Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Willem II (10-08, 16:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord zal in een hoger tempo moeten voetballen. De zijkanten zoeken, met snelheid in het spel. De ploeg hinkt teveel op twee gedachten. Wat moeten we doen? Door het midden of over de vleugels. Er moet een duidelijk strijdplan zijn.

 

+1/-0

Ik kan er geen peil optrekken nog nieuwe trainer dat duurt nog wel even voordat we weten hoe ver Feyenoord is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 augustus 2024 om 22:09:

Ja het was kut maar we kunnen hoog of laag springen na 1 wedstrijd een seizoen is 34 wedstrijden.



Het resultaat maakt mij nog niet zoveel uit. We moeten idd nog 33 wedstrijden. Maar je ziet het gebrek aan patronen, snelheid, strategie toch.

Het team is op 1 speler na bijna hetzelfde, maar ze spelen totaal anders... onsamenhangend, lopen elkaar in de weg, te traag, enz enz enz...dat ziet toch iedereen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 10 augustus 2024 om 22:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 augustus 2024 om 22:09:

Ja het was kut maar we kunnen hoog of laag springen na 1 wedstrijd een seizoen is 34 wedstrijden.



Het resultaat maakt mij nog niet zoveel uit. We moeten idd nog 33 wedstrijden. Maar je ziet het gebrek aan patronen, snelheid, strategie toch.

Het team is op 1 speler na bijna hetzelfde, maar ze spelen totaal anders... onsamenhangend, lopen elkaar in de weg, te traag, enz enz enz...dat ziet toch iedereen.


Niet eens. De ploeg van vanavond leek veel op het elftal van vorig seizoen in de manier van spelen. Alleen de linkerkant is nu wat beter bezet. Deze selectie is teveel van alles wat. Maar dat was vorig seizoen ook al zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 10 augustus 2024 om 22:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 10 augustus 2024 om 22:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 augustus 2024 om 22:09:

Ja het was kut maar we kunnen hoog of laag springen na 1 wedstrijd een seizoen is 34 wedstrijden.



Het resultaat maakt mij nog niet zoveel uit. We moeten idd nog 33 wedstrijden. Maar je ziet het gebrek aan patronen, snelheid, strategie toch.

Het team is op 1 speler na bijna hetzelfde, maar ze spelen totaal anders... onsamenhangend, lopen elkaar in de weg, te traag, enz enz enz...dat ziet toch iedereen.


Niet eens. De ploeg van vanavond leek veel op het elftal van vorig seizoen in de manier van spelen. Alleen de linkerkant is nu wat beter bezet. Deze selectie is teveel van alles wat. Maar dat was vorig seizoen ook al zo.



Let maar op, we gaan met deze strategie, plan, invulling nog veel meer punten verspelen. Veel meer dan voorgaande jaren.

 

+1/-0

Feyenoord moet weer terug naar het oude systeem van Slot(4-3-3).
3-4-3 werkt niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

feyenoord vak x schreef op 11 augustus 2024 om 07:35:

Feyenoord moet weer terug naar het oude systeem van Slot(4-3-3).
3-4-3 werkt niet.



100% eens. Dit roep ik al weken en enkele met mij. Het systeem is in het verleden door nood ingevoerd door Priske en heeft daar toen succes mee gehad. Hij projecteert dit nu feyenoord zonder te kijken naar de selectie.

We hebben dezelfde basis als vorig jaar (op Wieffer na) dus iedereen weet wat ze kunnen. Maar dit zie je niet terug op het veld.

Bij balbezit staat het heel slecht net achter de spits.

Bij balverlies staan we met 5 verdedigers en (vooral de 3 centrale) lopen elkaar in de weg.

Daarnaast geen goeie wingbacks die meekomen en zorgen voor de aanvallende impulsen (niet gek, want zo zijn ze niet opgeleid).

Op de 10 positie(s) missen we creativiteit om met een vol middenveld tot oplossingen te komen.

We staan veel te hoog. Met een hoge bal zijn we heel kwetsbaan achter de laatste linie, met 1 op 1. (kijk Benfica, Monaco en PSV maar terug)

Er gaat zoveel mis met het systeem, dat mensen durven te blijven roepen dat het daar niet aan ligt snap ik echt niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Willem II (10-08, 16:30)