Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD - Go Ahead (Zo 15-2)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 15 februari 2026 om 13:58:

Willykment schreef op 15 februari 2026 om 13:55:

Knakkie schreef op 15 februari 2026 om 13:51:

Willykment schreef op 15 februari 2026 om 13:49:

Santigoal29 schreef op 15 februari 2026 om 13:46:

Hwang brengt ook totaal geen enkele diepgang, balletje terug en breed.

Ik schrijf dit vaker, maar het is echt een hele matige speler. Er staat gewoon heel veel gekochte troep bij ons in de basis. Iemand schrijft hier onze jeugdopleiding af vanwege Sliti, maar daar komen betere spelers vandaan dan wat er onder Te Kloese gehaald wordt.

Dat houden ze knap verborgen dan.

Ja? Jij vindt spelers als Geertruida, Hartman, Milambo, Timber, Zechiel, Kraaijeveld, van Persie minder dan wat er gehaald wordt?

Nee, maar dat zijn veel spelers uit een eerdere lichting. Van de huidige lichting afkomstig van Varkenoord misschien alleen Van Persie en Kraaijeveld.

Zeker geen goede score, maar alsnog veel beter dan wat er gehaald is.

+1/-0

Ik zie het somber in.

+1/-0

We krijgen afgelopen week alles in onze schoot geworpen rondom de tweede plaats verkloten we het alsnog zelf:kwaad

+1/-0

Santigoal29 schreef op 15 februari 2026 om 14:05:

We krijgen afgelopen week alles in onze schoot geworpen rondom de tweede plaats verkloten we het alsnog zelf:kwaad

:B

+1/-0

92" 1-0: Tegnstedt (pen)

+1/-0

Wissel 4/5:

van den Elsenhout --> Ueda

+1/-0

We worden nog kampioen :D

+1/-0

Zwaar bevochten. Echt een fout door Sliti er uit te halen. Hij was de enige die dreiging bracht. Borges op links veel minder, omdat hij rechts is.

+1/-0

Drie punten = drie punten.... Verder niks meer over zeggen lijkt me...

+1/-0

kees592 schreef op 15 februari 2026 om 14:18:

Zwaar bevochten. Echt een fout door Sliti er uit te halen. Hij was de enige die dreiging bracht. Borges op links veel minder, omdat hij rechts is.

Met alle respect, ik vind Sliti een goede speler, maar hoeveel dreiging heb je hem zien brengen dan?

Z'n voorzetten kwamen net zo m'n aan en vlogen alle kanten op. Hij kwam niet een keer zijn man voorbij.
Over Borges ben ik het met je eens, maar Sliti was net zo slecht.

Hij had beter Bos kunnen doorschuiven en Smal kunnen brengen.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 15 februari 2026 om 14:24:

Met alle respect, ik vind Sliti een goede speler, maar hoeveel dreiging heb je hem zien brengen dan?

Z'n voorzetten kwamen net zo m'n aan en vlogen alle kanten op. Hij kwam niet een keer zijn man voorbij.

De acties van Sliti leverden in ieder geval corners op. Dat is iets. Een voorzet op maat heeft hij niet gegeven, maar wil Feyenoord het aanvalsspel verbeteren, dan hebben ze echte buitenspelers nodig. Wat heeft Hadj-Moussa nou geleverd vandaag? Niets!

+1/-0

kees592 schreef op 15 februari 2026 om 14:32:

Santigoal29 schreef op 15 februari 2026 om 14:24:

De acties van Sliti leverden in ieder geval corners op. Dat is iets. Een voorzet op maat heeft hij niet gegeven, maar wil Feyenoord het aanvalsspel verbeteren, dan hebben ze echte buitenspelers nodig. Wat heeft Hadj-Moussa nou geleverd vandaag? Niets!

Hadj Moussa was dreigender dan Sliti en leverde veel meer corners op.

Sliti is nog lerende en heeft langere periode nodig, waar Hadj Moussa meer rendement moet opbouwen. Toch was Hadj Moussa vandaag de minder slechte vandaag. Daarnaast haal je niet iedere keer je aanvoerder er af. Vandaag was er ook geen reserve aanvoerder, dus de keuze van rvp was daarin te staven.

Toch ben ik van mening dat er nog opties waren, zoals Nieuwkoop (meer diepgang dan Deijl) en/of Smal brengen en bijvoorbeeld Bos doorschuiven.

+1/-0

Er kunnen nog zoveel opties wat betreft veld-opstelling volgens mij blijft het hele spel continu ad hoc, beetje dit en beetje dat. Zonder lijn, zonder stramien, zonder dreiging. Bij het merendeel van de wedstrijden laat Feyenoord zich domweg meeslepen op dat wat de tegenstander wil of van plan is die dag ....

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD - Go Ahead (Zo 15-2)