Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sturm Graz (15/09/2022-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 15 september 2022 om 23:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2022 om 20:31:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 15 september 2022 om 14:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 september 2022 om 14:34:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 15 september 2022 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 15 september 2022 om 00:29:

Zie toch wel een behoorlijke blinde vlek met steeds Idrissi.
Echt een super trainer maar dit soort dingen moeten er wel uit, deed hij vorig jaar ook.
Steeds iemand opstellen die eigenlijk niet eens bij de selectie hoort.
Zal morgen wel een hatrick maken :B



Slots verhaal is constant dat Idrissi op trainingen zo goed is. En hij deelde hem ook complimenten uit voor zijn optreden tegen Sparta.

Ik vond hem zondag ook niet opvallen in positieve zin, eerder tegenovergesteld.
Dus dat verbaasde mij.



Denk dat bijna niemand het snapt Idrissi lijkt een oogappeltje van Slot maar hij werkt elke dag met de spelers dus zal het wel beter weten. Overigens was hij nog niet zo lang geleden Marokkaans international. Voor Feyenoord zou het goed zijn als hij dat weer wordt.



Zeker! Ik heb niets tegen Idrissi als speler/persoon en hoop dat hij vanavond nog mijn ongelijk bewijst dat Slot op zijn positie betere alternatieven tot zijn beschikking heeft.

Maar tot nu toe vind ik hem tegenvallen, hij lijdt veel balverlies; vaak levert hij op onnodige plekken de bal in.

Slot ziet dat anders, en legde een direct verband tussen zijn spel en het presteren van Lopez afgelopen zondag. Dat hij zo goed rendeerde was te danken aan Idrissi.

Ik heb het niet gezien.



Had Slot toch gelijk met Idrissi. :B



Yep! Waarom twijfelen we nog aan deze man?!


Ik vond hem dit keer beter uit de verf komen dan in de voorgaande wedstrijden en het kan zijn dat ze meer op elkaar ingespeeld raken, waardoor hij nu gevaarlijker was. Nu is Sturm Graz nog geen PSV, maar als we tegen de huidige nr 1 ook kunnen uithalen, wat ik zie gebeuren dan word ik meer gerustgesteld dan dat ik in de zenuwen zit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 september 2022 om 01:28:

Ik vond hem dit keer beter uit de verf komen dan in de voorgaande wedstrijden en het kan zijn dat ze meer op elkaar ingespeeld raken, waardoor hij nu gevaarlijker was. Nu is Sturm Graz nog geen PSV, maar als we tegen de huidige nr 1 ook kunnen uithalen, wat ik zie gebeuren dan word ik meer gerustgesteld dan dat ik in de zenuwen zit.



Ik zit sinds de komst van Slot eigenlijk nooit meer zo gespannen naar Feyenoord te kijken, als ik wel deed in een lange periode daarvoor. Ik bemerk dat het gevoel waarmee ik naar wedstrijden ga of achter de pit kruip compleet is veranderd.

Van 'oh als dat maar goed gaat' naar 'het komt wel goed'.

Puntverlies zorgt nog steeds voor chagrijn, maar ik zet me er ook veel gemakkelijker overheen. Het is soort positieve spiraal, steeds opnieuw word ik gerustgesteld als ik Slot hoor praten. Hij kan zijn keuzes goed onderbouwd uitleggen, slaat met vrijwel al zijn analyses de spijker op zijn kop en heeft gewoon een plan. Ik ga er gewoon met hem in mee, in dat 'procesdenken'. Zelfs na een wedstrijd tegen Lazio betrap ik mij erop dat ik al snel denk: 'misschien wel goed voor ze, van zo'n verlies leert het team meer dan van een overwinning'.

En als ik denk dat Slot het even niet goed ziet, zoals met het opstellen van Idrissi, speelt zo'n gozert een wedstrijd zoals gisteren. En heeft hij Slot gewoon gelijk gehad. Het kwam er alleen nog niet uit in afgelopen wedstrijden, hij had ff nodig.

Als het team zondag met dezelfde intentie en intensiteit speelt in Eindhoven, ben ik er wel gerust op. Niet eens zozeer omdat ik ervan overtuigd ben dat Feyenoord wint, misschien is PSV wel gewoon beter. Maar een bepaalde inzet en manier van spelen is het enige wat ik op dit moment van Feyenoord verwacht. De rest komt vanzelf, als dat zondag onverhooopt niet lukt gaat Slot gewoon verder.

Mooi vind ik dat.

 

+1/-0

Die nummer 10 positie is ineens heel interessant geworden met zowel dilrosun als szymanski die daar nu de voornaamste kandidaten zijn. Is toch een hele verbetering vanaf de guus til dagen. En ook wat we nu op links hebben doet niet echt onder voor sinisterra. Als de rechterkant met Geertruida, Timber en Wålemark ook op zijn plaats gaat vallen dan kan het een leuk jaar gaan worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sturm Graz (15/09/2022-18:45)