Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-AC Milan (12/02/2025-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 13 februari 2025 om 09:20:

Peins mij soms suf over wat 't toch is met Feyenoord ...
Tegen grote clubs spelen we als Goden en vlak daarop tegen kleintjes gaan we af als een gieter.
Ik kan enkel bedenken welke ervaringen ik zelf had. In de competitie sloop er idd de gemakzucht in, je speelde slomer, wat slordig soms. Tegen de top kwamen coach en team in een hogere versnelling, je wilde dan wel ff iets laten zien. Motivatie ? Zoiets ?

In de CL hoeven ze het spel niet te maken. In de competitie is dat anders. Dan heb je echt goede voetballers nodig, die snel kunnen handelen. Gisteren zagen we het ook weer. Timber is als voetballer beperkt.

+1/-0

kees592 schreef op 13 februari 2025 om 10:21:

Tegen grote clubs spelen we als Goden en vlak daarop tegen kleintjes gaan we af als een gieter.
Ik kan enkel bedenken welke ervaringen ik zelf had. In de competitie sloop er idd de gemakzucht in, je speelde slomer, wat slordig soms. Tegen de top kwamen coach en team in een hogere versnelling, je wilde dan wel ff iets laten zien. Motivatie ? Zoiets ?

In de CL hoeven ze het spel niet te maken. In de competitie is dat anders. Dan heb je echt goede voetballers nodig, die snel kunnen handelen. Gisteren zagen we het ook weer. Timber is als voetballer beperkt.

Wat kleinere clubs vaak doen tegen ons den wij nog beter tegen grotere tegenstanders.
Feyenoord heeft veel meer team voor de counter dan echt de aanval.

+1/-0

Het " nieuwe voetbal ", Spaanse teams zijn daarin voorop gegaan, bestaat uit counterspel vanuit het middenveld, met scorende middenvelders. In de wat meer " klassieke " competitie heb je te maken met clubs die "wel even korte metten willen maken met zo'n grote club ", die gaan er vol tegen aan. Feyenoord slaagt er niet in het wilde van de kleine hemelbestormers te keren, integendeel als je met een tegenstander te maken hebt die behoedzaam loert op de kansen en verder volgens vrij traditionele patronen speelt kun je meer gedaan krijgen. Komende wedstrijd tegen NAC, het zou mij niet verbazen als we het dáár moeilijk tegen gaan hebben.

+1/-0

Las net, dat Quinten een knieblessure heeft opgelopen. Kan dat de oorzaak zijn van zijn povere optreden?

+1/-0

danall schreef op 13 februari 2025 om 13:53:

Las net, dat Quinten een knieblessure heeft opgelopen. Kan dat de oorzaak zijn van zijn povere optreden?

Nee, hij kwam verkeerd terecht bij een landing en z'n been schoot naar buiten. Zelfs Stengs op de tribune trok pijnlijk weg met z'n gezicht.
Dachten even aan kruisband...

Over het pover spelen ben ik het echt niet een. Toen Timber weg viel werden we zwakker op het middenveld, hij gooide er juist heel veel strijd in en passes.

Timber was bij elke aanval betrokken en speelde erg sterk.

+1/-0

Milan speelde echt niet slecht vooral het hoge tempo valt in die grote wedstrijden op en beide teams spelen altijd naar voren groot verschil met Eredivisie dat gaat zo traag slaapverwekkend. En een prima scheids die geen VAR nodig had!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 februari 2025, 14:53:54.

+2/-0

Wat een avondje was het weer. Ik moest denken aan mijn vader die er in 1969 bij was toen Feyenoord met 2-0 won van AC-Milan. Ik had weinig hoop woensdagavond, maar Feyenoord heeft me zeer positief verrast. En na 3 seizoenen genieten zit ik dit seizoen soms met een dubbel gevoel in de Kuip. Maar toch ga ik me dit seizoen herinneren als een legendarisch CL seizoen. Wat een kanjers en kippenvel bij het wisselen van Santi, zo zijn we dan ook en ben ik trots op dat ik al bijna dan 60 jaar ( ik ben 65) Feyenoorder ben.
Half 3 pas thuis, strontnat en verkleumd maar 's morgens om 7.30 weer klaar voor werk. (viel niet mee ook omdat ik 4 uur lang op een wiebelend stoeltje in vak Y3 had gestaan. Wel leuke reacties van collega's bijna allemaal vrouwen en sommige ook ajaxieden) En nog steeds zo 'n goed gevoel de afgelopen dagen. Dank je kanjers voor deze hele mooie pot. Raak er een beetje emotioneel van. :feyenoord
Succes daar in Milaan. Ik bid voor jullie, maar het CL seizoen is voor mij al geslaagd.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-AC Milan (12/02/2025-21:00)