Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Panathinaikos (23/10/2025-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

FEYENOORD-Panathinaikos 3-1 (1-1)
Scoreverloop: 18. Swiderski 0-1, 45+02. Read/#26/(01) 1-1/(Assist: Sliti/#32/(01), 55. Hadj Moussa/#23/(01) 2-1/(Assist: Sliti/#32/(02), 90. Larin/#10/(01) 3-1/(Assist: Smal/#05/(01),
Europa League 2025/2026: 03
Datum: 23/10/2025-
Tijd: 21:00-
Stadion/Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele Kaart: 33. Steijn/#14/(C),
Rode Kaart:
Bijzonderheid: Wedstrijd eerst om 18:45, toen verplaatst naar 16:30, nu definitief om 21:00. -Slory/#36, -Kraaijeveld/#47(Buiten Wedstrijdselectie).

Europa League: 03-01-00-02 03 03-04
Thuis: 02-01-00-01 03 03-03
Uit: 01-00-00-01 00 00-01

Topscoorders(03): Read/#26/(01), Hadj Moussa/#23/(01), Larin/#10/(01),

Assists(02): Sliti/#32/(02), Smal/#05/(01),

Gele Kaart(06): Steijn/#14/(02), Targhalline/#28/(01), Valente/#40/(01), Ahmedhodžić/#21/(01), Larin/#10/(01),

Champions League: 02-01-00-01 03 04-06
Thuis: 01-01-00-00 03 02-01
Uit: 01-00-00-01 00 02-05

Topscoorders(04): Watanabe/#04/(02), Timber/#08/(01), Hadj Moussa/#23/(01).

Assists(04): Hwang/#06/(02), Bos/#15/(01), Ahmedhodžić/#21/(01).

Gele Kaart(05): Bos/#15/(01), Valente/#40/(01), Targhalline/#28/(01), Sauer/#16/(01), Borges/#11/(01).

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Read/#26(78. Nieuwkoop/#02), Ahmedhodžić/#21, Smal/#05, Bos/#15(65. Watanabe/#04); Hwang/#06(46. Targhalline/#28), Steijn/#14/(C), Valente/#40; Hadj Moussa/#23, Ueda/#09(81. Larin/#10), Sliti/#32(65. Sauer/#16).

Wissels Feyenoord: Bijlow/#01, Bossin/#39, Borges/#11, Tengstedt/#17, Diarra/#27, Lotomba/#30, Plug/#43.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Beelen/#03(Been), -Zerrouki/#06(FC Twente, verhuurd), -Moder/#07(Rug), -Timber/#08(Voet), -Stengs/#10(Pisa, verhuurd), -Het Legioen /#12, -Onbekend/#13, -Paixão/#14(Olympique Marseille), -Ivanušec/#17(PAOK), -Trauner/#18(Achillespees/Operatie), -Carranza/#19(Leicester City, verhuurd), -Mitchell/#20(Sturm Graz, verhuurd), -Andreev/#21(Real Racing Club de Santander, verhuurd), -Onbekend/#24, -’T Zand/#25(Niet Geselecteerd), -Bullaude/#29(Club Tijuana), -Carrillo/#31(Dordrecht, verhuurd), -Jeng/#31(Achilles), -Hancko/#33(Atletico Madrid), -Nadje/#34(Excelsior, verhuurd), -Kasanwirjo/#35(Molde, verhuurd), -Slory/#36(Niet Geselecteerd), -Berger/#37(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#38, -Sneijer/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Nac), -Van den Elshout/#44(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#45(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#46(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#47(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#48(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#49(Niet Geselecteerd), Ulutas/#50(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#51(Niet Geselecteerd), -Delianidis/#52(Niet Ingeschreven), -Otte/#53(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#55(Niet Geslecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#57, -Cruz/#58(Niet Geselecteerd), -Zon/#59(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#60(Niet Ingeschreven), -Zekovic/#61(Niet Ingeschreven), -Moses/#62(Niet Geselecteerd), -Tabiri/#63(Niet Ingeschreven), -Ka/#64(Niet Geselecteerd), -Bae/#65(FC Dordrecht, verhuurd), -Haksteeg/#66(Niet Geselecteerd), -Boerhout/#67(Niet Ingeschreven), -Zinhagel/#68(Niet Ingeschreven), -Parlanti/#69(Carrerese), -Onbekend/#70, -Tsoungui/#XX(GD Estoril Praia), -Malasomma/#XX(Dordrecht,verhuud), -El Ouansaidi/#XX(Niet Ingeschreven).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 oktober 2025, 22:56:37.

+1/-0

Een roemruchte club hoor zelfs een van de grootste clubs in de wereld.

+1/-0

In 1971 finalist in de europa-cup 1.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 20 oktober 2025 om 03:31:

Marc Acardipane schreef op 20 oktober 2025 om 00:48:

Dat klopt, al is Panathinaikos ook geen kleintje.

:D

+1/-0

kees592 schreef op 20 oktober 2025 om 08:53:

In 1971 finalist in de europa-cup 1.

Klopt en heel veel Griekse titels, hebben ook een goede band met Ajax het schijnt. Extra motivatie voor Donderdag. Go Ahead gaf het goede voorbeeld.

+2/-0

Ik dacht effe dat we tegen Real Madrid moeten spelen….

+1/-0

Knakkie schreef op 21 oktober 2025 om 15:25:

Ik dacht effe dat we tegen Real Madrid moeten spelen….

Heb het niet over het huidige team hé daar moet je wel van kunnen winnen.

Panathinaikos heeft een grote en gepassioneerde fanbase, zowel in Griekenland als wereldwijd. (Noord-Amerika en Australië met name)

+1/-0

Grote club in eigen land maar over de grens is het meer de naam van de finale van 1971 die ze verloren van een niet nader te noemen club. Niet groter maken dan ze zijn, maar zeker niet onderschatten (wat ook zeker niet gebeurt). Bij Panathinaikos spelen volgens mij Tonny Vilhena en Cyril Dessers. Ik gun ze het allerbeste alleen morgen even niet.

+1/-0

JRDW schreef op 22 oktober 2025 om 09:31:

Grote club in eigen land maar over de grens is het meer de naam van de finale van 1971 die ze verloren van een niet nader te noemen club. Niet groter maken dan ze zijn, maar zeker niet onderschatten (wat ook zeker niet gebeurt). Bij Panathinaikos spelen volgens mij Tonny Vilhena en Cyril Dessers. Ik gun ze het allerbeste alleen morgen even niet.

Dessers is op het moment geblesseerd. Vilhena zit niet eens meer bij de selectie, gewoon aan de kant gezet zonder transfer in de zomer. Redelijk uitzichtloos voor hem. Denk dat hij ook stiekem denkt "laat het maar lekker 5-0 worden in de Kuip." Overigens moet een overwinning niet al te moeilijk zijn. Dit Panathinaikos kan er weinig van. 9 punten uit 6 wedstrijden, waarvan 2 in winst eindigden tegen kleintjes. Om nog maar niet te spreken van hun verlies tegen Go Ahead.

Natuurlijk moeten we winnen om een beetje zicht te houden op de play-offs, maar zelfs als dat niet het geval was hoort dit een relatief eenvoudige overwinning te zijn. Niet van niveau Heracles, maar mag geen billenknijper zijn dit.

+2/-0

Het gaat stormen morgenavond in de Kuip. Letterlijk. Windstoten van 100 tot 120 km in het zuidwesten en westen van het land. Kan wel is gekke situaties op gaan leveren.

+2/-0

Kan ik mij goed voorstellen als bv een Valente Sauer Moussa en Ueda op dreef zijn op de training is dat genieten!

De trainer verwacht dat het donderdagavond alle kanten op kan. "Vanochtend tijdens de training had ik weer een klein geluksmomentje toen ik al die gasten als de brandweer achter iedere bal zag rennen. Ze hadden plezier, lol en werkten knetterhard. Op het einde spelen we vaak een partijtje, dan doe ik een stapje terug, en dat zijn vaak ook leuke momenten om te zien. Het draait en die jongens geven gas. Ze worden allemaal echt beter, dus dat vormt wel een geluksmomentje."

+1/-0

Feyenoord - Panathinaikos vervroegd vanwege storm Benjamin
vandaag, 23:04 311 reacties
De Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Panathinaikos is vervroegd vanwege de verwachte storm Benjamin, die donderdagavond over Nederland trekt. Het duel in De Kuip stond oorspronkelijk gepland voor 18.45 uur, maar zal nu om 16.30 uur beginnen.

De UEFA nam het besluit in overleg met Feyenoord en de lokale autoriteiten, nadat het KNMI voor donderdagavond code oranje had afgegeven voor de westelijke kustprovincies, waaronder Zuid-Holland. In de rest van het land geldt code geel. De weerswaarschuwing is het gevolg van de komst van storm Benjamin, die vanaf het einde van de middag voor zeer zware windstoten kan zorgen.

Volgens het KNMI kunnen in de kustgebieden windstoten optreden van 100 tot 120 kilometer per uur, terwijl elders in het land snelheden van 80 tot 90 kilometer per uur worden verwacht. De wind komt uit westelijke tot noordwestelijke richting. De storm bereikt als eerste het zuidwesten en breidt zich in de loop van de avond en nacht uit over de rest van het land.

De Europese bond en de gemeente Rotterdam wilden geen risico nemen met de veiligheid van spelers en publiek. De sterke windstoten kunnen schade veroorzaken door rondvliegende voorwerpen of afbrekende takken, en ook het verkeer kan ernstige hinder ondervinden. Kaarten en toegangsregels blijven ongewijzigd. Supporters die een ticket hebben gekocht, kunnen deze gewoon gebruiken voor het nieuwe tijdstip.

+1/-0

Een half volle Kuip?

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 22 oktober 2025 om 23:42:

Feyenoord - Panathinaikos vervroegd vanwege storm Benjamin
vandaag, 23:04 311 reacties
De Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Panathinaikos is vervroegd vanwege de verwachte storm Benjamin, die donderdagavond over Nederland trekt. Het duel in De Kuip stond oorspronkelijk gepland voor 18.45 uur, maar zal nu om 16.30 uur beginnen.

De UEFA nam het besluit in overleg met Feyenoord en de lokale autoriteiten, nadat het KNMI voor donderdagavond code oranje had afgegeven voor de westelijke kustprovincies, waaronder Zuid-Holland. In de rest van het land geldt code geel. De weerswaarschuwing is het gevolg van de komst van storm Benjamin, die vanaf het einde van de middag voor zeer zware windstoten kan zorgen.

Volgens het KNMI kunnen in de kustgebieden windstoten optreden van 100 tot 120 kilometer per uur, terwijl elders in het land snelheden van 80 tot 90 kilometer per uur worden verwacht. De wind komt uit westelijke tot noordwestelijke richting. De storm bereikt als eerste het zuidwesten en breidt zich in de loop van de avond en nacht uit over de rest van het land.

De Europese bond en de gemeente Rotterdam wilden geen risico nemen met de veiligheid van spelers en publiek. De sterke windstoten kunnen schade veroorzaken door rondvliegende voorwerpen of afbrekende takken, en ook het verkeer kan ernstige hinder ondervinden. Kaarten en toegangsregels blijven ongewijzigd. Supporters die een ticket hebben gekocht, kunnen deze gewoon gebruiken voor het nieuwe tijdstip.

Storm is dus vervroegd naar half 5 en Benjamin neemt het om half 7 over als we uitgeraasd zijn:B

+2/-0

Normaal werk ik tot vijf uur maar morgen vrij kan ik mooi op tijd De Klok halen 69 cent bij lidl deze week.

+1/-0

Lekker dan. Gelukkig werk ik in de buurt van R'dam, maar je zal maar van elders moeten komen en 'gewoon' moeten werken vandaag. Ik heb tot 15.30 afspraken, wordt krap maar ik laat alles vallen en ga kijken hoe ik het met OV vanaf mijn werk naar de Kuip kan komen.

Ben benieuwd of dat allemaal rijdt, normaliter is zo'n storm een mooie excuus voor de NS om er een potje van te maken. De auto laat ik staan op de zaak, ik verwacht niet dat ik in de namiddag nog kans maak om bij de Kuip in de buurt te komen...

+2/-0

Storm 'Benjamin' lijkt nu ook 2 uur eerder te komen :kwaad
Zou de wedstrijd ook nog afgelast kunnen worden?
ik red het niet om nog op tijd te komen en op Y1 helemaal nat te regenen is ook geen fijn vooruitzicht. Maar met het oog op de topper zondag zou afgelasting wel goed uitkomen dacht ik zo. Zeker in eigen belang. :ja

+2/-0

'Onzekerheid over doorgaan Feyenoord - Panathinaikos door vroegere komst storm Benjamin'

De doorgang van de Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en Panathinaikos van vanmiddag staat opnieuw op losse schroeven. Volgens RTV Rijnmond vindt er op dit moment spoedoverleg plaats over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd, nu storm Benjamin eerder dan verwacht Nederland lijkt te bereiken.

De wedstrijd was gisteravond al vervroegd van 18:45 naar 16:30 uur, na overleg met de autoriteiten, vanwege de verwachte storm. Maar de nieuwste voorspellingen laten zien dat de weersomstandigheden sneller verslechteren dan voorzien. Het KNMI heeft code oranje vervroegd naar 15:00 uur, precies rond het moment dat supporters onderweg zullen zijn naar De Kuip of al in het stadion aanwezig zijn.

Volgens Rijnmond zitten momenteel de stadiondirectie, gemeente Rotterdam, politie, Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond, meteorologen en andere betrokken partijen om de tafel. Zij bespreken of het verantwoord is om de wedstrijd door te laten gaan.

+1/-0

Onverantwoord om deze wedstrijd door te laten gaan.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Panathinaikos (23/10/2025-21:00)