Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (05/02/2024-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV-Feyenoord - ( - )
Scoreverloop:
KNVB Bekerwedstrijd: 03
Datum: 05/02/2025-
Tijd: 18:45-
Plaats: Philips Stadion, Eindhoven-
Gele Kaart:
Rode Kaart:
Bijzonderheid:

KNVB Beker: 02-02-00-00 06 06-02
Thuis: 00-00-00-00 00 00-00
Uit: 02-02-00-00 06 06-02

Topscoorders(06): Redmond/#49/(02), Giménez/#29/(02), Read/#26/(01), Osman/#38/(01),

Assists(06): Smal/#05/(02), Hancko/#33/(01), Hwang/#04/(01), Milambo/#27/(01), Read/#26/(01),

Gele Kaarten(03): Redmond/#49/(01), Zerrouki/#06/(01), Smal/#05/(01),

Rode Kaarten(00):

Wedstrijdselectie: Beelen/#03, Hwang/#04, Smal/#05, Moder/#07, Timber/#08, Ueda/#09, Paixão/#14, González/#15, Bueno/#16, Ivanušec/#17, Carranza/#19, Mitchell/#20, Andreev/#21, Wellenreuther/#22, ’T Zand/#25, Read/#26, Milambo/#27, Hancko/#33, Osman/#38, Berger/#41, Candelaria/#42, Plug/#43, Van den Elshout/#44, Redmond/#49, Sliti/#57, Ka/#64, Carillo/#XX, Targhalline/#XX.

Opstelling Feyenoord:

Wissels Feyenoord:

Trainer: Priske per 01/07/2024 in dienst.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Bijlow/#01(Knie), -Nieuwkoop/#02(Blessure), -Zerrouki/#06(Onderbeen),-Stengs/#10(Hamstring), -Hartman/#11(Niet Wedstrijdfit), -Het Legioen/#12(Tribune), -Onbekend/#13(Niet Geselecteerd), -Trauner/#18(Blessure), -Hadj Moussa/#23(Blessure), -Zechiël/#24(Sparta, verhuurd), -Onbekend/#28(Niet Geselecteerd), - Giménez/#29(AC Milan), -Lotomba/#30(Onderbeen), -Onbekend/#31(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#32(Niet Geselecteerd), -Nadje/#34(Blessure), -Onbekend/#35(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#36(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#37(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#39(Niet Geselecteerd), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(4e Keeper), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Plug/#43(Niet Geselecteerd), -Van den Elshout/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#48(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Geneugelijk/#51(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Sliti/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -De Bie/#59(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#60(Niet Geselecteerd), -Zekovic/#61(Niet Geselecteerd), -Bobson/#62(Niet Geselecteerd), -Vanga/#63(Niet Geselecteerd), -Ka/#64(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#65(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#66(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#67(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#68(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#69(Niet Geselecteerd), -Husselin/#XX(Niet Geselecteerd), -Zon/#XX(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#XX(Niet Geselecteerd), -Wessels/#XX(Niet Geselecteerd), -Otte/#XX(Niet Geselecteerd), -Schens/#XX(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#XX(Niet Geselecteerd), -Mparaganda/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Ettienne/#XX(Niet Geselecteerd), -Agboluaje/#XX(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Rambocus/XX(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#XX(Niet Geselecteerd), -N. de Koning/#X(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Van der Ent/#XX(Niet Geselecteerd), -Ulutas/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Bouhlarouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -D. Slory/#XX(Niet Geselecteerd), -Tomasson/#XX(Niet Geselecteerd), -Amoah/#XX(Niet Geselecteerd), -Zinhagel/#XX(Niet Geselecteerd), -Mahamud/#XX(Niet Geselecteerd), -T. de Koning/#XX(Niet Geselecteerd), -Khan/#XX(Niet Geselecteerd), -Onunta/#XX(Niet Geselecteerd), -Hoepel/#XX(Niet Geselecteerd), -Gompel/#XX(Niet Geselecteerd), -Arady/#XX(Niet Geselecteerd/?).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 februari 2025, 14:30:18.

+1/-0

Kan je schriftelijk afdoen, we missen vrijwel het hele middenveld en de middenvelders die kunnen spelen zijn niet wedstrijdfit.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 februari 2025 om 13:38:

Kan je schriftelijk afdoen, we missen vrijwel het hele middenveld en de middenvelders die kunnen spelen zijn niet wedstrijdfit.

Bij PSV zijn er ook veel geblesseerden hoor. Dest, Boscagli, Pepi, Tillman, Ledezma. Zijn toch ook allemaal spelers die basis staan of elke wedstrijd in ieder geval minuten maken als ze fit zijn.

Daarnaast spelen ze altijd met Drommel op de goal. Noa Lang is al 2 weken ziek, is volgens mij twijfel geval. Dus dan heb je het ook over 7 posities ofzo.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 04 februari 2025 om 13:43:

Willykment schreef op 04 februari 2025 om 13:38:

Bij PSV zijn er ook veel geblesseerden hoor. Dest, Boscagli, Pepi, Tillman, Ledezma. Zijn toch ook allemaal spelers die basis staan of elke wedstrijd in ieder geval minuten maken als ze fit zijn.

Daarnaast spelen ze altijd met Drommel op de goal. Noa Lang is al 2 weken ziek, is volgens mij twijfel geval. Dus dan heb je het ook over 7 posities ofzo.

Mooi dat je er vertrouwen in hebt maar ik zie het niet gebeuren.

+1/-0

Nieuwe blessures bij Feyenoord: ''Negen spelers die morgen niet meegaan''

Feyenoord heeft opnieuw te maken met diverse blessures. Trainer Brian Priske opent het persmoment met de mededeling dat er negen spelers niet meereizen naar Eindhoven voor de bekerwedstrijd tegen PSV. De Deen noemt vier spelers die afhaken.

"We hebben nog een aantal blessures en een aantal spelers die niet beschikbaar zijn'', opent Priske. ''We hebben negen spelers die morgen niet meegaan naar Eindhoven: Trauner, Hadj Moussa, Hartman en Nieuwkoop zijn niet beschikbaar voor de wedstrijd van morgen."

Wie de overige spelers zijn, vertelt Priske niet. Van Calvin Stengs, Ramiz Zerrouki, Justin Bijlow, Chris-Kévin Nadje en Jordan Lotomba zijn bekend dat ze voorlopig niet beschikbaar zijn en dat maakt in totaal negen afwezigen.

Zonder alle geblesseerde speler moet Feyenoord het dus opnemen tegen PSV om de halve finale van het bekertoernooi te bereiken. ''Het wordt zeker een heel belangrijke wedstrijd. We zullen er alles aan doen om dit seizoen de beker te winnen'', vertelt Priske.

Priske hoopt nog altijd op versterkingen: "Afwachten of dat gaat lukken"

Nog tot 23:59 uur vanavond heeft Feyenoord de tijd om nieuwe spelers toe te voegen aan de selectie. De verwachting is dat er, indien er genoeg tijd is, nog minstens twee speler aangekondigd zullen worden. Op de persconferentie wil Brian Priske er weinig over kwijt, al hoopt de trainer duidelijk wel op versterkingen.

"Ik kan er niks over zeggen", begint de Deen heel stellig nadat hij eerder vertelde dat er negen spelers niet inzetbaar zijn tegen PSV. "Ik kan heel veel vertellen over spelers die beschikbaar zijn, maar over spelers die mogelijk nog komen, ga ik niet veel vertellen. Ik heb heel veel vertrouwen in de ploeg die we momenteel hebben."

"We hebben genoeg kwaliteit, maar met het beperkte aantal spelers die voor negentig minuten inzetbaar zijn, is het een optie om nieuwe spelers te halen. Het is afwachten of dat gaat lukken", stelt Priske. "Ik wacht zeker niet af, maar ik ken ook mijn rol en taak hij bij Feyenoord. Ik ben de hoofdtrainer en sta op het veld. Ik probeer wedstrijden te winnen en het is dan aan de andere mensen binnen de club die gaan over recruitment. Ik probeer alleen wel mijn input te delen."

+1/-0

Wat zal die Moussa hebben? Van Nieuwkoop en Trauner weet je dat ie niet meer twee wedstrijden in de week kunnen spelen maar Moussa?
Blijven er twee of eigenlijk 11/2 middenvelders over voor morgen: Timber die dus misschien maar 1 helft kan spelen en Moder. Als je als proffesionele organisatie dus geen representatief elftal meer op de been brengen kan je dan ook gewoon afzeggen? Ikvraag dit voor een vriend :I

+1/-0

Knakkie schreef op 04 februari 2025 om 15:23:

Wat zal die Moussa hebben? Van Nieuwkoop en Trauner weet je dat ie niet meer twee wedstrijden in de week kunnen spelen maar Moussa?
Blijven er twee of eigenlijk 11/2 middenvelders over voor morgen: Timber die dus misschien maar 1 helft kan spelen en Moder. Als je als proffesionele organisatie dus geen representatief elftal meer op de been brengen kan je dan ook gewoon afzeggen? Ikvraag dit voor een vriend :I

We hebben Milambo, Timber, Hwang en Moder volgens mij op het middenveld.

Morgen kan je starten met:

Paixao - Ueda - Osman
Hwang - Timber - Moder
Bueno - Hancko - Beelen - Read
Wellenreuter

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 04 februari 2025 om 15:58:

We hebben Milambo, Timber, Hwang en Moder volgens mij op het middenveld.

Morgen kan je starten met:

Paixao - Ueda - Osman
Hwang - Timber - Moder
Bueno - Hancko - Beelen - Read
Wellenreuter

Je hebt gelijk. Milambo en Hwang hebben we ook nog, liet me effe meeslepen….

+1/-0

Wat zal die Moussa hebben?

Zou hij met een transfer bezig zijn? Ook omdat ze zo naarstig op zoek zijn naar een rechtsbuiten...terwijl we Hadj Moussa en Osman in principe hebben.

+1/-0

Nieuwe blessures bij Feyenoord: ''Negen spelers die morgen niet meegaan''

Feyenoord heeft opnieuw te maken met diverse blessures. Trainer Brian Priske opent het persmoment met de mededeling dat er negen spelers niet meereizen naar Eindhoven voor de bekerwedstrijd tegen PSV. De Deen noemt vier spelers die afhaken.

"We hebben nog een aantal blessures en een aantal spelers die niet beschikbaar zijn'', opent Priske. ''We hebben negen spelers die morgen niet meegaan naar Eindhoven: Gernot, Hadj Moussa, Hartman en Bart zijn niet beschikbaar voor de wedstrijd van morgen."

Wie de overige spelers zijn, vertelt Priske niet. Van Calvin Stengs, Ramiz Zerrouki, Justin Bijlow, Chris-Kévin Nadje en Jordan Lotomba zijn bekend dat ze voorlopig niet beschikbaar zijn en dat maakt in totaal negen afwezigen. De blessures van Trauner, Nieuwkoop en Hadj Moussa zijn niet ernstig en worden vooral uit voorzorg achtergehouden in Rotterdam.

Van Hartman was al bekend dat hij de wedstrijd tegen PSV aan zich voorbij zou laten gaan. De linksback speelt voorlopig een duel in zeven dagen en is nog niet klaar voor een dubbelprogramma. Hartman keerde zondag terug van een zware knieblessure. Hartman hoopt zaterdagavond tegen Sparta Rotterdam vanaf de aftrap minuten te kunnen maken.

Zonder alle geblesseerde speler moet Feyenoord het dus opnemen tegen PSV om de halve finale van het bekertoernooi te bereiken. ''Het wordt zeker een heel belangrijke wedstrijd. We zullen er alles aan doen om dit seizoen de beker te winnen'', vertelt Priske.

+1/-0

Als het uit voorzorg was, zou ik Moussa en Trauner sowieso meenemen, laat ze het weekend maar rusten. Competitie zijn we game over, dus hier in de beker is nog wat te halen.

Trauner en Nieuwkoop kunnen inderdaad geen 2 wedstrijden per week spelen. Hadj Moussa is denk ik wat anders aan de hand (verwacht ik).

+1/-0

'Feyenoord neemt Van den Elshout mee naar Eindhoven'

Tobias van den Elshout maakt deel uit van de wedstrijdselectie van Feyenoord voor de bekerwedstrijd tegen PSV in Eindhoven. De 18-jarige talentvolle middenvelder krijgt daarmee mogelijk de kans om zijn officiële debuut te maken voor het eerste elftal. Dit meldt Feyenoord Youth Watcher op het platform Bluesky.

Van den Elshout, geboren op 2 februari 2007 in Den Haag, speelt als aanvallende middenvelder en is een veelbelovend talent uit de Feyenoord Academy. Zijn voetbalcarrière begon bij HVV Den Haag, waarna hij op achtjarige leeftijd de overstap maakte naar de jeugdopleiding van Feyenoord.

Zijn ontwikkeling binnen de club bleef niet onopgemerkt, en in mei 2024 tekende hij zijn eerste profcontract, dat loopt tot medio 2027. In het seizoen 2024/2025 liet Van den Elshout zich gelden bij Feyenoord Onder 21. In een competitiewedstrijd tegen FC Twente/Heracles wist hij tweemaal het net te vinden en droeg zo bij aan een overtuigende 1-4 overwinning.

Van den Elshout is een van de talenten die regelmatig meetraint met het eerste elftal van Feyenoord. Zijn opname in de selectie voor het duel tegen PSV is een nieuwe stap in zijn ontwikkeling, maar komt ook mede door de vele blessuregevallen. Anis Hadj Moussa, Gernot Trauner, Bart Nieuwkoop, Quilindschy Hartman, Justin Bijlow, Jordan Lotomba, Calvin Stengs, Chris-Kévin Nadje en Ramiz Zerrouki zijn niet inzetbaar.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (05/02/2024-18:45)