Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Twente (28/01/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord-FC Twente 0-0 (0-0)
scoreverloop:
Competitiewedstrijd: 19
Datum: 28/01/2024-
Tijd: 14:30-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele kaart:
Bijzonderheid: 47, Gimenez mist penalty

Competitie: 19-13-04-02 43 52-17
Thuis: 10-06-03-01 21 26-08
Uit: 09-07-01-01 22 26-09

Topscoorders: Gimenez/19, Timber/6, Stengs, Geertruida/5, Paixão, Minteh/3, Wieffe, Lingr/2, Sauer, Ueda, Ivanušec, Milambo, Nieuwkoop, Dilrosun/1.

Opstelling Feyenoord: Bijlow/#01; Geertruida/#04(C2), Trauner/#18(C)(70. Beelen/#03), Hancko/#33, Hartman/#05; Wieffer/#20, Van den Belt/#16(62. Lingr/#32), Timber/#08; Nieuwkoop/#02(46. Dilrosun/#11), Gimenez/#29, Paixão/#14(62. Minteh/#19).

Wissels Feyenoord: Wellenreuther/#22, Lamprou/#31, Zerrouki/#06, Milambo/#27, Ivanušec/#17.

Wedstrijdselectie: -Jahanbakhsh/#07(Azie Cup), -Ueda/#09(Azie Cup), -Stengs/#10(Overbelasting), -Lopez/#15(Niet Fit), -Zechiël/#24(Niet Geselecteerd), -Sauer/#25(Niet Geselecteerd), -Van Sas/#39(Niet Geselecteerd), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Slory/#63(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Read/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad(Niet Geselecteerd), -Vloemans(Niet Geselecteerd), -Mulugeta(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 februari 2024, 21:48:06.

 

+1/-0

Van Ugalde hebben we iig geen last die is voor 13 miljoen naar spartak Moskou. En ik maar denken dat je geen handel met Rusland mag drijven. Geldt blijkbaar niet voor voetbalclubs en in het bijzonder Twente waar de roebels binnen stromen. Nou ja het zullen wel dollars of Euro’s zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 27 januari 2024 om 04:04:

Van Ugalde hebben we iig geen last die is voor 13 miljoen naar spartak Moskou. En ik maar denken dat je geen handel met Rusland mag drijven. Geldt blijkbaar niet voor voetbalclubs en in het bijzonder Twente waar de roebels binnen stromen. Nou ja het zullen wel dollars of Euro’s zijn.



Ik zou het niet doen kan nog een staartje krijgen als blijkt dat ze de sancties hebben overtreden.


Sinds de Russische invasie van Oekraïne in 2022 deden PSV, Olympique Lyon, Real Sociedad en tientallen andere bekende clubs voor vele miljoenen euro’s transferdeals met Russische clubs. 28 voetbalclubs in de EU, waaronder PSV en NEC, lopen het risico sancties tegen Rusland te hebben overtreden, zo blijkt uit een internationaal onderzoek onder leiding van Follow the Money.

Ook nationale voetbalbonden, waaronder de KNVB, zitten mogelijk in de knel, zo meldt het platform voor onderzoeksjournalistiek.

 

+1/-0

De opstelling van Feyenoord tegen FC Twente is bekendgemaakt. Trainer Arne Slot verraste met Bart Nieuwkoop als rechtsbuiten tegen PSV, en heeft ook tegen de Tukkers een naam op het opstellingsformulier gezet waar geen rekening mee werd gehouden. Thomas van den Belt verschijnt zondagmiddag aan de aftrap.

Opstelling Feyenoord
Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Van den Belt, Timber; Nieuwkoop, Gimenez, Paixão.

 

+1/-0

Gezien wat er allemaal bij Twente ontbreekt en met wat voor fantasie opstelling ze aan komen zetten, moet dit gewoon een simpele overwinning worden. Erop en erover en dan in de tweede helft mooi vijf spelers rust kunnen geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 28 januari 2024 om 13:29:

Gezien wat er allemaal bij Twente ontbreekt en met wat voor fantasie opstelling ze aan komen zetten, moet dit gewoon een simpele overwinning worden. Erop en erover en dan in de tweede helft mooi vijf spelers rust kunnen geven.



Over fantasieopstellingen gesproken…..
Van de Belt en weer Nieuwkoop als valse rechtsbuiten. Spelen we nou tegen Twente of bayern München?

 

+1/-0

Ik vind die opstelling helemaal niets. Nul creativiteit.

Maar ja, ik zat me voor de wedstrijd tegen PSV ook te verbijten. Bleek ineens dat Slot er toch meer verstand van heeft dan ik. Wie had dat kunnen denken? (niet allemaal tegelijk graag).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 januari 2024 om 13:46:

Ik vind die opstelling helemaal niets. Nul creativiteit.

Maar ja, ik zat me voor de wedstrijd tegen PSV ook te verbijten. Bleek ineens dat Slot er toch meer verstand van heeft dan ik. Wie had dat kunnen denken? (niet allemaal tegelijk graag).


:D Hier nog een hoor.

 

+1/-0

Kippevel met de Tovenaar ! Erg breekbaar en kost hem veel moeite het ga je goed held !

 

+1/-0

Nu winnen en de strijd om de directe CL tickets is ook beslist

 

+1/-0

Pffff open huis weer achterin.

 

+1/-0

Niet om aan te gluren, zo ga je niet tot kansen komen. Ik snap werkelijk niet waarom hij Nieuwkoop opstelt als je ook Stengs al mist.

Voor rust grag nog Minteh en Lingr voor Nieuwkoop en Van de Belt.

 

+1/-0

Wat een drama tegen dit campingelftal.

 

+1/-0

Wij de bal en twente twee 100% kansen. Tegen Philips werkte deze opstelling maar tegen het goed verdedigende Twente niet. Snel een echte rechtsbuiten erin.

 

+1/-0

AAn die Paixao heb je sinds het vertrek van Danilo ook geen ene reet meer he.

 

+2/-0

Het lijkt echt helemaal nergens op

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 januari 2024 om 15:10:

AAn die Paixao heb je sinds het vertrek van Danilo ook geen ene reet meer he.


Klopt, in 1;1 brengt ie veel te weinig.
Af en toe wat schoten nog, en een vrije trap of corner.
Is te weinig

 

+1/-0

Wat een slap zootje.

 

+1/-0

Gimenez lijdt een de ziekte van Jorgensen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 28 januari 2024 om 15:45:

Gimenez lijdt een de ziekte van Jorgensen.


Je zou het wel gaan denken; ons season wonder.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Twente (28/01/2024-14:30)