Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Go Ahead Eagles (30/03/2025-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Eeuwig zonde dat we Paul Simonis niet hebben gehaald. Wat een waanzinnig trainerstalent is dat.

+1/-0

Feyenoord had Pascal Bosschaart volle bak moeten steunen in diens pogingen om de trainerscursus te volgen, nu zitten we gewoon in een continu zelfde schuitje. Voor begin nieuw seizoen is RvP weg.Dat zie je van verre.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 30 maart 2025 om 23:28:

Feyenoord had Pascal Bosschaart volle bak moeten steunen in diens pogingen om de trainerscursus te volgen, nu zitten we gewoon in een continu zelfde schuitje. Voor begin nieuw seizoen is RvP weg.Dat zie je van verre.

Wat een negatief gezwam. Van Persie al weer weg voor het begin van het nieuwe seizoen? Waar baseer je dat allemaal op? En denk je dat er achter de schermen geen druk van Feyenoord is op Bosschaart alsnog tot de cursus coach betaald voetbal toe te laten. Dat ga je toch niet in de media uitvechten.

+1/-0

Hoeveel ervaring heeft RvP als trainer ?
Hoeveel ervaring heeft Kuyt als trainer ? Ook Kuyt werd gepusht trainer van Feyenoord voor de toekomst ...
Aanstellingen puur om emo-factor zijn discutabel. Ook de huidige selectie is samenraapsel van Heb - ik - over - horen -zeggen.

+1/-0

kees592 schreef op 30 maart 2025 om 17:53:

Marc Acardipane schreef op 30 maart 2025 om 17:43:

Keuzes van Van Persie pakken ook gewoon verkeerd uit, maar ik verwacht dat hij wat gaat veranderen zsm..

Van Persie heeft wat te kiezen en prompt maakt hij verkeerde keuzes. Iemand die er lang uit is geweest mag beginnen en de spelers met het ritme zitten op de bank.

eerlijk gezegd snapte ik dit ook niet.
Dus je droogt een concurrent voor de derde plek af en dan komen er wat spelers terug.
Een speler op zijn retour en een jong talent wat al half jaar uit vorm is.
Meest logisch lijkt dat je lekker doorgaat met de vorige opstelling en die andere rustig laat aanhaken.
Maar ik ben dan maar ook een leek natuurlijk.
We hebben gewonnen dus van Persie heeft gelijk..

+1/-0

wehave schreef op 31 maart 2025 om 18:55:

kees592 schreef op 30 maart 2025 om 17:53:

Marc Acardipane schreef op 30 maart 2025 om 17:43:

Keuzes van Van Persie pakken ook gewoon verkeerd uit, maar ik verwacht dat hij wat gaat veranderen zsm..

Van Persie heeft wat te kiezen en prompt maakt hij verkeerde keuzes. Iemand die er lang uit is geweest mag beginnen en de spelers met het ritme zitten op de bank.

eerlijk gezegd snapte ik dit ook niet.
Dus je droogt een concurrent voor de derde plek af en dan komen er wat spelers terug.
Een speler op zijn retour en een jong talent wat al half jaar uit vorm is.
Meest logisch lijkt dat je lekker doorgaat met de vorige opstelling en die andere rustig laat aanhaken.
Maar ik ben dan maar ook een leek natuurlijk.
We hebben gewonnen dus van Persie heeft gelijk..

De beide buitenspelers hebben Feyenoord gered, anders hadden ze ook zo maar kunnen verliezen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Go Ahead Eagles (30/03/2025-16:45)