Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Telstar - FEYENOORD (30-11)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Wissel 4/5:

van Persie --> Ueda
Steijn --> Valente

Bijz: Eredivisie debuut van Persie voor Feyenoord 1

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 30 november 2025 om 16:05:

Het wekelijkse billenknijpen is weer begonnen.
De bilspieren zijn er een paar jaar tussenuit geweest, maar inmiddels is het weer elke week vaste prik.

Niet de shoarma van gisteravond?

+1/-0

90" 1-2: Tejan

Echt ongelofelijk weer dat de VAR weer faalt, want dit was gewoon 100% buitenspel.
Z'n voet stond achter Watanabe...

+1/-0

Geen opluchting na 3 punten.

Vandaag laat zien dat het echt crisis is en dat er heel snel wat moet gebeuren bij Feyenoord.

+1/-0

Drie punten is het belangrijkste nu. Niet verder achterop raken bij Philips en de concurrentie niet dichterbij laten komen. Natuurlijk was het nog steeds allemaal kut maar je wint iig.

+1/-0

Die Steijn viel me ook slecht in blijkbaar begrijpen veel spelers RVP niet wat de bedoeling is ofzo of het is gewoon puur kwaliteit.

+1/-0

Hoe kan je zo snel van het niveau eerste helft Stuttgart naar dit gaan. Wel ouderwetse Feyenoord pot mouwen opstropen en gaan zonder idee. Daarom was Nieuwkoop ook uitblinker.

+1/-0

Ueda, Timber, Valente, Diarra staan veel te hoog. Bij balbezit van Telstar moet iedereen zich laten zakken tot de middenlijn. Dan kan de ploeg makkelijker de bal veroveren en in de counter toe slaan. Dat kost minder kracht. Je zag dat ook vandaag weer een aantal spelers gesloopt was. Tegen Telstar kom je er mee weg, maar tegen een sterkere tegenstander gaan ze de boot in.

+1/-0

Voor de bühne doen ze eensgezind maar mij bekruipt toch het gevoel dat er in de communicatie onderling en met RVP veel dingen niet goed gaan.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 30 november 2025 om 17:23:

Voor de bühne doen ze eensgezind maar mij bekruipt toch het gevoel dat er in de communicatie onderling en met RVP veel dingen niet goed gaan.

Ueda moet zelf ook zien dat zo hoog staan zinloos is. Hij staat alleen maar lucht te dekken. Voor Steijn geldt hetzelfde.

+1/-0

kees592 schreef op 30 november 2025 om 17:38:

Marc Acardipane schreef op 30 november 2025 om 17:23:

Ueda moet zelf ook zien dat zo hoog staan zinloos is. Hij staat alleen maar lucht te dekken. Voor Steijn geldt hetzelfde.

Ja klopt Feyenoord is momenteel niet in staat om hoog tespelen of ploegen kapot tespelen Telstar bleef makkelijk overeind vandaag tempo was ook veel telaag.

+1/-0

Waardering opnieuw voor de twee centrale verdedigers. Erg goed. Ook de backs deden het goed.

+1/-0

Targhalline Valente Timber waren ook voldoende maar deze wedstrijd is geen maatstaf dat is die in december in de JC arena. RVP zit straks voor de buis om teleren van Groningen.

+1/-0

Deze wedstrijd is een leermoment. Tactisch vreselijk slecht, alsof RvP er niets van begreep. Spelers zochten naar wat ze moesten doen. Je merkt dat de middenvelders echt maar wat doen, de voorhoede idem, verdediging heeft daar minder last van in zo'n wedstrijd omdat de druk en de kwaliteit van Telstar natuurlijk ook maar matig is. Ik ga iets zeggen wat niet gezegd mag worden,... RvP per direkt er uit !

+1/-0

Als RVP het niet goed kan overbrengen heft Feyenoord een probleem zijn communicatie met spelers wordt al langer betwist. Veel voetballers zijn simpele figuren die moet je in 1 of 2 zinnen duidelijk maken wat er moet gebeuren Slot is daar een kei in RVP is nog lerende.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 30 november 2025 om 16:17:

90" 1-2: Tejan

Echt ongelofelijk weer dat de VAR weer faalt, want dit was gewoon 100% buitenspel.
Z'n voet stond achter Watanabe...

Van wat ik bij studio sport gezien heb was t buitenspel. Voor beelden vanuit een andere positie sta ik nog wel open.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Telstar - FEYENOORD (30-11)