Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Groningen (04/03/2023-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Waardeloze pruts var hebben we ook in NL

Dit was GEEN buitenspel, Gimenez was gelijk met de bal en niet anders.

Pingel onthouden, goal ten onrechte afgekeurd....

 

+1/-0

Echt die keeper van Groningen haal die gast uit beeld, staat de grootste onzin over die rode kaart te roepen...
Het is gewoon doelbewust de bal tegen Alireza aan trappen, onsportief gedrag, dus zelfs direct rood had hier terecht geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 21:42:

Wissel 4/5:

Boulaude --> Hartman

Echt Slot waar ben je mee bezig vanavond...


Bullaude had voor Dilrosun moeten beginnen in de basis en anders als eerste wissel moeten komen. Begrijp totaal niet waarom hij zo weinig minuten krijgt, die jongen heeft samen met Gimenez de beste positionering in de 16 en geweldige loopacties. Ook nog eens technischer dan de vorige diepgaande 10 die we hadden. Had een doelpunt verdiend, beetje pech nog met dat buitenspel (?) moment en die kopbal.

Ik vond het overigens een extreem matige pot, met futloos voetbal zonder veel creativiteit (van de 10 en flanken). Ik had al veel eerder ingegrepen als ik Slot was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 maart 2023 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 21:42:

Wissel 4/5:

Boulaude --> Hartman

Echt Slot waar ben je mee bezig vanavond...


Bullaude had voor Dilrosun moeten beginnen in de basis en anders als eerste wissel moeten komen. Begrijp totaal niet waarom hij zo weinig minuten krijgt, die jongen heeft samen met Gimenez de beste positionering in de 16 en geweldige loopacties. Ook nog eens technischer dan de vorige diepgaande 10 die we hadden. Had een doelpunt verdiend, beetje pech nog met dat buitenspel (?) moment en die kopbal.

Ik vond het overigens een extreem matige pot, met futloos voetbal zonder veel creativiteit (van de 10 en flanken). Ik had al veel eerder ingegrepen als ik Slot was.



Dat Boulaude inviel was niet het probleem, meer degene waarvoor.
Uiteindelijk maakt je slechtste buitenspeler vandaag de goal...

Verder ben ik het met je eens.

 

+2/-0

Nou weer een keer vlak voor tijd, mentaal is dit team ijzersterk. Credits mogen ook naar Groningen vind ik die wel een stijgende lijn te pakken hebben, gaan nog wel wat punten pakken. Vond het 1 vd slechtste wedstrijden dit seizoen van Feyenoord kant, maar het einde maakt zoveel goed. :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 22:06:

Echt die keeper van Groningen haal die gast uit beeld, staat de grootste onzin over die rode kaart te roepen...
Het is gewoon doelbewust de bal tegen Alireza aan trappen, onsportief gedrag, dus zelfs direct rood had hier terecht geweest.



Sorry maar ben het daar echt niet mee eens, hij mag die bal gewoon wegtrappen daar, dat kan je voor mijn gevoel geen gele kaart voor geven.
Je kan echt niet zeggen dat het doelbewust was.

Verder was het echt een waardeloze wedstrijd, snap begin opstelling met bepaalde spelers echt niet van Slot maar ja wie ben ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2023 om 03:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 22:06:

Echt die keeper van Groningen haal die gast uit beeld, staat de grootste onzin over die rode kaart te roepen...
Het is gewoon doelbewust de bal tegen Alireza aan trappen, onsportief gedrag, dus zelfs direct rood had hier terecht geweest.



Sorry maar ben het daar echt niet mee eens, hij mag die bal gewoon wegtrappen daar, dat kan je voor mijn gevoel geen gele kaart voor geven.
Je kan echt niet zeggen dat het doelbewust was.


Verder was het echt een waardeloze wedstrijd, snap begin opstelling met bepaalde spelers echt niet van Slot maar ja wie ben ik.



Dat mag je vinden natuurlijk.
Op de beelden is alleen overduidelijk te zien dat die hem doelbewust tegen Alireza aan trapt. Hij kijkt en richt zelfs nog.

Dus direct rood had ook op z'n plaats geweest, dit soort gedrag hoort niet op het veld.

 

+1/-0

Ach ja er wordt nu van alles geroepen over die tweede gele kaart voor die jongen. Het draait veel om het feit dat de bal nog in het spel was en er nog niet was afgefloten. Dat klopt allemaal maar mag je dan alleen voor zwaar onsportief gedrag een gele kaart geven als de bal niet meer in het spel is? Volgens mij niet. De scheids beoordeelde het als een doelbewuste actie dus terecht geel. En wat dacht ik Gouka ergens zegt: als je zo’n actie maakt op de amateurvelden zal dat 9 van de 10 keer uitmonden in een massale vechtpartij.

 

+1/-0

Snel vergeten. Overwinning was volkomen verdiend maar de manier waarop deze tot stand kwam was niet best. Nee, het was geen rode kaart maar Groningen was met 11 man ook wel gebarsten. Uiteindelijk. Het stond op instorten op een gegeven moment.

Feyenoord had het zichzelf zoveel gemakkelijker kunnen maken door ‘eerder te beginnen’. Slot wisselde weer uiterst aanvallend, maar dat zou de ploeg helemaal niet nodig moeten hebben. Ook met het basis-elftal had men deze druk moeten kunnen ontwikkelen.

Volgende week tegen Volendam gewoon met die instelling vanaf de aftrap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 maart 2023 om 14:24:

Snel vergeten. Overwinning was volkomen verdiend maar de manier waarop deze tot stand kwam was niet best. Nee, het was geen rode kaart maar Groningen was met 11 man ook wel gebarsten. Uiteindelijk. Het stond op instorten op een gegeven moment.

Feyenoord had het zichzelf zoveel gemakkelijker kunnen maken door ‘eerder te beginnen’. Slot wisselde weer uiterst aanvallend, maar dat zou de ploeg helemaal niet nodig moeten hebben. Ook met het basis-elftal had men deze druk moeten kunnen ontwikkelen.

Volgende week tegen Volendam gewoon met die instelling vanaf de aftrap.



Ondanks dat we wel steeds verdienen te winnen lijkt het wel steeds minder te worden qua spel.
Vind ook dat de spits maar echt moeilijk gevonden word.
1 voordeel is wel dat de keeper steeds beter word gelukkig.

 

+1/-0

Vind het wel mooi hoe Slot telkens wisselt om toch nog een goal temaken Hartman er af Bullaude erin bv. Maar dat kan je ook alleen doen als je veel vertrouwen hebt in Hancko/Geertruida.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2023 om 14:34:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 maart 2023 om 14:24:

Snel vergeten. Overwinning was volkomen verdiend maar de manier waarop deze tot stand kwam was niet best. Nee, het was geen rode kaart maar Groningen was met 11 man ook wel gebarsten. Uiteindelijk. Het stond op instorten op een gegeven moment.

Feyenoord had het zichzelf zoveel gemakkelijker kunnen maken door ‘eerder te beginnen’. Slot wisselde weer uiterst aanvallend, maar dat zou de ploeg helemaal niet nodig moeten hebben. Ook met het basis-elftal had men deze druk moeten kunnen ontwikkelen.

Volgende week tegen Volendam gewoon met die instelling vanaf de aftrap.



Ondanks dat we wel steeds verdienen te winnen lijkt het wel steeds minder te worden qua spel.
Vind ook dat de spits maar echt moeilijk gevonden word.
1 voordeel is wel dat de keeper steeds beter word gelukkig.



3 wedstrijden in 6 dagen dat het spel dan minder wordt is niet zo gek hé, sowieso kost manier van spelen enorm veel kracht. Feyenoord kan ook achteruit gaan leunen, maar dat zit er niet in ze willen continu de regie hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2023 om 15:09:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2023 om 14:34:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 maart 2023 om 14:24:

Snel vergeten. Overwinning was volkomen verdiend maar de manier waarop deze tot stand kwam was niet best. Nee, het was geen rode kaart maar Groningen was met 11 man ook wel gebarsten. Uiteindelijk. Het stond op instorten op een gegeven moment.

Feyenoord had het zichzelf zoveel gemakkelijker kunnen maken door ‘eerder te beginnen’. Slot wisselde weer uiterst aanvallend, maar dat zou de ploeg helemaal niet nodig moeten hebben. Ook met het basis-elftal had men deze druk moeten kunnen ontwikkelen.

Volgende week tegen Volendam gewoon met die instelling vanaf de aftrap.



Ondanks dat we wel steeds verdienen te winnen lijkt het wel steeds minder te worden qua spel.
Vind ook dat de spits maar echt moeilijk gevonden word.
1 voordeel is wel dat de keeper steeds beter word gelukkig.



3 wedstrijden in 6 dagen dat het spel dan minder wordt is niet zo gek hé, sowieso kost manier van spelen enorm veel kracht. Feyenoord kan ook achteruit gaan leunen, maar dat zit er niet in ze willen continu de regie hebben.



Dat begrijp ik wel maar dan moet je misschien wat meer wisselen in bv een beker wedstrijd.
Ook heeft bv Kokcü wel een wedstrijd rust gehad en die speelt nog het minst van het middenveld.

 

+1/-0

Klopt dat kan, maar begrijp ook wel dat hij in een ritme wil blijven met vaste basiselftal en als je dan alle drie de wedstrijden wint is het prima.
Ook ajax is verre van overtuigend maar winnen ook met 1-0. Het gaat nu om de punten elk puntje telt zwaar nu en Feyenoord moet extra wedstrijden spelen in Europa. Hopelijk pakken ze genoeg rust de komende dagen.

 

+1/-0

Ik zou het toch lekkerder hebben gevonden als Ajax heel overtuigend puntverlies had geleden… :B

Feyenoord heeft een ontzettend fit elftal, maar ik krijg toch ook de indruk dat er gedoseerd wordt gespeeld de afgelopen wedstrijden. Ik begrijp het ook, alleen doe jezelf een lol en speel het eerste halfuur met de intensiteit die je gisteren in de slotfase kan opbrengen. Dan sta je tegen dit Groningen met 3-0 voor en kan Slot spelers die het nodig hebben echt rust geven.

Die Europese wedstrijden zijn een extra belasting ten opzichte van de concurrentie. Anderzijds, de ziekenboeg stroomt leeg. We hebben weer keus in de verdediging en op het middenveld. Hopelijk blijft dat zo en kan Slot dat benutten de ‘frisheid’ binnen de ploeg te behouden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 maart 2023 om 19:59:

Ik zou het toch lekkerder hebben gevonden als Ajax heel overtuigend puntverlies had geleden… :B

Feyenoord heeft een ontzettend fit elftal, maar ik krijg toch ook de indruk dat er gedoseerd wordt gespeeld de afgelopen wedstrijden. Ik begrijp het ook, alleen doe jezelf een lol en speel het eerste halfuur met de intensiteit die je gisteren in de slotfase kan opbrengen. Dan sta je tegen dit Groningen met 3-0 voor en kan Slot spelers die het nodig hebben echt rust geven.

Die Europese wedstrijden zijn een extra belasting ten opzichte van de concurrentie. Anderzijds, de ziekenboeg stroomt leeg. We hebben weer keus in de verdediging en op het middenveld. Hopelijk blijft dat zo en kan Slot dat benutten de ‘frisheid’ binnen de ploeg te behouden.



Dat gaat nog wel gebeuren met hun laatste vijf wedstrijden zelfs als Feyenoord in de hoofdstad verliest is er nog weinig aan de hand.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2023 om 03:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 22:06:

Echt die keeper van Groningen haal die gast uit beeld, staat de grootste onzin over die rode kaart te roepen...
Het is gewoon doelbewust de bal tegen Alireza aan trappen, onsportief gedrag, dus zelfs direct rood had hier terecht geweest.



Sorry maar ben het daar echt niet mee eens, hij mag die bal gewoon wegtrappen daar, dat kan je voor mijn gevoel geen gele kaart voor geven.
Je kan echt niet zeggen dat het doelbewust was.

Verder was het echt een waardeloze wedstrijd, snap begin opstelling met bepaalde spelers echt niet van Slot maar ja wie ben ik.



Als dit niet bewust was, dan kan die kerel er echt geen ene klote van en moet hij direct zijn contract laten ontbinden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 06 maart 2023 om 08:33:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2023 om 03:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 22:06:

Echt die keeper van Groningen haal die gast uit beeld, staat de grootste onzin over die rode kaart te roepen...
Het is gewoon doelbewust de bal tegen Alireza aan trappen, onsportief gedrag, dus zelfs direct rood had hier terecht geweest.



Sorry maar ben het daar echt niet mee eens, hij mag die bal gewoon wegtrappen daar, dat kan je voor mijn gevoel geen gele kaart voor geven.
Je kan echt niet zeggen dat het doelbewust was.

Verder was het echt een waardeloze wedstrijd, snap begin opstelling met bepaalde spelers echt niet van Slot maar ja wie ben ik.



Als dit niet bewust was, dan kan die kerel er echt geen ene klote van en moet hij direct zijn contract laten ontbinden.



Je zag het ook aankomen even daarvoor lag hij op de grond en werd er gewoon doorgespeeld en daardoor was hij gefrustreerd.

Dit bericht is gewijzigd op 6 maart 2023, 10:05:12.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 06 maart 2023 om 08:33:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 maart 2023 om 03:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 22:06:

Echt die keeper van Groningen haal die gast uit beeld, staat de grootste onzin over die rode kaart te roepen...
Het is gewoon doelbewust de bal tegen Alireza aan trappen, onsportief gedrag, dus zelfs direct rood had hier terecht geweest.



Sorry maar ben het daar echt niet mee eens, hij mag die bal gewoon wegtrappen daar, dat kan je voor mijn gevoel geen gele kaart voor geven.
Je kan echt niet zeggen dat het doelbewust was.

Verder was het echt een waardeloze wedstrijd, snap begin opstelling met bepaalde spelers echt niet van Slot maar ja wie ben ik.



Als dit niet bewust was, dan kan die kerel er echt geen ene klote van en moet hij direct zijn contract laten ontbinden.



Speelt niet voor niets bij Groningen he... ;)
maar tuurlijk kan het bewust zijn maar je kan dat gewoon niet zeker weten, de grensrechter vond het niets en die stond er bovenop.
Als een Feyenoorder hier een tweede geel voor had gekregen waren er rellen uitgebroken.

Maar laten we het afsluiten , we hebben gewonnen. :B

 

+1/-0

https://www.vi.nl/video/zonder-slotfase-zou-feyenoord-vierde-staan

Tsja.... Zonder scorende spelers zou Ajax laatste staan. Zonder accomodatie krijgt Vitesse geen licentie.

Het hoort erbij hé?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Groningen (04/03/2023-20:00)