Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (08/02/2023-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 08 februari 2023 om 21:58:

Zal er nu eerder gewisseld worden??????



Mag het toch hopen. Als eerste die danilo een schop,onder zijn Braziliaanse hol terug naar de favelas.

 

+1/-0

Wissels:

Gimenez --> danilo
Timber --> Pedersen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 08 februari 2023 om 21:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 februari 2023 om 21:49:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 08 februari 2023 om 21:46:

Hatsikidee. 0-2 en volkomen terecht, wat een waardeloos zooitje.



Dit wordt eerder 0-3 dan 2-2...

Wellenreuther volledig door de mand gevallen vanavond, bij allebei de goals gigantisch in de fout.

Danilo een rotschop naar Brazilië geven, ben helemaal klaar met die kleuter.
Kunnen nog beter Nesto Groen in de spits zetten...

Sorry, maar als Slot nu nog die hele kleedkamer niet verbouwt weet ik het ook niet meer....



Wiefertje loopt gezellig naast Tanane bij die tweede goal en doet helemaal niets. Die valt ook door de mand vandaag.



Wiefer heeft heel veel gespeeld, een off-day kan, maar komt wel op slechts mogelijke moment.
Zondag begon die ook niet scherp, maar hij heeft wel credits opgebouwd dit jaar. Excelsior en Feyenoord is nogal een verschil.

 

+1/-0

Wissel:

Dilrosun --> Alireza

 

+1/-0

Het lijkt wel klaar voor vandaag...

 

+1/-0

Hoekschoppen zijn toch te trainen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 08 februari 2023 om 22:21:

Hoekschoppen zijn toch te trainen?



Ik ga zo stoppen, ben er helemaal klaar mee...

Allemaal salaris inleveren en alle kosten van alle supporters vandaag terugbetalen.

 

+1/-0

Wissel:

Paixao --> Tabouni.

 

+1/-0

Ik ben er klaar mee.

Heb betere dingen te doen...

 

+1/-0

Nou toch verlengen zie ik...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 :B februari 2023 om 22:54:

Nou toch verlengen zie ik...



Ben je weer terug :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 08 februari 2023 om 22:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 :B februari 2023 om 22:54:

Nou toch verlengen zie ik...



Ben je weer terug :B



Zag het op fr12, nu stream aangezet...

 

+1/-0

Gaat ineens hard nu...

 

+1/-0

Wat een gekke wedstrijd. Wellenleuter kan mij trouwens niet bekoren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 08 februari 2023 om 23:09:

Wat een gekke wedstrijd. Wellenleuter kan mij trouwens niet bekoren.



Je gaat not bijna naar Marciano verlangen...:denk

Verder moeten ze zich echt kapot schamen...

 

+1/-0

Krankzinnig slecht dit, twijfels of we die penaltyserie uberhaupt gaan winnen

 

+1/-0

1001 Zenuwinzinkingen verder , toch binnen :B :feyenoord :pul

 

+1/-0

Hier valt geen helden verhaal van te maken.

Een groot gebrek aan inzet, creativiteit en focus. Gewoon lamlendig slecht Feyenoord.
Met een keeper die volledig door de mand valt vanavond, Danilo die echt helemaal niks kan.

Dit is gewoon niet goed te praten.

Dit nec had met 5-0 opgerold moeten worden en klaar ermee en door naar Heerenveen.

Dit heeft Feyenoord volledig aan zichzelf te danken.

 

+1/-0

Het is de fase waar we nu in zitten. Na de winterstop hebben wij traditioneel punten laten liggen door verliespartijen. Nu spelen we gelijk. De nieuwelingen hebben nog niet die conditie die Slot verlangt. Daar valt nog veel uit te halen. Gelukkig gaan we in maart met de LC verder, waar ik dan weer meer hoop in heb. De competitie moeten we nu drie punten wedstrijden van maken, willen we de concurrentie voor blijven.

 

+1/-0

Knotsgekke wedstrijd waarin Feyenoord met grote cijfers had moeten winnen. NEC was bizar effectief met die counters, waarbij ik vond dat onze defensieve organisatie slecht stond maar vooral de keeper er telkens tamelijk zwak uit zag. Uitzondering was het centrale duo, waarbij ik Hancko de hele wedstrijd een rots vond en Geertruida solide als vanouds.

Het probleem in met name de eerste helft (en wel vaker bij ons) was dat alles in het teken stond van veel balbezit, het was in feite één grote rondo met hakjes en allerlei combinaties tussen met name Idrissi, Taabouni en Kokcu. In eerste instantie oogt dat leuk, maar het wordt eigenlijk steeds irritanter omdat er vrijwel nul doelgerichtheid vanaf straalt. Precies om die reden is Bullaude zo'n fijne speler, waarvan ik het werkelijk onbegrijpelijk vind dat hij niet gewoon mocht starten (en überhaupt zo weinig minuten krijgt). Veelvuldig één keer raken, inspelen en gelijk diep doorlopen, positionering om te scoren of om een afleiding te zijn, hij deed nagenoeg alles goed wat je goed kan doen als nummer 10 in het spel. Net zoals tegen PSV vond ik hem de beslissende schakel waardoor we kans op kans begonnen te creëren. En in tegenstelling tot Til is het een speler die kan voetballen. Ideale speler om achter een aanspeelpunt als Gimenez aan te sluiten, die twee hebben een uitstekende dynamiek omdat ze constant in beweging zijn en in plaats van balbezit loeren op de kortste weg naar het doel bij het creëren van kansen.

Daarnaast, eveneens opvallend, zonder veel tempo in het spel zie je direct dat onze vleugels de creativiteit en het vernuft ontberen om verschilmakers te zijn. Te weinig kwaliteit bij Idrissi en Alireza. Degenen die wel een actie in huis hebben met wat explosiviteit, zoals Paixao en Dilrosun, zijn dan toch degenen die in zo'n wedstrijd een klein beetje verschil maken. Al blijft het allemaal heel broos en wispelturig. Met name Dilrosun is een speler die alleen voor zichzelf speelt met standaard het hoofd naar beneden, waarbij het 9 van de 10 keer niets is en dan die ene keer ineens lukt.

Tot slot nog over onze aanval. Normaliter kon Danilo zich nog verschuilen achter het goede druk zetten, maar het was vanavond echt erbarmelijk om te zien. Gimenez straalt in alles uit een spits te zijn. Het verschil was onmiskenbaar. Iets betere voorzetten en Gimenez kan voor ons een ware doelpuntenmachine worden, je ziet aan alles de potentie. Hij moet alleen nog echt loskomen.

Tegen Heerenveen moet het defensief weer scherper en offensief dodelijker.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (08/02/2023-21:00)