Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Problemen toegangspoorten

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Niet dat het voor mij van toepassing is maar...

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/vlak-voor-aftrap-grote-problemen-in-de-kuip-fans-zijn-woest-stop-hiermee-feyenoord/ar-AA1MutYo?ocid=winp1taskbar&cvid=e1481987581f4e7eb6bf62627c4e933f&ei=21link

Paul Verspeek (ik neem aan de familie Verspeek oorspronkelijk uit Schiebroek) zijn reeds jaar en dag fervent Feyenoord trouw (meer als suppoters dan als verslaggeving bij Radio Rijnmond, zou ook zo maar andersom kunnen zijn ), dat ik in deze er van uit kan gaan dat de klachten terecht zijn.

+1/-0

Het idee van een digitale seizoenskaart is voor de club een rendabele. Men heeft betere controle over wie er binnenkomt, en doorverkoop wordt bemoeilijkt. Allemaal redenen die je positief, of negatief kan uitleggen.

De wijze waarop het nu werkt, is ronduit slecht. Het netwerk rond het stadion en de app lijkt niet te zijn bestand tegen het piekgebruik wat vanzelfsprekend plaatsvindt voor de wedstrijd bij de toegangspoorten.

Wanneer je als organisatie dergelijke verandering doorvoert, waarvan je op de vingers kan natellen dat er bedenkingen over zijn bij het publiek, moet je ervoor zorgen dat de adaptie in ieder geval vanuit de operatie vlekkeloos verloopt.

Dat is niet het geval. Dat had je het beter niet kunnen invoeren, of moeten wachten. Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat er vanuit externe partijen druk is uitgeoefend op Feyenoord om dit door te voeren.

Heel slecht.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Problemen toegangspoorten