Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » NEC-Feyenoord (28/09/2024-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Nec-Feyenoord 1-0 (1-0)
Scoreverloop: 34. Hansen 1-0, 88. Lotomba/#30 1-1,
Competitiewedstrijd: 06
Datum: 28/09/2024-
Tijd: 18:45-
Plaats: De Goffert, Nijmegen-
Gele Kaart: 26. Beelen/#03,
Rode Kaart:
Bijzonderheid: Lotomba/#30 scoort zijn 1e competitiedoelpunt van dit seizoen, de 12e goal van Feyenoord dit seizoen en de 9e uit goal voor Feyenoord. Tevens de eerste Zwitser die voor Feyenoord een doelpunt maakte.

Competitie: 06-02-04-00 10 12-06
Thuis: 02-01-01-00 04 03-01
Uit: 04-01-03-00 06 09-05

Topscoorders(11): Gimenez/#29/(02), Paixão/#14/(02), Timber/#08(02), Milambo/#27/(01), Stengs/#10/(01), Hancko/#33/(01), FC Groningen/(01/Eigen Doel), Ueda/#09/(01), Lotomba/#30/(01),

Assist(11): Stengs/#10/(02), Paixão/#14/(02), Gimenez/#29/(01), Bueno/#16/(01), Zechiël/#24/(01), Hancko/#33/(01), Lotomba/#30/(01), Smal/#05/(01), Hadj Moussa/#23/(01),

Geen Assist(01): Penalty/(01).

Gele Kaarten(13): Hancko/#33(02), Nieuwkoop/#02(02), Wellenreuther/#22(01), Timber/#08(01), Stengs/#10(01), Nadje/#34(01), Zechiël/#24(01), Osman/#38(01), Priske(Trainer/(01), Milambo/#27/(01), Beelen/#03(01).

Rode Kaarten(1): Zerrouki/#06(01/(2x Geel).

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Lotomba/#30, Beelen/#03, Hancko/#33, Smal/#05(57. Bueno/#16); Hwang/#04, Timber/#08(C), Milambo/#27(57. Nadje/#34); Osman/#38(69. Hadj Moussa/#23), Ueda/#09, Paixão/#14(78. Carranza/#19).

Wissels Feyenoord: Bijlow/#01, Andreev/#21, Read/#26, Trauner/#18, González/#15, Zerrouki/#06, Zechiël/#24, Ivanušec/#17.

Trainer: Priske per 01/07/2024 in dienst.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Nieuwkoop/#02(Niet Wedstrijdfit), -Onbekend/#07, -Stengs/#10(Knie), -Hartman/#11(Knie), -Het Legioen/#12, -Onbekend/#13, -Mitchell/#20(Feyenoord O21), -Onbekend/#25, -Onbekend/#28, -Gimenez/#29(Bovenbeen), -Onbekend/#31, -Onbekend/#32, -Onbekend/#35, -Onbekend/#36, -Onbekend/#37, -Onbekend/39, -Arnaud/#40(Feyenoord O21), -Berger/#41(Feyenoord O21), -Candelaria/#42(Feyenoord O21), -Plug/#43(Feyenoord O21), -Onbekend/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Feyenoord O21), -Breinburg/#46(Feyenoord O21), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#48(Niet Geselecteerd), -Redmond/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), Geneugelijk/#51(Feyenoord O21), -Onbekend/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Feyenoord O21), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Feyenoord O21), -Rust/#56(Feyenoord O21), -Sliti/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Feyenoord O21), -De Bie/#59(Feyenoord O21), -Rudisill/#60(Niet Geselecteerd), -Zekovic/#61(Feyenoord O21), -Onbekend/#62(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#63(Niet Geselecteerd), -Ka/#64(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#65(Niet Geselecteerd), -Van den Elsenhout/#66(Feyenoord O21), -Onbekend/#67(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#68(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#69(Niet Geselecteerd), -Husselin/#XX(Niet Geselecteerd), -Zon/#XX(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#XX(Niet Geselecteerd), -Wessels/#XX(Niet Geselecteerd), -Otte/#XX(Niet Geselecteerd), -Schens/#XX(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#XX(Niet Geselecteerd), -Mparaganda/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Ettienne/#XX(Niet Geselecteerd), -Agboluaje/#XX(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Rambocus/XX(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#XX(Niet Geselecteerd), -N. de Koning/#X(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Van der Ent/#XX(Niet Geselecteerd), -Ulutas/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Bouhlarouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -D. Slory/#XX(Niet Geselecteerd), -Tomasson/#XX(Niet Geselecteerd), -Amoah/#XX(Niet Geselecteerd), -Zinhagel/#XX(Niet Geselecteerd), -Mahamud/#XX(Niet Geselecteerd), -T. de Koning/#XX(Niet Geselecteerd), -Khan/#XX(Niet Geselecteerd), -Onunta/#XX(Niet Geselecteerd), -Hoepel/#XX(Niet Geselecteerd), -Gompel/#XX(Niet Geselecteerd), -Vanga/#XX(Feyenoord O21), -Bobson/#XX(Feyenoord O21), -Arady/#XX(Niet Geselecteerd/?).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 september 2024, 20:42:27.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord:
Wellenreuther; Lotomba, Beelen, Hancko, Smal; Milambo, Hwang, Timber; Osman, Ueda, Paixão

 

+1/-0

Lekker voorspelbaar allemaal.

 

+1/-0

Priske kijkt naar de data en ziet een andere eerste helft ja spelen op balbezit gaat prima maar dan moeten spelers voorin wel het verschil maken. Goal tegen roep je over jezelf af dit was afgelopen jaren ook vaak het geval maar dan kwam het ook wel goed.

 

+1/-0

Is er wel eens een trainer in de rust ontslagen?

 

+1/-0

Drama wederom!

 

+1/-0

Op zich ook wel een prestatie om in alle competities, nationaal en internationaal voor spek en bonen mee te doen.

 

+1/-0

De zo gehypte Beelen liet zich als een pupil wegzetten en wellenleuter zag er ook weer niet erg sterk uit.

 

+1/-0

Geen leuke wedstrijd maar ik vind Feyenoord niet dramatisch spelen, dit was heel herkenbaar geduldig Slotbal van vorig jaar, het doelpunt van NEC mag natuurlijk nooit vallen. Waarom wordt Beelen niet gecoacht? En waarom grijpt Smal zo slap in?

Problematisch vind ik het optreden van Smal, Paixao en Ueda. Die eerste krijgt zeeën van ruimte en weet geen enkele fatsoenlijke voorzet af te leveren, die tweede komt z'n man amper voorbij en ligt meer op de grond dan hij iets creëert en die laatste is totaal niet assertief en scherp (die assist van Timber na die blunder van de keeper had moeten zitten!). Wat mij betreft worden ze alle drie gewisseld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 september 2024 om 19:45:

Geen leuke wedstrijd maar ik vind Feyenoord niet dramatisch spelen, dit was heel herkenbaar geduldig Slotbal van vorig jaar, het doelpunt van NEC mag natuurlijk nooit vallen. Waarom wordt Beelen niet gecoacht? En waarom grijpt Smal zo slap in?

Problematisch vind ik het optreden van Smal, Paixao en Ueda. Die eerste krijgt zeeën van ruimte en weet geen enkele fatsoenlijke voorzet af te leveren, die tweede komt z'n man amper voorbij en ligt meer op de grond dan hij iets creëert en die laatste is totaal niet assertief en scherp (die assist van Timber na die blunder van de keeper had moeten zitten!). Wat mij betreft worden ze alle drie gewisseld.



En osman komt nog geen lantaarnpaal voorbij.

 

+1/-0

Paixao begint nu wel erg irritant teworden Osman is er duidelijk niet klaar voor Ueda is het enige lichtpuntje vd drie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 september 2024 om 19:46:

Paixao begint nu wel erg irritant teworden Osman is er duidelijk niet klaar voor Ueda is het enige lichtpuntje vd drie



Ik weet niet hoe vaak het nog geschreven moet worden maar onze aanval is hoogstens subtop niveau. Het is echt pijnlijk om te zien hoe weinig er wordt gecreëerd door onze aanvallers, we hebben zo'n enorm aan gebrek aan kwaliteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 september 2024 om 19:45:

Geen leuke wedstrijd maar ik vind Feyenoord niet dramatisch spelen, dit was heel herkenbaar geduldig Slotbal van vorig jaar, het doelpunt van NEC mag natuurlijk nooit vallen. Waarom wordt Beelen niet gecoacht? En waarom grijpt Smal zo slap in?

Problematisch vind ik het optreden van Smal, Paixao en Ueda. Die eerste krijgt zeeën van ruimte en weet geen enkele fatsoenlijke voorzet af te leveren, die tweede komt z'n man amper voorbij en ligt meer op de grond dan hij iets creëert en die laatste is totaal niet assertief en scherp (die assist van Timber na die blunder van de keeper had moeten zitten!). Wat mij betreft worden ze alle drie gewisseld.



Feyenoord speelt niet dramatisch, maar Ueda, Paixao, Smal, Osman, Wellemreuter doen dat wel.... kortom de helft van het team.

Dan kan je ool niet zeggen dat het niet dramatisch is. Ik vind dat er veelte makkelijk balverlies is. Ook totaal geen creativiteit. Drama

 

+1/-0

Ook begin 2e helft weer. 2x gemakkelijk balverlies en gevaar NEC. Daarna wordt Ueda als een kleuter opzij gezet...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 september 2024 om 19:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 september 2024 om 19:46:

Paixao begint nu wel erg irritant teworden Osman is er duidelijk niet klaar voor Ueda is het enige lichtpuntje vd drie



Ik weet niet hoe vaak het nog geschreven moet worden maar onze aanval is hoogstens subtop niveau. Het is echt pijnlijk om te zien hoe weinig er wordt gecreëerd door onze aanvallers, we hebben zo'n enorm aan gebrek aan kwaliteit.



Ja een Idrissi en zelfs Dilrosun waren beter als wat er nu loopt op de flanken.

 

+1/-0

Gelukkig gaat het in de tweede helft een stuk beter :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 28 september 2024 om 20:03:

Gelukkig gaat het in de tweede helft een stuk beter :D



Het kon schijnbaar nog slechter

 

+1/-0

Ik dacht dat ze de eerste helft bergop voetbalden, maar volgens mij is het stadion gedraaid en nog wat steiler gezet.

 

+1/-0

Eerste helft was niet eens zo slecht maar wat ze nu laten zien is afschuwelijk!
Gebrek aan vertrouwen kan het niet alleen zijn.

 

+1/-0

De laatste 20 minuten met die Deense clown op de bank?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » NEC-Feyenoord (28/09/2024-18:45)