Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (28/05/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wissel (4/5):

Danilo --> Kasanwirjo

 

+1/-0

Schieds weigert ook nog eens donkerrood te bestraffen, waarbij Paixao bijna z'n enkel verliest...

 

+1/-0

WEER ONTERECHT GOAL FEYENOORD AFGEKEURD!!!

 

+1/-0

Van zeist mogen we weer niet winnen....

 

+1/-0

knvb moet zich kapot schamen!!!!

Alleen maar omdat 020 de CL niet in mag worden bij ons TEN ONRECHTE twee goals afgekeurd en 3 punten door de neus geboord:kwaad
Sorry, maar voor mij is nu even de hele glans er van het kampioenschap af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 mei 2023 om 16:34:

knvb moet zich kapot schamen!!!!

Alleen maar omdat 020 de CL niet in mag worden bij ons TEN ONRECHTE twee goals afgekeurd en 3 punten door de neus geboord:kwaad
Sorry, maar voor mij is nu even de hele glans er van het kampioenschap af.



Hou toch op man met dan gejank. Beide goals terecht afgekeurd maar ja lekker belangrijk. Je bent kampioen dat is het enige wat telt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 16:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 mei 2023 om 16:34:

knvb moet zich kapot schamen!!!!

Alleen maar omdat 020 de CL niet in mag worden bij ons TEN ONRECHTE twee goals afgekeurd en 3 punten door de neus geboord:kwaad
Sorry, maar voor mij is nu even de hele glans er van het kampioenschap af.



Hou toch op man met dan gejank. Beide goals terecht afgekeurd maar ja lekker belangrijk. Je bent kampioen dat is het enige wat telt.



Denk dat je even heel goed in de spiegel moet kijken. De goals zijn ten onrechte afgekeurd, over de 1-0 heb ik al een hele uitleg gegeven dus daar ga ik niet meer op in.

De tweede was GEEN buitenspel, want Danilo stond gewoon gelijk.

Dus conclusie: 3 punten door de neus geboord.

Daarnaast met de gedachte "lekker belangrijk" laat je juist zien wat de volledig verkeerde instelling is.
Je dient gewoon je sportieve plicht te doen.

Je kan volgens jaar ook niet roepen na 6 nederlagen in de CL: Lekker belangrijk, want 020 speelt helemaal geen CL...

 

+1/-1

Kan jij niet gewoon genieten van het kampioenschap? Ik had ook liever het seizoen winnend afgesloten maar als een groot deel van de selectie zich laat vollopen op Ibiza wat verwacht je dan? Bij jou zijn standaard de strafschoppen die Feyenoord tegen krijgt geen strafschoppen, elke overtreding tegen een Feyenoorder in het vijandelijk strafschopgebieden een strafschop, elke goal van Feyenoord die wordt afgekeurd een scheidsrechterlijke dwaling of een duister complot van Zeist tegen ons. Ik zou zeggen geniet nog een paar weken van dit geweldige kampioenschap en dan gaan we denken aan volgend seizoen. Diegenen die daarvoor betaald worden zijn allang met volgend seizoen bezig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 mei 2023 om 16:34:

knvb moet zich kapot schamen!!!!

Alleen maar omdat 020 de CL niet in mag worden bij ons TEN ONRECHTE twee goals afgekeurd en 3 punten door de neus geboord:kwaad
Sorry, maar voor mij is nu even de hele glans er van het kampioenschap af.



Wow :D :D :D

 

+1/-0

Wat een extreem matige wedstrijd. Ibiza hakte er blijkbaar goed in bij de spelers.

Moet wel zeggen dat ik Timber misschien wel z'n beste wedstrijd van het jaar vond spelen, ik heb hem nog niet zo bedrijvig gezien als vandaag en vond hem deze wedstrijd opvallend goed het spel versnellen op een paar momenten. Alleen defensief in de omschakeling is hij ver verwijderd van het niveau van Wieffer. Je ziet wel waarom we met Wieffer beter in balans zijn. Maar goed, volgend seizoen nieuwe kansen voor Timber en wellicht vormt hij ook een goed duo met Wieffer.

Kasanwirjo heb ik grotere twijfels bij. Hield zich defensief redelijk staande tegenover onder andere Manhoef, maar aan de bal vind ik hem soms ongelukkige keuzes maken. Er zit ook weinig tempo in bij Kasanwirjo. Volgend seizoen hoop ik op een betere rcv, iemand die serieus de concurrentie met Trauner aan kan gaan.


Het eerste doelpunt leek voor mij onterecht afgekeurd, Geertruida stond zeker niet al te hinderlijk in de weg en er was nog steeds redelijk zicht voor Scherpen. Volgens mij raakte Geertruida de bal ook niet aan dus ik vond die beslissing van de VAR werkelijk onbegrijpelijk. Tweede doelpunt was daarentegen terecht buitenspel.

Overigens jammer dat Bullaude er niet in kwam en dat Kökcü geen publiekswissel kreeg, want Kökcü zien we na deze zomer niet meer terug denk ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 17:58:

Kan jij niet gewoon genieten van het kampioenschap? Ik had ook liever het seizoen winnend afgesloten maar als een groot deel van de selectie zich laat vollopen op Ibiza wat verwacht je dan? Bij jou zijn standaard de strafschoppen die Feyenoord tegen krijgt geen strafschoppen, elke overtreding tegen een Feyenoorder in het vijandelijk strafschopgebieden een strafschop, elke goal van F



Als je mij gaat beschuldigen van zaken, zorg er dan voor dat het klopt.

Ik benoem enkel de feiten, lees al mijn wedstrijd verslagen er op na en kom dan nog eens met je oordeel.
Dus nee, niks van het alles wat jij zegt klopt ook maar iets van.

Ik heb ook nergens gezegd dat we goed speelden, maar er zijn wel twee terechte goals afgekeurd en ja ik baal er van dat we niet onze sportieve plicht hebben gedaan.

Dat zegt niks over de algehele prestatie van dit seizoen, maar vandaag lag het niet alleen aan de het slechte spel, maar ook twee cruciale beslissingen.

Voor mij is op zo'n moment even de glans er vanaf en dat mag ik zelf bepalen hoe ik mij daarin voel of reageer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 mei 2023 om 18:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 17:58:

Kan jij niet gewoon genieten van het kampioenschap? Ik had ook liever het seizoen winnend afgesloten maar als een groot deel van de selectie zich laat vollopen op Ibiza wat verwacht je dan? Bij jou zijn standaard de strafschoppen die Feyenoord tegen krijgt geen strafschoppen, elke overtreding tegen een Feyenoorder in het vijandelijk strafschopgebieden een strafschop, elke goal van F



Als je mij gaat beschuldigen van zaken, zorg er dan voor dat het klopt.

Ik benoem enkel de feiten, lees al mijn wedstrijd verslagen er op na en kom dan nog eens met je oordeel.
Dus nee, niks van het alles wat jij zegt klopt ook maar iets van.

Ik heb ook nergens gezegd dat we goed speelden, maar er zijn wel twee terechte goals afgekeurd en ja ik baal er van dat we niet onze sportieve plicht hebben gedaan.

Dat zegt niks over de algehele prestatie van dit seizoen, maar vandaag lag het niet alleen aan de het slechte spel, maar ook twee cruciale beslissingen.

Voor mij is op zo'n moment even de glans er vanaf en dat mag ik zelf bepalen hoe ik mij daarin voel of reageer.



Hij heeft toch gewoon volledig gelijk? Als je jouw verslagen inderdaad leest is iedere afgekeurde goal van Feyenoord onterecht (ook deze twee zijn gewoon terecht afgekeurd...) en de KNVB en de UEFA zijn ook altijd standaard tegen Feyenoord.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 28 mei 2023 om 19:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 mei 2023 om 18:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 17:58:

Kan jij niet gewoon genieten van het kampioenschap? Ik had ook liever het seizoen winnend afgesloten maar als een groot deel van de selectie zich laat vollopen op Ibiza wat verwacht je dan? Bij jou zijn standaard de strafschoppen die Feyenoord tegen krijgt geen strafschoppen, elke overtreding tegen een Feyenoorder in het vijandelijk strafschopgebieden een strafschop, elke goal van F



Als je mij gaat beschuldigen van zaken, zorg er dan voor dat het klopt.

Ik benoem enkel de feiten, lees al mijn wedstrijd verslagen er op na en kom dan nog eens met je oordeel.
Dus nee, niks van het alles wat jij zegt klopt ook maar iets van.

Ik heb ook nergens gezegd dat we goed speelden, maar er zijn wel twee terechte goals afgekeurd en ja ik baal er van dat we niet onze sportieve plicht hebben gedaan.

Dat zegt niks over de algehele prestatie van dit seizoen, maar vandaag lag het niet alleen aan de het slechte spel, maar ook twee cruciale beslissingen.

Voor mij is op zo'n moment even de glans er vanaf en dat mag ik zelf bepalen hoe ik mij daarin voel of reageer.



Hij heeft toch gewoon volledig gelijk? Als je jouw verslagen inderdaad leest is iedere afgekeurde goal van Feyenoord onterecht (ook deze twee zijn gewoon terecht afgekeurd...) en de KNVB en de UEFA zijn ook altijd standaard tegen Feyenoord.




Exact.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 mei 2023 om 18:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 17:58:

Kan jij niet gewoon genieten van het kampioenschap? Ik had ook liever het seizoen winnend afgesloten maar als een groot deel van de selectie zich laat vollopen op Ibiza wat verwacht je dan? Bij jou zijn standaard de strafschoppen die Feyenoord tegen krijgt geen strafschoppen, elke overtreding tegen een Feyenoorder in het vijandelijk strafschopgebieden een strafschop, elke goal van F



Als je mij gaat beschuldigen van zaken, zorg er dan voor dat het klopt.

Ik benoem enkel de feiten, lees al mijn wedstrijd verslagen er op na en kom dan nog eens met je oordeel.
Dus nee, niks van het alles wat jij zegt klopt ook maar iets van.

Ik heb ook nergens gezegd dat we goed speelden, maar er zijn wel twee terechte goals afgekeurd en ja ik baal er van dat we niet onze sportieve plicht hebben gedaan.

Dat zegt niks over de algehele prestatie van dit seizoen, maar vandaag lag het niet alleen aan de het slechte spel, maar ook twee cruciale beslissingen.

Voor mij is op zo'n moment even de glans er vanaf en dat mag ik zelf bepalen hoe ik mij daarin voel of reageer.


Maak je niet zo druk man

 

+1/-0

Een beetje fanatisme mag best, geeft een beetje jus aan het prakkie!
Gewoon lekker blijven posten, geen van ons heeft het zwarte garen uitgevonden, maar we horen er allemaal bij op onze manier.
:B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 29 mei 2023 om 18:33:

Een beetje fanatisme mag best, geeft een beetje jus aan het prakkie!
Gewoon lekker blijven posten, geen van ons heeft het zwarte garen uitgevonden, maar we horen er allemaal bij op onze manier.
:B



Ja vind ik ook maar het wordt hier al snel te fanatiek bevonden door de moderators. Kuijt007 heeft nu een rode kaart. Ging om een discussie die ik met hem had waarvan de meeste Posts door de mods verwijderd zijn die in mijn ogen lekker fel waren maar niet over de schreef gingen. Of ik moet wat gemist hebben wat snel door een moderator verwijderd is, dan kan natuurlijk.

Edit*
had een rode kaart moet ik zeggen :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (28/05/2023-14:30)