Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Go Ahead Eagles-FEYENOORD (09/11/2025-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Sliti viel wel aardig in en ze werken hard voor een resultaat, maar te weinig kwaliteit. Vooral Timber en Steijn brengen veel te weinig. En steeds door het midden waar het vol is. Steeds balverlies en passes en voorzetten die niet op maat zijn.

+1/-0

Tja... ik vond het donderdag al waardeloos, maar toen vonden veel het goed, maar dat we pech hadden gehad.

Maar ik zie toch wel een trend. Het gaat niet vooruit, we kennen 1 spel en als dat wordt geneutraliseerd kunnen we niet op een plan B terugvallen.

Ik zie het team niet groeien, juist minder worden. Of het komt door het steeds wisselen van spelers of door het drukke programma ofzo, ik weet het niet.

Verwacht dat we nog veel punten gaan laten liggen dit seizoen.

+1/-0

Als je een wissel toe past moet dat een verbetering zijn. Sliti viel goed in, maar wat kunnen we nou van Steijn verwachten? Niet veel. Had dan Targhalline gebracht.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 november 2025 om 22:35:

Als je een wissel toe past moet dat een verbetering zijn. Sliti viel goed in, maar wat kunnen we nou van Steijn verwachten? Niet veel. Had dan Targhalline gebracht.

Is toch een logische wissel als je doelpunten nodig hebt.

+1/-0

John Part schreef op 09 november 2025 om 21:45:

Wat is dit triest zeg, er mag nog gewisseld worden. Doe wat je ziet toch dat het niet loopt.

Ongelofelijk er zit voor 22 miljoen op de bank met Borges, Tengstedt en Diarra maar ze spelen nooit. Blijkbaar niet goed genoeg.
Deze 3 zijn toch wel heel slecht gescout, voor de 11 miljoen van Borges had je beter Roefs als keeper kunnen kopen en een andere spits moeten halen.

Wellenreuther, aardige keeper maar geen topper en Bijlow is nooit fit.

Waarom zitten Kraaijeveld en of Van den Elshout niet bij de wedstrijdselectie. Larin is helemaal geen middenvelder maar meer een stormram.
Had je beter Kraaijeveld of Van den Elshout kunnen opstellen. Wanneer krijgen deze spelers een kans.

Kraaijeveld geweldig talent , zich ook al laten zien in de voorbereiding maar v Persie is bezig met een waar kan ik nog meer spelers op een vreemde positie laten spelen.
Onze spits lijkt ook een stuk minder de laatste 2 wedstrijden hierdoor.

+1/-0

Knakkie schreef op 09 november 2025 om 22:41:

Is toch een logische wissel als je doelpunten nodig hebt.

Een middenvelder moet ballen af pakken en passes geven. Dat zien we Steijn niet doen.

+1/-0

Heb net de match pas gekeken, wel geschrokken ik had er al weinig vertrouwen in gezien de zware pot donderdag maar dit was wel erg frustrerend en by far de slechtste pot onder RVP. Veel spelers lopen nu al op hun tandvlees hoe is dat nu mogelijk?

+1/-0

8 of 9 spelers zijn goed, ook vanavond, maar een paar zijn niet goed genoeg.

+1/-0

kees592 schreef op 09 november 2025 om 23:30:

8 of 9 spelers zijn goed, ook vanavond, maar een paar zijn niet goed genoeg.

Hadj Moussa bv verwacht ik gewoon dat hij in zo'n wedstrijd beslissend is. Sauer was helemaal niet zichzelf.

+1/-0

wehave schreef op 09 november 2025 om 23:06:

John Part schreef op 09 november 2025 om 21:45:

Wat is dit triest zeg, er mag nog gewisseld worden. Doe wat je ziet toch dat het niet loopt.

Ongelofelijk er zit voor 22 miljoen op de bank met Borges, Tengstedt en Diarra maar ze spelen nooit. Blijkbaar niet goed genoeg.
Deze 3 zijn toch wel heel slecht gescout, voor de 11 miljoen van Borges had je beter Roefs als keeper kunnen kopen en een andere spits moeten halen.

Wellenreuther, aardige keeper maar geen topper en Bijlow is nooit fit.

Waarom zitten Kraaijeveld en of Van den Elshout niet bij de wedstrijdselectie. Larin is helemaal geen middenvelder maar meer een stormram.
Had je beter Kraaijeveld of Van den Elshout kunnen opstellen. Wanneer krijgen deze spelers een kans.

Kraaijeveld geweldig talent , zich ook al laten zien in de voorbereiding maar v Persie is bezig met een waar kan ik nog meer spelers op een vreemde positie laten spelen.
Onze spits lijkt ook een stuk minder de laatste 2 wedstrijden hierdoor.

In de oefenwedstrijden vond ik Kraaijeveld ook goed, geef zo'n jongen vertrouwen met een Valente en Timber in de buurt kan er weinig misgaan.

+1/-0

Steijn en Feyenoord gaan het niet toegeven maar die hamstring heeft een tik gehad.
Sliti wordt een goede speler.

https://www.gelderlander.nl/gezin/gastgezin-voor-jonge-profvoetballers-wij-hebben-genoeg-liefde-over~ad12533c/208579486/link

+1/-0

Sliti viel aardig in, maar heeft al eerder laten zien dat hij nog geen stabiele vaste waarde is.

De bank is simpelweg niet goed genoeg, elke wissel maakt het elftal zwakker. Steijn brengt het niet, en van Nieuwkoop weten we inmiddels dat hij tekortkomt op dit niveau.

Ook in de basis staat er veel middelmaat. Sauer loopt al weken vooral in de weg in plaats van iets toe te voegen aan het spel. Larin heb ik nog niet kunnen betrappen op een geslaagde actie. Wellenreuther is een keeper waar we al seizoenen over klagen, zonder zichtbare ontwikkeling. Timber verdwijnt vaak uit beeld in de belangrijke wedstrijden. Hadj Moussa weet zich niet te onderscheiden, en met Smal win je geen oorlogen.

Naarmate het seizoen vordert, zullen er onvermijdelijk meer blessures en kleine pijntjes komen. Dan moet je kunnen vertrouwen op een brede selectie, en die hebben we niet. DtK haalt simpelweg te veel middelmaat binnen. De enige echte versterking vind ik Valente, verder kom je in de breedte gewoon te kort. Wat nu na 10+ wedstrijden zichtbaar begint te worden en wat alleen nog maar erger zal worden naarmate het seizoen langer duurt.

+1/-0

De keeper is voldoende en de 4 verdedigers speelden gisteren echt goed. Valente op het middenveld is ook goed. Dan hebben we 6 spelers die het goed doen. Over de rest kan je van mening verschillen. Het rendement van de buitenspelers kan beter, maar ze laten zich wel zien. Ueda doet wat hij kan, maar tegen twee goede centrale verdedigers heeft iedere spits het lastig. Over Timber hebben we het al genoeg gehad. Op dit forum zijn een aantal zeer positief over hem, maar hij doet te weinig. Het is niet een hele goede voetballer. De komst van Steijn is onbegrijpelijk. Voor een middenvelder komt hij te kort. Larin als middenvelder inzetten is een fout. Een spits is geen middenvelder. El Karouani van Utrecht halen. Niet omdat Smal en Bos niet goed zijn, maar je haalt wel een goede voetballer in huis. Dan kan Smal naar het middenveld en heb je meer voetbal in de ploeg.

+1/-0

Niemand heeft iets te schrijven over de slechte scheidsrechter Kooij. Man, o man wat was die op voet van Go Ahead. Ze konden de Feyenoorders om laten vallen, zonder dat Kooij iets deed. Maar o wee als een Feyenoorder iets deed, dan had hij zijn fluitje paraat. Zoals bijvoorbeeld het penalty-moment van Ueda, waar hij weigerde om te fluiten. Hij gaat, volgens Wikipedia, om met de dochter van Frank de Boer en mocht hij Feyenoord niet fluiten zolang zijn zwager Calvin Stengs Feyenoorder was. Dat is-ie helaas niet meer. Dus mocht hij deze wedstrijd fluiten. Dat heeft Feyenoord geweten!

+1/-0

L.Pincoffs schreef op 10 november 2025 om 11:24:

Niemand heeft iets te schrijven over de slechte scheidsrechter Kooij. Man, o man wat was die op voet van Go Ahead. Ze konden de Feyenoorders om laten vallen, zonder dat Kooij iets deed. Maar o wee als een Feyenoorder iets deed, dan had hij zijn fluitje paraat. Zoals bijvoorbeeld het penalty-moment van Ueda, waar hij weigerde om te fluiten. Hij gaat, volgens Wikipedia, om met de dochter van Frank de Boer en mocht hij Feyenoord niet fluiten zolang zijn zwager Calvin Stengs Feyenoorder was. Dat is-ie helaas niet meer. Dus mocht hij deze wedstrijd fluiten. Dat heeft Feyenoord geweten!

Ik vind het altijd een zwaktebod om over de scheidsrechter te beginnen. Uiteindelijk moet je zelf beter spelen om de wedstrijd te winnen: meer kansen creëren, meer druk zetten bij balbezit van Go Ahead, feller jagen en betere keuzes maken in en rond de zestien.

Ja, je hebt de scheids wel eens tegen, maar zo heb je hem in het seizoen ook wel eens mee.

+1/-0

Deze 3 zijn toch wel heel slecht gescout,

Duurste bank in de eredivisie. Afschrijven wil ik ze nog niet maar voor zoveel geld mag je verwachten dat ze er gelijk staan.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Go Ahead Eagles-FEYENOORD (09/11/2025-20:00)