Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 15 januari 2023 om 18:37:
Lekker kerels, met 4 puntjes voorsprong de eerste klassieker in, is wel eens anders geweest. Ben echt onder de indruk van Wieffer.
Lekker kerels, met 4 puntjes voorsprong de eerste klassieker in, is wel eens anders geweest. Ben echt onder de indruk van Wieffer.
Geen lid meer
Geen lid meer
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Ongeveer hetzelfde wedstrijdbeeld als tegen PEC, maar dan met een wat hoger tempo in de eerste helft. Feyenoord dat dominant en gretig speelt met veel druk naar voren, alleen jammer dat er zo weinig kansen werden benut. In sommige gevallen was de laatste pass ook ietwat slordig. Gimenez had als invaller een paar goede acties en een mooi doelpunt. Ik vond Danilo eigenlijk de enige dissonant voorin, zowel Alireza als Paixao speelden uitstekend. Kanttekening daarbij is wel dat Groningen uitzonderlijk zwak speelde.
Wieffer heerste samen met Kökcü op het middenveld. Ik begrijp waarom we een nieuwe 6 nodig hebben, maar ik zou het toch wel zonde vinden als Wieffer daardoor weer naar de bank moet. Tot nu toe vind ik hem heel sterk als rustpunt op het middenveld die het spel uitstekend weet te verdelen, met meer voorwaartse passing dan bijvoorbeeld iemand als Zerrouki. De gehele achterhoede straalde ook vertrouwen uit, een goed voorteken richting volgende week.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 15 januari 2023 om 17:19:
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 15 januari 2023 om 17:16:
Jezus wat een verrijking is die Wieffer man. Gek om te bedenken dat de technische staf bij elkaar 17 miljoen aan 2 gassies wil uitgeven die minder potentie hebben dan onze mats zelf.
Jammer dat Mats ook de laatste optie is momenteel, valt hij weg hebben we niks.
Dus die versterkingen zijn gewoon wenselijk...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 januari 2023 om 19:45:
Ongeveer hetzelfde wedstrijdbeeld als tegen PEC, maar dan met een wat hoger tempo in de eerste helft. Feyenoord dat dominant en gretig speelt met veel druk naar voren, alleen jammer dat er zo weinig kansen werden benut. In sommige gevallen was de laatste pass ook ietwat slordig. Gimenez had als invaller een paar goede acties en een mooi doelpunt. Ik vond Danilo eigenlijk de enige dissonant voorin, zowel Alireza als Paixao speelden uitstekend. Kanttekening daarbij is wel dat Groningen uitzonderlijk zwak speelde.
Wieffer heerste samen met Kökcü op het middenveld. Ik begrijp waarom we een nieuwe 6 nodig hebben, maar ik zou het toch wel zonde vinden als Wieffer daardoor weer naar de bank moet. Tot nu toe vind ik hem heel sterk als rustpunt op het middenveld die het spel uitstekend weet te verdelen, met meer voorwaartse passing dan bijvoorbeeld iemand als Zerrouki. De gehele achterhoede straalde ook vertrouwen uit, een goed voorteken richting volgende week.
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 15 januari 2023 om 19:28:
5 punten
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Mooi dat door toeval Wieffer nu eindelijk de kans krijgt en ook gelijk laat zien dat hij veel beter is dan Timber op die positie.
Denk dat 90% het hier al zag en hoop nu Slot ook als Timber weer terug komt.
Moet wel zeggen dat Wieffer nog beter lijkt dan ik dacht.
Hopelijk laat hij dat ook zien tegen de grotere ploegen.
Gertruida centraal vind ik altijd ook zo goed, veel beter dan op de rechtsback positie en was eigenlijk schande dat Slot niet zo al begon tegen Utrecht.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 16 januari 2023 om 02:00:
Mooi dat door toeval Wieffer nu eindelijk de kans krijgt en ook gelijk laat zien dat hij veel beter is dan Timber op die positie.
Denk dat 90% het hier al zag en hoop nu Slot ook als Timber weer terug komt.
Moet wel zeggen dat Wieffer nog beter lijkt dan ik dacht.
Hopelijk laat hij dat ook zien tegen de grotere ploegen.
Gertruida centraal vind ik altijd ook zo goed, veel beter dan op de rechtsback positie en was eigenlijk schande dat Slot niet zo al begon tegen Utrecht.
Uit: Julianadorp
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
We zijn nu wel blij met de resultaten tegen PEC en FCGroningen, maar ik krijg last van kromme tenen, als dit soort tegenstanders zo gemakkelijk door onze defensie snijden. Te weinig correcte intercepties en spelhervattingen en voortzettingen zag ik daarna als er wel een goede interceptie kwam. Ik vind ze nog te rommelig spelen en afhankelijk van de tegenstander die de bal dan verkeerd gaat plaatsen. Ik hoop dat we zondag a.s. met Santi en Wieffer beginnen en Alireza, twijfel ik nog steeds. Hij doet wel zijn best maar ik heb bem vroeger veel beter zien spelen. Luts op de RCV is een stabiele keus, en Hartman op linksachter. Waar blijft die Hendricks?
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Groningen-Feyenoord (15/01/2023-16:45)