Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Utrecht (31/03/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 31 maart 2024 om 15:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 maart 2024 om 15:03:

En WEER grijpt de var niet in, want dit was GEEN strafschop.
Hartman speelt volledig de bal.

Belachelijk weer...



Hartman heeft de bal niet eens aangeraakt :D Hou gewoon op



Voor het zelfde geld had je met 10 man gestaan en 2-0 achter. Tweede helft had Utrecht helemaal niets meer in te brengen.

 

+1/-0

Het was een makkelijk gegeven pingel wilde ik nog zeggen idd. Hij speelde de niet bal, maar toch blijft die makkelijk gegeven.

Verder hard gewerkt, maar spel was niet super op de super goal van Paixao na.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 maart 2024 om 16:29:

Prima overwinning na een sterke tweede helft Hancko en Sauer prachtige goals.
7 puntjes nog maar lekker druk opvoeren Vrolijk Pasen!



Je hebt je "veel goals" gekregen;).

Volgende keer alleen voor Feyenoord hopen :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 31 maart 2024 om 15:04:

32" 0-2: Lammers (strafschop)

Nogmaals dit was GEEN strafschop....




:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

+1/-0

Paixao en vooral Hancko brachten wat extra,s, waardoor de wedstrijd gewonnen kon worden. Hancko is op de tweede plaats geeindigd in Slowakije in de verkiezing voetballer van het jaar. Hoe goed moet nummer 1 dan wel niet zijn!

 

+1/-0

Hancko is een beest maar Beelen ook en wordt met de week beter met dit centrum moeten we na de zomer de CL in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 april 2024 om 11:22:

Hancko is een beest maar Beelen ook en wordt met de week beter met dit centrum moeten we na de zomer de CL in.


Hoe groot is de kans dat Hancko blijft? De scouting moet op zoek naar een ervaren centrale verdediger van een jaar of 25.

 

+1/-0

Ik ben het eens met Kuijt007: het was geen strafschop en te makkelijk gegeven door scheidsrechter (?) Lindthout. Volgens mij raakte Hartman de Utrecht-speler niet eens aan. Die raakte met zijn linkerbeen zijn rechter aan waardoor hij kwam te vallen. Toch een verdiende overwinning van Feyenoord. Alleen jammer voor Hartman dat hij nu voor maanden geblesseerd is. Ik hoop dat zijn beterschap het sneller gaat.

 

+1/-0

Er is zeker een kans dat hij nog een jaar blijft hij heeft pas nog verleng tot medio 2028. Dus als hij toch gaat gaat hij voor de jackpot en heb je middelen om een vervanger tehalen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Utrecht (31/03/2024-14:30)