Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » MVV-Feyenoord (17/12/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 december 2024, 23:01:31.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Gonzales kan met totaal niet bekoren centraal, iedere keer vallen bij hem de gaten, omdat die uit positie loopt.
Justin is echt wel weer een verademing op de goal, wat een rust en goede ingrepen.

+1/-0

Op Hwang en Zechiel kan de ploeg goed door voetballen. Zij moeten veel aan de bal komen. Zechiel speelde goed, alleen bij de tegengoal was er arrogantie bij hem. Dat hielp Gonzales niet.

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

Ze zullen het niet zeggen maar voor Feyenoord was dit een veredelde oefenpot spelers die amper spelen kunnen wat laten zien en normaal gesproken win je dit ookwel op halve kracht is niet arrogant gewoon slim verlies je wel dan ben je de klos natuurlijk.
Bijlow heeft veel tedoen gehad maakte goede indruk zondag in de basis lijkt me indien fit.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 december 2024 om 23:51:

Ze zullen het niet zeggen maar voor Feyenoord was dit een veredelde oefenpot spelers die amper spelen kunnen wat laten zien en normaal gesproken win je dit ookwel op halve kracht is niet arrogant gewoon slim verlies je wel dan ben je de klos natuurlijk.
Bijlow heeft veel tedoen gehad maakte goede indruk zondag in de basis lijkt me indien fit.

Zo is het hoor. Er valt niets te winnen met dit soort wedstrijden, er valt alleen maar wat te verliezen. De wedstrijd zelf en blessures op een veld wat zelfs voor kunstgras begrippen in zeer slechte staat verkeerde. Inpakken en wegwezen uit dat semi Duitsland en op naar psv.

+1/-0

Weinig intensiteit. Minder schoten (ook minder op goal) voor ons tov van MVV.

Zelfs met de reserves verwacht je iets meer intensiteit en agressiviteit. Ik vond het pover. We praten over de nr 14 van de KKD. Daartegen mag je (zelfs met een B team) beter voor de dag komen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 december 2024 om 23:25:

Zwak duel tegen een laagvlieger in de eerste divisie. Ondanks een sterk gewijzigd elftal mag je meer verwachten qua voetbal en intensiteit vind ik.

Ik vond het opvallend dat Bijlow een vrijwel identieke bal speelde als Wellenreuther in de eerste minuten, dit keer liep het goed af, maar geeft ook aan dat het niet volledig bij Wellenreuther lag tegen Heracles en dat het te maken heeft met de opbouwende spelpatronen. Bijlow maakte verder een uitstekende indruk, zou me niets verbazen als Priske hem toch weer eerste doelman maakt tegen PSV.

Het was idd precies dezelfde en slechte bal.
Had zo een tegendoelpunt kunnen zijn.
Verder super gekeept maar Wellenreuter doet meestal ook 1 kut bal en keept verder goed.
Welke keeper ook speelt dat mag er van mij wel keer uit want dit is gewoon een opdracht om te doen.

Moet wel zeggen de voorhoede is niet echt van eredivisie niveau.
als je met deze links/rechstbuiten en spits het moet doen ben je wle erg ver afgezakt.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » MVV-Feyenoord (17/12/2024-21:00)