Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 922
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Heracles Almelo-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-PEC Zwolle: -
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 19 september 2024 om 21:49:
Tjonge jonge Priske zag nog genoeg lichtpuntjes. DtK heeft een zwakbegaafde aangesteld.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.540
Reg.: 26 juli 2005
Priske is,- ik zou terughoudend willen zijn -, een complete idioot.
Alles wat Slot heeft opgebouwd gaat om zeep. Erger is nog dat Priske volkomen uit zijn nek kletst. Daarmee bewijst hij dat hij als trainer een volkomen nul is. Als doekje voor het bloeden moet ik ook wel zeggen dat de transfers belachelijk in het kwadraat zijn.
Priske en te Kloese moeten per direct de toegang tot de Feyenoord - terreinen ontzegd worden, zoniet dan is de club dood.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.702
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoord kreeg in de eigen Kuip voetballes van het efficiënte Leverkusen, dat bij rust al met 0-4 leidde. Trainer Brian Priske erkende na afloop dat zijn ploeg nog niet klaar was voor dit topduel in de Champions League, maar Alonso was na afloop complimenteus toen hij werd gevraagd of er nog hoop is voor Feyenoord in de Champions League. 'Ze hebben goede spelers', stelde de Spaanse oud-international op zijn persconferentie.
'Topspelers, zou ik zelfs willen zeggen, die veel teams in Europa graag zouden willen hebben. Dat weet ik zeker', verklaarde Alonso zich nader. 'In het voetbal gaat het erom dat je weer het vertrouwen en de juiste mindset krijgt. Dat is slechts een kwestie van tijd, want dit is een goed team. Ze weten hoe ze moeten voetballen en moeten strijden. Ik weet zeker dat, als ik hier over drie maanden weer kom, de situatie er totaal anders uit kan zien.'
Dit bericht is gewijzigd op 20 september 2024, 10:00:42.
Forumreacties: 16.803
Reg.: 2 januari 2007
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Bayer 04 Leverkusen (19/09/2024-18:45)