in veel gevallen, zeker nu.

Nee we moeten serieus rekening met play-offs zelfs gaan houden op deze manier.
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar de grens is nu wel heel dun geworden of eigenlijk compleet weg.

Dan vergeet je nog even Groningen thuis ook geen makkie die gasten behoren tot de fitste teams.

Klopt ook maar juist die moet te pakken zijn.

Feit is een misstap en het is klaar.

+1/-0

Late 1-1 zeer teleurstellend. Feyenoord kwam niet aan voetballen toe. De bal vloog alle kanten op, maar de bal in de ploeg houden lukte niet. Hots knots begoniavoetbal! Alleen op mentaliteit valt weinig aan te merken.

+1/-0

De buffer is nu totaal weg. Elke misstap nu wordt gigantisch aangepakt. Ik had gehoopt dat dit de laatste wedstrijd pas zou zijn, maar 4 wedstrijden voor het einde al...

Waardeloos.

+1/-0

Had Kraaijeveld en vd Elshout maar een half jaar eerder in de basis gezet natuurlijk nog heel jong maar beiden fysiek al zo volwassen en doen geen gekke dingen.

+1/-0

hassel schreef op 12 april 2026 om 17:17:

Werd niet bewezen maar ooit verdacht op gokken op wedstrijden.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 12 april 2026 om 18:35:

hassel schreef op 12 april 2026 om 17:17:

Werd niet bewezen maar ooit verdacht op gokken op wedstrijden.

Staat onder zware druk van de Turkse mafia en de Erdogan clan maar dat is niet bewezen…. :D

+1/-0

Rood of geel hij had sowieso gelijk moeten fluiten voor een overtreding wanneer worden scheidsrechters eens ter verantwoording geroepen bij zulke blunders. Kan me nog Buijs herinneren die bestraft werd wegens commentaar bestraf scheidsrechters dan ook.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 12 april 2026 om 19:56:

Rood of geel hij had sowieso gelijk moeten fluiten voor een overtreding wanneer worden scheidsrechters eens ter verantwoording geroepen bij zulke blunders. Kan me nog Buijs herinneren die bestraft werd wegens commentaar bestraf scheidsrechters dan ook.

Dat gebeurt wel hoor. Verplicht weekendje vrij en ook wel een aantal wedstrijdjes teruggezet naar de KKD.

+1/-0

Knakkie schreef op 12 april 2026 om 21:54:

Dat gebeurt wel hoor. Verplicht weekendje vrij en ook wel een aantal wedstrijdjes teruggezet naar de KKD.

Ja dat is waar. Ik geloof ook niet zo in complotten om Feyenoord dwars te zitten NEC of Twente in de CL is slecht voor Nederland maar met alle respect hoe ze voetballen.
De drie grootste clubs horen gewoon 1 2 en 3 te staan twee daarvan kunnen buiten de boot vallen maar denk dat Feyenoord het nipt gaat halen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 april 2026, 01:03:02.

+1/-0

Van den Elshout en Kraayeveld moeten bij de selectie blijven. Strijdbare jongens.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 13 april 2026 om 00:55:

Knakkie schreef op 12 april 2026 om 21:54:

Ja dat is waar. Ik geloof ook niet zo in complotten om Feyenoord dwars te zitten NEC of Twente in de CL is slecht voor Nederland maar met alle respect hoe ze voetballen.
De drie grootste clubs horen gewoon 1 2 en 3 te staan twee daarvan kunnen buiten de boot vallen maar denk dat Feyenoord het nipt gaat halen.

Het zal geen complot zijn maar Feyenoord word wel echt extra gepakt laatste 2 jaar.
Ik zie meerdere wedstrijden war spelers gewoon de wedstrijd worden uitgetrapt.
en het mag allemaal maar.
Hoeveel penalty's worden er wel niet gegeven aan Feyenoord die er wel 1 waren.
was laatst toch ook een onderzoek dat Feyenoord het meest getroffen is door fouten van de scheids en Var.

+1/-0

kees592 schreef op 13 april 2026 om 10:47:

Van den Elshout en Kraayeveld moeten bij de selectie blijven. Strijdbare jongens.

Echt benieuwd waar hun plafond ligt netals met Read vorig jaar is de CL spelen wel belangrijk.

+1/-0

wehave schreef op 13 april 2026 om 11:04:

(...)

'Ze' zeggen altijd dat arbitrale vergissingen uiteindelijk over een geheel seizoen genomen elkaar zodanig uitvlakken, dat het weinig effect heeft op de eindstand van een competitie. Wellicht is het zo.

Ik weet wel dat Feyenoord heel wat beter de laatste 4 wedstrijden in was gegaan, als men gisteren in Nijmegen de voorsprong over de streep had getrokken. Ongeacht wat er in die laatste wedstrijden gaat gebeuren; met vier punten voorsprong had de ploeg een andere ('minder') druk ervaren.

Veel van dit soort beslissingen kun je wel twee kanten op beargumenteren, maar ik vond deze overtreding van Sandler wel echt een evidente rode kaart. Hij ontneemt Ueda een scoringskans. Dat die met zijn aanname naar rechts (van de goal af) uitwijkt, doet er niet toe; hij is rechts en legt de bal klaar om in één keer te schieten. Het argument van die Turkse clown ('de keeper was al dichtbij') is ook onzin; hij had de bal niet. Wellicht had híj Ueda wel gepakt als Sandler dat niet gedaan had, dan was dat een rode kaart geweest en een penalty.

Feyenoord heeft nog altijd alles in eigen hand, maar dat geeft mij maar weinig vertrouwen gezien de resultaten afgelopen maanden. Ongeacht wat van Persie zegt, ik vond het weer niet goed genoeg wat de ploeg gisteren liet zien. Dat een k*t-doelpunt in de allerlaatste seconde voor een gelijkspel zorgt, heeft de organisatie (de staf, de spelers, de directie) aan zichzelf te wijten.

+1/-0

Pijnlijk record: Geen club kreeg meer tegengoals in extra tijd dan Feyenoord
vandaag, 15:38 59 reacties
In minuut 97 gaf Feyenoord zondag toch nog twee heel belangrijke punten weg in de strijd om plek 2. Danilo schoot NEC diep in extra tijd namelijk op 1-1. Het was niet voor het eerst dit seizoen dat Feyenoord in de blessuretijd nog een tegentreffer moest incasseren. Sterker nog: geen enkele ploeg overkwam dit vaker dan de Rotterdammers.

In totaal kreeg Feyenoord liefst 7 keer een doelpunt tegen in de extra tijd van de tweede helft. Dat is aanzienlijk meer dan alle andere clubs in de Eredivisie. Go Ahead Eagles, Fortuna Sittard en Excelsior komen het dichtst in de buurt, maar ook hen gebeurde dit 'slechts' 5 keer. PSV en Ajax zijn de enige ploegen die nog geen enkele keer een tegentreffer hoefden te incasseren na de 90e minuut.

+1/-0

Dat heeft met fris- en fitheid te maken, fysiek én mentaal.

De huidige staf (+ de medische begeleiding) slaagt er niet in een team de wei in te sturen dat in de slotfase, op het moment dat het moet, er stáát en niet verslapt.

Daar schiet van Persie en zijn team tekort in fysieke en mentale 'preparatie'.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 13 april 2026 om 17:00:

Dat heeft met fris- en fitheid te maken, fysiek én mentaal.

De huidige staf (+ de medische begeleiding) slaagt er niet in een team de wei in te sturen dat in de slotfase, op het moment dat het moet, er stáát en niet verslapt.

Daar schiet van Persie en zijn team tekort in fysieke en mentale 'preparatie'.

Ben al blij als er niemand uitvalt.

+1/-0

Fysiek spreekt het voor zich natuurlijk, maar het is ook een groot deel mentaliteit idd. Het straalt uit eindelijk wel af op de trainer hij is verantwoordelijk voor de tactiek.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » NEC-FEYENOORD (12/04/2026-14:30)