Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-SK Sturm Graz (22/01/2026-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Brann pakt in de 90+10e minuut een heel lelijk punt, wat ons wel eens uitschakeling kan kosten

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 22 januari 2026 om 20:41:

Tweede helft was beter. Steijn liet zich zien vandaag.

Vooral dat die echt te kort komt, hij heeft bijna geen goede bal gegeven. Veel te veel tijd nodig, hij is ook heel traag en log z'n bewegingen.

Heel positief was het niet van zijn kant vanavond.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 22 januari 2026 om 20:24:

Weer die rare wissel Larin op het middenveld, wat is dat toch, Larin is spits geen middenvelder.

Waarom Van den Elshout geen kans geven.

Eens John. Zou van den Elshout en Ouarghi vaker willen zien op die positie.

+1/-0

Gewoon een zakelijke overwinning dat is voor nu het belangrijkste en het gedoe rond Timber en Bijlow is voorbij dat zorgt voor rust.

+1/-0

Real Betis verliest, da's belangrijk. Ik had er goede hoop op dat die zich bij de beste 8 zouden scharen. Maar misschien vinden zij die EL ook iets minder belangrijk.
Als Feyenoord wint in Sevilla zie ik het nog wel gebeuren: 9 punten met een goed doelsaldo, kan niet genoeg benadrukken hoe dat altijd de doorslag geeft in dit soort poules. Zo'n laatste goal van Borges is van belang.
Ik tel nu 7 clubs die allemaal nog iets nodig hebben om ons dan weer voorbij te gaan: Young Bergen en Brann Boys een puntje; vijf clubs een overwinning. Basel en Salzburg hebben zelfs een bétere overwinning dan wij nodig, en FCSB moet 4 goals goedmaken.
En twee van die zeven clubs daarvan mogen dat dan nog redden ook. Dat is gewoon appeltje eitje zeg maar.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-SK Sturm Graz (22/01/2026-18:45)