Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fortuna Sittard-Feyenoord (12/04/2025-16:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 14 april 2025 om 20:53:

wehave schreef op 13 april 2025 om 12:17:

Santigoal29 schreef op 12 april 2025 om 18:09:

wehave schreef op 12 april 2025 om 17:27:

Onder Priske was het voetbal echt wel beter en leuker eerlijk gezegd.
Ik dacht dat van Persie aanvallend was ingesteld.
Dit slaat helemaal nergens op.

Ik weet niet welke wedstrijden van Priske jij hebt zitten kijken? Maar die van Sparta Praag tellen niet mee...

Ok dus jij vond de laatste tijd mooie wedstrijden?
Goed om te weten wat je standaard is dan.
Wees gewoon eerlijk en bevestig dat voor jou (en daar is niets mis mee)het alleen gaat om als wint.
Hoe het tot stand komt maakt je niets uit.

Snap dat je haat niet los kan laten maar lijkt nu wel alsof lelijk voetbal beloond word en mooier spel gestraft.
We gingen van vol aanvallen naar vol verdedigen.
Is er niet een tussenweg ergens?

Volgens mij trek jij je eigen conclusies over dingen die ik nooit heb gezegd.
Priske heeft nooit aanvallend voetbal gespeeld, er zat geen plan achter, geen tactiek, spelers wisten vaak niet eens wat ze moesten doen.

Dat RvP nu prestatie voetbal speelt is ook niet wat we willen, maar zoals ze in het buitenland zeggen: We just need to get the job done...

Er is zoveel voetbal uitgesloopt door Priske en z'n vrienden dat je dat niet even een paar weken ombuigt.
Het is ook iets wat RvP niet graag heeft, dat geeft die ook meerdere malen aan en iedereen weet dat.
Alleen is het nu belangrijker dat we tweede worden en hoe we dat doen is nu minder belangrijk.

Vanaf de voorbereiding begin je weer op nul en kan hij rustig naar een vast patroon gaan werken. Nu moet hij zoveel mogelijk inbouwen vooruitlopend daarop, dat zal met vallen en opstaan gaan.

Dus trek geen conclusies over dingen die ik niet gezegd heb en zeker haaks staan op mijn mening.

Sorry maar dat is echt gelul.
Als jij vind dat Priske niet aanvallend speelde heb je of geen verstand(wat ik niet denk) of je haat voor Priske neemt het een beetje over.
Denk juist dat Priske iets minder aanvallend moest spelen voor resultaat.
De conclusies die ik trek komen echt door je eigen antwoorden en je eigen tekst.
Wat leg ik precies in je mond wat niet klopt?

+1/-0

Kan dit niet verboden worden. Wie kan dit lezen?

+1/-0

L.Pincoffs schreef op 15 april 2025 om 11:26:

Kan dit niet verboden worden. Wie kan dit lezen?

Piet Pik uit Medemblik!!! :nee

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fortuna Sittard-Feyenoord (12/04/2025-16:30)