Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Fortuna Sittard (17/09/2025-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

73" 2-0: Sliti

Bijz: Eerste goal in De Kuip!

Leuk voor hem na z'n contractverlenging!

+1/-0

Wissel 4/5:

Smal --> Bos

+1/-0

Timber is niet in vorm.... Die moet gewoon banken. Wil zich teveel bewijzen...

+1/-0

Wissel 5/5:

Plug --> Targhalline

+1/-0

Koploper!

+1/-0

Feyenoord had controle over de wedstrijd. Targhalline speelde goed, net als Bos en Sauer. De twee centrale verdedigers waren goed en Nieuwkoop deed het ook goed. Timber deed veel. De enige die wat tegen valt is Steijn. Hij doet zijn best, maar zijn inbreng is pover.

Dit bericht is gewijzigd op 17 september 2025, 22:52:08.

+1/-0

Aan de andere kant is Steijn ondanks zijn povere spel wel iemand die gevaarlijke momenten creëert. Met een klein beetje meer geluk had hij er nu al 5 inliggen. Dat kun je van anderen m.u.v. Ueda niet zeggen.

+1/-0

Van Persie wisselt hem niet voor niets de tweede wedstrijd op rij. Een nummer 10 moet bepalend zijn; dan wel door zijn directe betrokkenheid bij doelpunten, of als essentiele schakel in het veldspel.

Steijn was tegen Fortuna allebei niet, en dan kan van Persie Valente inbrengen die het spel direct naar zich toetrekt.

Natuurlijk, in het laatste half uur ontstaan er ruimtes en zou het misschien voor Steijn ook gemakkelijker worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zelf ook niet al zijn krachten al verspeeld had.

Die schotkans in de tweede helft was veel te gehaast. Zo'n keuze maak je wanneer je al vermoeid bent (en dat hoeft helemaal niet gek te zijn) of wanneer je anderzijds niet helemaal lekker in de wedstrijd zit.

Steijn moet niet teveel op zoek gaan naar die goal, maar het kan hem wel over een dood punt helpen. Met de terugkeer van Hwang en Moder binnen afzienbare tijd, zal het sterkste middenveld ook af gaan hangen van 'vorm'. En Steijn is wel een beetje zoekende afgelopen twee wedstrijden.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 september 2025 om 22:45:

Van Persie wisselt hem niet voor niets de tweede wedstrijd op rij. Een nummer 10 moet bepalend zijn; dan wel door zijn directe betrokkenheid bij doelpunten, of als essentiele schakel in het veldspel.

Steijn was tegen Fortuna allebei niet, en dan kan van Persie Valente inbrengen die het spel direct naar zich toetrekt.

Natuurlijk, in het laatste half uur ontstaan er ruimtes en zou het misschien voor Steijn ook gemakkelijker worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zelf ook niet al zijn krachten al verspeeld had.

Die schotkans in de tweede helft was veel te gehaast. Zo'n keuze maak je wanneer je al vermoeid bent (en dat hoeft helemaal niet gek te zijn) of wanneer je anderzijds niet helemaal lekker in de wedstrijd zit.

Steijn moet niet teveel op zoek gaan naar die goal, maar het kan hem wel over een dood punt helpen. Met de terugkeer van Hwang en Moder binnen afzienbare tijd, zal het sterkste middenveld ook af gaan hangen van 'vorm'. En Steijn is wel een beetje zoekende afgelopen twee wedstrijden.

Steijn groeit langzaam in z'n nieuwe rol, wel als 10, maar anders dan bij Twente. Ene keer gaat het beter dan de andere.
Je merkt dat Valente zo'n rol al veel meer gewend is.

Daarom pleit ik meer voor een middenveld met Valente en Steijn. Timber mag even banken, die wil zich teveel bewijzen en dat zorgt ervoor dat die momenteel te gehaast en niet goed speelt.

Straks Moder erbij en je hemt een goede controleur. Hwang heeft het dit jaar niet, dus middenveld Moder, Steijn en Valente is de beste optie momenteel in mijn ogen.

+1/-0

Timber vond ik wel goed draaide ouderwets weg paar keer en een assist.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-Fortuna Sittard (17/09/2025-20:00)