Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Heracles Almelo (25/01/2026-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 januari 2026, 18:51:38.

+1/-0

+1/-0

Half oktober rol je ze op met 0-7 vreemd hoe een team zo snel in kan storten maar objectief ook wel de charme van het voetbal na 34 matches staat Feyenoord op de plek die het verdient.

+1/-0

+1/-0

Met Valente Hwang en Targhalline speel je een stuk behoudener dan met Steijn tegen een sterkere tegenstander logisch maar ik had gewoon Steijn opgesteld.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 januari 2026 om 15:56:

Met Valente Hwang en Targhalline speel je een stuk behoudener dan met Steijn tegen een sterkere tegenstander logisch maar ik had gewoon Steijn opgesteld.

Hwang is meer een 8 dan een 6, dus je speelt in principe hetzelfde.
Valente is ook meer een 10 dan een 8, hij komt dan veel beter tot z'n recht.

Hij moet komende wedstrijden de kans krijgen.

+1/-0

Valente moet gewoon dichter bij het doel zijn beslissende passes gaan geven. Ik vind dit wel logisch.
Al moet je dit seizoen continu meer kijken naar wat er qua fitheid kan dan qua tactiek.

+1/-0

Goal had goed gekeurd moeten worden, want het is via lichaam op de hand en dan telt die niet als opzettelijk hands.

Dus weer een goal door de neus geboord door de amateuristische var...

+1/-0

Volgens mij was die bal er sowieso ingegaan, ongeacht die handsbal. Weet niet of dat een spelregel is, maar in de geest van de wedstrijd en het voordeel aan de aanvallende ploeg met de meest positieve intenties; had je deze goal best mogen goedkeuren van mij.

Maar ik ben dan ook niet objectief natuurlijk

+1/-0

23" 1-0: Sauer

+1/-0

28" 1-1: Kulenovic (pen)

+1/-0

35" 2-1: Bos

+1/-0

Valente wil het allemaal veel te mooi doen. Hij lijdt wel een paar keer balverlies waar het niet kan. De ploeg werkt wel hard. Maar iets te moeilijk voetbal.

+1/-0

kees592 schreef op 25 januari 2026 om 17:38:

Valente wil het allemaal veel te mooi doen. Hij lijdt wel een paar keer balverlies waar het niet kan. De ploeg werkt wel hard. Maar iets te moeilijk voetbal.

Onze Italiaanse superster is volgende week geschorst tegen psv. Nou ja zoals ie de laatste weken loopt te ballen mis je er niks aan.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 25 januari 2026 om 17:02:

Goal had goed gekeurd moeten worden, want het is via lichaam op de hand en dan telt die niet als opzettelijk hands.

Dus weer een goal door de neus geboord door de amateuristische var...

Volgens mij is de regel dat als je aanvallend voordeel hebt van hands de goal altijd afgekeurd moet worden.

+1/-0

Knakkie schreef op 25 januari 2026 om 17:42:

kees592 schreef op 25 januari 2026 om 17:38:

Onze Italiaanse superster is volgende week geschorst tegen psv. Nou ja zoals ie de laatste weken loopt te ballen mis je er niks aan.

Ik heb dat even gecheckt op diverse sites, daar staat dat Valente nu op 4 gele kaarten staat. Ik weet hoe ze tellen omdat Valente natuurlijk in 1 wedstrijd 2 gele kaarten heeft gekregen, dat is dus een rode kaart geworden met 1 wedstrijd schorsing. Het lijkt erop dat hij niet geschorst is voor volgende week, maar dat weet ik dus niet zeker.

+1/-0

4e gele kaart voor Wellenreuther dit seizoen, niet zo slim dit van hem.

+1/-0

Wissels 2/5:

Tengstedt --> Ueda
Kraaijeveld --> Watanabe

+1/-0

+1/-0

Dat wordt weer billenknijpen en dat thuis tegen de nummer laatst.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Heracles Almelo (25/01/2026-16:45)