Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 12.456
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Heracles Almelo-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-FC Utrecht: -
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 957
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Ik vond de goal fantastisch mooi geplaatst. Uiteindelijk levert dat wel weer drie punten op.
Trouwens dat gedoe met die wissels en de aanvoerdersband vond ik zeer ´goedkoop´. Had die band gewoon lekker aan Timber gegeven in deze situatie. Sjezus, Bart Goedkoop als aanvoerder, langer geblesseerd geweest dan wedstrijden gespeeld...
O ja, Valente. klasse!
Forumreacties: 1.890
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 14 september 2025 om 01:26:
Ik vond de goal fantastisch mooi geplaatst. Uiteindelijk levert dat wel weer drie punten op.
Trouwens dat gedoe met die wissels en de aanvoerdersband vond ik zeer ´goedkoop´. Had die band gewoon lekker aan Timber gegeven in deze situatie. Sjezus, Bart Goedkoop als aanvoerder, langer geblesseerd geweest dan wedstrijden gespeeld...
O ja, Valente. klasse!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 14 september 2025 om 09:19:
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 14 september 2025 om 01:26:
O ja, Valente. klasse!
Timber, hele matige voetballer waar clubs niet in geïnteresseerd zijn. Alleen als hij gratis op te halen is komt er wel een club.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.389
Reg.: 9 april 2019
Ik vond de eerste helft Feyenoord helemaal zo slecht niet. Heerenveen kon niet gevaarlijk worden, en als Feyenoord iets nauwkeuriger met de kansen omgesprongen was; was de voorsprong flink veel groter geweest.
Hadj Moussa schoot na een goede actie op de vuisten van de keeper, Ueda had nog een goede kopbal na voorzet Read en twee afgekeurde doelpunten voor buitenspel. Allebei terecht geannuleerd misschien*, maar met een beetje geluk en meer scherpte had het al met al 2-0 of 3-0 kunnen staan.
Dan speel je een andere tweede helft, dan is het een kwestie van uitspelen en hoeft het allemaal niet zo te ontsporen.
Dat het zo'n klucht werd, was overigens in de eerste helft al duidelijk. De scheidsrechter was echt het allergrootste drama zaterdagavond, wat was die onzeker en inconsequent. Niemand wist waar die aan toe was, dan ontstaat er een wedstrijd vol irritatie, constant geappelleer, en vreemde overtredingen.
Blij met de drie punten, dat wel!
* = Ik vind dat lijntjes trekken en buitenspel geven omdat een arm of paardenstaart achter de laatst verdediger 'hangt', wel een beetje zijn doel voorbij schieten. Goed, het zijn de regels. Maar zo zijn ze volgens mij niet bedoeld. Je kunt overigens vaak ook afvragen, of het moment waarop het beeld wordt stilgezet het juiste is. Want is dan de pass echt vertrokken, of juist al te ver van de voet af? Het scheelt een fractie van een seconde, maar kan net het verschil maken. En waar is het voordeel gebleven voor de aanvallende partij? Waar gaat het over?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.389
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 15 september 2025 om 13:25:
Ik zie zeker wel een idee van voetballen terug maar het is ook een kwaliteit om de kansen in de eerste helft aftemaken. Na de rode kaarten was niks meer met 11 tegen 11 had je nog wel een goal gemaakt 1-0 teweinig maar soms zit er niet meer in dan telt alleen winnen.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-sc Heerenveen (13/09/2025-21:00)