Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heracles Almelo (10/03/2024-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Pffff bijna dejavu van NEC thuis...

 

+1/-0

Mooie goal uit het boekje toch goed dat ze paar dagen vrij hebben gehad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 maart 2024 om 20:46:

Mooie goal uit het boekje toch goed dat ze paar dagen vrij hebben gehad.


Er zit wel weer meer een idee achter, het is nog niet geweldig, maar Zerrouki blijft een probleem.

Raakt geen bal goed en vertraagt het spel continue, omdat die telkens 2 a 3 aannames nodig heeft om een (simpele) bal te controleren.

Verder gewoon prima eerste helft.

Nu score uitbouwen tweede helft.

 

+1/-0

Heeft iemand trouwens Socrates opgeknoopt in de bezemkast?

Hij is zo rustig...:B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 10 maart 2024 om 21:02:

Heeft iemand trouwens Socrates opgeknoopt in de bezemkast?

Hij is zo rustig...:B



Rood.

 

+1/-0

Wat een draak van een wedstrijd weer. Er zit totaal geen voetbal in.

 

+1/-0

WISSEL (3/5):

Lingr --> Timber
Paixao --> Ivanusec
Nieuqkoop --> Minrwh

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 maart 2024 om 21:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 10 maart 2024 om 21:02:

Heeft iemand trouwens Socrates opgeknoopt in de bezemkast?

Hij is zo rustig...:B



Rood.



Zo wisselen we elkaar allemaal mooi af...

 

+1/-0

73" 3-0: Paixao

 

+1/-0

Wissel (4/5):

Ueda --> Giemenez

 

+1/-0

Wissel (5/5):

Milambo --> Zerrouki

 

+1/-0

3-0 maar zoveel kansen om zeep geholpen, dit had een grotere uitslag moeten zijn maar ben al blij dat de aanvallers weer wat in vorm komen.

 

+1/-0

Zakelijke zege, vertrouwen getankt en nu weer bouwen aan goed voetbal.

Dit geeft wel vertrouwen voor mijn gevoel.

 

+1/-0

Zeker de tweede helft voetballen ze teveel door het midden. Dat betekent veel balverlies. De wissels brachten nog wat nieuwe frisheid.

 

+1/-0

Slot was helemaal niet tevreden over het spel al hield hij het voor de bühne nog positief. 3-0 is opzich een goed resultaat.

 

+1/-0

Het was niet goed genoeg. te laag tempo, te weinig echte overtuiging. Had gehoopt dat ze zouden uitstralen Heracles te willen opvreten. Om daarmee de toon te zetten voor de laatste reeks aan wedstrijden. Toch jammer. Timber en Wieffer haalden ook hun niveau niet, terwijl ze toch richting Oranje willen laten zien dat ze in vorm zijn lijkt me.

Gelukkig dat Slot ook ontevreden was. Het is het nadeel van zweven op die tweede plaats. Dit elftal heeft spanning en prikkels nodig, kennelijk kunnen ze dat nog onvoldoende uit zichzelf halen.

 

+1/-0

Ik denk dat het misschien wel goed is als de selectie na dit seizoen grondig wordt ververst. Alle sterkhouders lijken toe aan een nieuwe stap. Al ben ik het met bovenstaande post eens dat ze het gisteren niet bepaald uitstraalden.

 

+1/-0

Zakelijke overwinning tegen een onthutsend zwak Heracles. Wat zijn ze slecht dit seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 maart 2024 om 10:59:

Ik denk dat het misschien wel goed is als de selectie na dit seizoen grondig wordt ververst. Alle sterkhouders lijken toe aan een nieuwe stap. Al ben ik het met bovenstaande post eens dat ze het gisteren niet bepaald uitstraalden.



Eens dat er wat doorgeselecteerd moet worden maar ook eens met Van Hooijdonk verlies je vijf basis spelers vang je dat niet zomaar op al denk ik dat Feyenoord nu in een positie zit dat ze hoeven!/moeten verkopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 maart 2024 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 maart 2024 om 10:59:

Ik denk dat het misschien wel goed is als de selectie na dit seizoen grondig wordt ververst. Alle sterkhouders lijken toe aan een nieuwe stap. Al ben ik het met bovenstaande post eens dat ze het gisteren niet bepaald uitstraalden.



Eens dat er wat doorgeselecteerd moet worden maar ook eens met Van Hooijdonk verlies je vijf basis spelers vang je dat niet zomaar op al denk ik dat Feyenoord nu in een positie zit dat ze hoeven!/moeten verkopen.


Ach dat zeggen ze elk jaar. Toen Berghuis vertrok zouden we helemaal instorten. En kijk wat is gebeurd onder leiding van Arne Slot. ;)

Bij PSV hetzelfde toen Gakpo, Sangare en Madueke vertrokken. Daar zijn ze alleen maar sterker geworden.

Lijkt me een gezond proces om te vernieuwen en te scouten op spelers met de potentie om nog beter te worden dan wat we nu hebben. Naast wat we in de eigen jeugd aan grote talenten hebben rondlopen, daar zit ook de nodige potentie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heracles Almelo (10/03/2024-20:00)