Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Go Ahead Eagles - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zaterdagavond 21.00

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Bjørkan start

Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen Go Ahead Eagles bekend gemaakt. Lutsharel Geertruida is ziek en behoort daardoor niet tot de wedstrijdselectie van zaterdagavond.

Marcus Holmgren Pedersen start wederom in de basis bij Feyenoord. Fredrik André Bjørkan mag zich direct gaan opmaken voor zijn officiële debuut. De Noor, die afgelopen week op huurbasis overkwam van Hertha BSC, krijgt de voorkeur boven Quilindschy Hartman en Marcos López.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Bjørkan; Timber, Szymański, Kökcü; Wålemark, Danilo, Dilrosun.

Wissels Feyenoord: Wellenreuther, Marciano, Lopez, Hartman, Rasmussen, Benita, Wieffer, Taabouni, Idrissi, Gimenez, Jahanakhsh, Paixão.

 

+1/-0

Gelukkig zien weer keer het oude Feyenoord..
Waarom staat Hartman trouwens niet in de basis?
Was gewoon goed in de wedstrijden die hij speelde maar liever geen jeugdspelers ofzo?
Onze linkerkant is behoorlijk slecht nu.

 

+1/-0

Van wat ik heb gezien vanavond denk ik dat een ding passend is:

Een hele hoop werk aan de winkel nog...

Het was geen moment goed vandaag en waarom die verdediging weer op de schop?
Laat het nu eens zoveel mogelijk staan en breng rust in de tent...

Sorry maar Slot is hier echt wel debet aan, bouw de nieuwe jongens eerst een rustig in, het liep best redelijk vorige week achterin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 september 2022 om 22:59:

Van wat ik heb gezien vanavond denk ik dat een ding passend is:

Een hele hoop werk aan de winkel nog...

Het was geen moment goed vandaag en waarom die verdediging weer op de schop?
Laat het nu eens zoveel mogelijk staan en breng rust in de tent...

Sorry maar Slot is hier echt wel debet aan, bouw de nieuwe jongens eerst een rustig in, het liep best redelijk vorige week achterin.




Nou toen Rasmussen erin kwam was het weer zenuwachtigheid troef. ( maar ja Hancko had een knietje gekregen)

 

+1/-0

Ik weet niet hoe Bjørkan speelde in Duitsland, maar volgens mij zijn ze blij. dat-ie vertrokken is. Wat speelde hij slecht. Als Go Ahead kon aanvallen ging het bij Feyenoord over links. Hij moet kennelijk nog wennen.

 

+1/-0

Blij met de 3 punten; de komende weken moet Feyenoord z’n wedstrijden winnen en Slot de tijd krijgen aan z’n elftal te bouwen. Ik zie genoeg aanknopingspunten die mij vertrouwen geven dat er snel een goed team staat.

‘De manier waarop’ is even niet van belang. En wie op basis daarvan nu al conclusies trekt en spelers afserveert begrijpt bijzonder weinig van het proces waar het team in zit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 04 september 2022 om 10:35:

Ik weet niet hoe Bjørkan speelde in Duitsland, maar volgens mij zijn ze blij. dat-ie vertrokken is. Wat speelde hij slecht. Als Go Ahead kon aanvallen ging het bij Feyenoord over links. Hij moet kennelijk nog wennen.



Dat zegt nog niet alles, dit is niet zijn norm anders was hij nooit gescout door een Bundesliga en een Eredivisie team. Sowieso zijn er 3 op die positie die het kunnen uitvechten dus ik maak me niet meteen zorgen.

Verder wel tevreden eigenlijk, ik denk in de meeste seizoenen voor de slot periode dat we aan z'n 2-0 waren ten onder gegaan. De mentaliteit en het geloof zitten er in ieder geval in en nu moet het goede voetbal nog erin geslepen worden. Dat zal nog wel enkele weken tot maanden duren voordat er een ingespeeld en afgestemd elftal staat.

 

+1/-0

Idd en zolang je wel de punten pakt is dat ideaal voor de TS om de boel te perfectioneren.

 

+1/-0

Eerste 12 minuten was GAE met opportunistisch ren en vliegwerk Feyenoord aan het overrompelen via onze linkerkant, waar Bjorkan een uiterst matige indruk maakte (en Hancko ook niet zo zeker oogde). Daarna was het een uur lang Feyenoord dat in hoog tempo de wedstrijd dicteerde en GAE wegblies. Ik ben diep onder de indruk van het voetbal dat Slot er zo snel al heeft ingekregen in dit nog niet ingespeelde team, wat een knappe prestatie. De Eagles kregen een uur lang een masterclass dynamisch voetbal voorgeschoteld waarbij ze nul druk op ons team kregen. De laatste fase was door alle wissels dan weer wat onrustig, maar zelfs toen we 2-0 achterstonden heb ik me eigenlijk geen moment zorgen gemaakt met ons aanvallende spel. We lijken voetballend verder dan vorig jaar. Als Slot er straks ook nog defensieve organisatie en stabiliteit in krijgt dan zijn we naar mijn mening een betere ploeg dan vorig jaar, dat belooft wat.

Mijn uitblinker van de wedstrijd was niet Szymanski of Danilo, ik vind Walemark al een paar wedstrijden een stijgende lijn vertonen. Ook deze wedstrijd weer zeer dreigend en met zijn linkerbeen legt hij ze panklaar neer waar hij wilt. Op deze manier gaat hij nog heel veel assists bijschrijven. Ik heb ook het idee dat er nog veel meer in het vat zit bij Walemark. Zijn overzicht is een wapen tov Dilrosun die af en toe nog met oogkleppen speelt (maar iets explosiever is). Zodra Paixao straks op links gaat starten heeft Slot een enorm luxeprobleem op rechts, waarbij ik niet uitsluit dat Walemark in deze vorm wint van Dilrosun.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 04 september 2022 om 13:12:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 04 september 2022 om 10:35:

Ik weet niet hoe Bjørkan speelde in Duitsland, maar volgens mij zijn ze blij. dat-ie vertrokken is. Wat speelde hij slecht. Als Go Ahead kon aanvallen ging het bij Feyenoord over links. Hij moet kennelijk nog wennen.



Dat zegt nog niet alles, dit is niet zijn norm anders was hij nooit gescout door een Bundesliga en een Eredivisie team. Sowieso zijn er 3 op die positie die het kunnen uitvechten dus ik maak me niet meteen zorgen.

Verder wel tevreden eigenlijk, ik denk in de meeste seizoenen voor de slot periode dat we aan z'n 2-0 waren ten onder gegaan. De mentaliteit en het geloof zitten er in ieder geval in en nu moet het goede voetbal nog erin geslepen worden. Dat zal nog wel enkele weken tot maanden duren voordat er een ingespeeld en afgestemd elftal staat.



Wat me wel erg tegen staat is dat onze talent die goed speelde in de wedstrijden zo aan de kant word geschoven voor zo een speler die er net een dag is.
Waar is het krediet voor de jonge spelers die Slot wel altijd geeft aan de huurspelers?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 september 2022 om 15:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 04 september 2022 om 13:12:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 04 september 2022 om 10:35:

Ik weet niet hoe Bjørkan speelde in Duitsland, maar volgens mij zijn ze blij. dat-ie vertrokken is. Wat speelde hij slecht. Als Go Ahead kon aanvallen ging het bij Feyenoord over links. Hij moet kennelijk nog wennen.



Dat zegt nog niet alles, dit is niet zijn norm anders was hij nooit gescout door een Bundesliga en een Eredivisie team. Sowieso zijn er 3 op die positie die het kunnen uitvechten dus ik maak me niet meteen zorgen.

Verder wel tevreden eigenlijk, ik denk in de meeste seizoenen voor de slot periode dat we aan z'n 2-0 waren ten onder gegaan. De mentaliteit en het geloof zitten er in ieder geval in en nu moet het goede voetbal nog erin geslepen worden. Dat zal nog wel enkele weken tot maanden duren voordat er een ingespeeld en afgestemd elftal staat.



Wat me wel erg tegen staat is dat onze talent die goed speelde in de wedstrijden zo aan de kant word geschoven voor zo een speler die er net een dag is.
Waar is het krediet voor de jonge spelers die Slot wel altijd geeft aan de huurspelers?


Dit is het enige minpuntje wat ik bij Slot kan bedenken, weinig oog voor eigen talenten. Hartman had prima kunnen beginnen en ik vind het vreemd dat er niet aan Kleijn/Dermane wordt gedacht als opties voor de 6 positie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 september 2022 om 15:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 04 september 2022 om 13:12:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 04 september 2022 om 10:35:

Ik weet niet hoe Bjørkan speelde in Duitsland, maar volgens mij zijn ze blij. dat-ie vertrokken is. Wat speelde hij slecht. Als Go Ahead kon aanvallen ging het bij Feyenoord over links. Hij moet kennelijk nog wennen.



Dat zegt nog niet alles, dit is niet zijn norm anders was hij nooit gescout door een Bundesliga en een Eredivisie team. Sowieso zijn er 3 op die positie die het kunnen uitvechten dus ik maak me niet meteen zorgen.

Verder wel tevreden eigenlijk, ik denk in de meeste seizoenen voor de slot periode dat we aan z'n 2-0 waren ten onder gegaan. De mentaliteit en het geloof zitten er in ieder geval in en nu moet het goede voetbal nog erin geslepen worden. Dat zal nog wel enkele weken tot maanden duren voordat er een ingespeeld en afgestemd elftal staat.



Wat me wel erg tegen staat is dat onze talent die goed speelde in de wedstrijden zo aan de kant word geschoven voor zo een speler die er net een dag is.
Waar is het krediet voor de jonge spelers die Slot wel altijd geeft aan de huurspelers?



Volgens mij heeft het er vooral mee te maken dat Hartman nog steeds geen volledige wedstrijd kan spelen, Slot wil starten met een basis bestaande uit zoveel mogelijk spelers die de 90 minuten vol kunnen maken.

En de inschatting was waarschijnlijk dat Bjørkan wel de volle 90 minuten had kunnen spelen. Nu ging hij er in de 69ste minuut uit. Ik heb niet gezien of dat kwam omdat de pijp leeg was, of dat er een andere keuze werd gemaakt.

Ik hoop dat Hartman zich dit seizoen in de basis speelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 september 2022 om 15:40:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 september 2022 om 15:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 04 september 2022 om 13:12:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 04 september 2022 om 10:35:

Ik weet niet hoe Bjørkan speelde in Duitsland, maar volgens mij zijn ze blij. dat-ie vertrokken is. Wat speelde hij slecht. Als Go Ahead kon aanvallen ging het bij Feyenoord over links. Hij moet kennelijk nog wennen.



Dat zegt nog niet alles, dit is niet zijn norm anders was hij nooit gescout door een Bundesliga en een Eredivisie team. Sowieso zijn er 3 op die positie die het kunnen uitvechten dus ik maak me niet meteen zorgen.

Verder wel tevreden eigenlijk, ik denk in de meeste seizoenen voor de slot periode dat we aan z'n 2-0 waren ten onder gegaan. De mentaliteit en het geloof zitten er in ieder geval in en nu moet het goede voetbal nog erin geslepen worden. Dat zal nog wel enkele weken tot maanden duren voordat er een ingespeeld en afgestemd elftal staat.



Wat me wel erg tegen staat is dat onze talent die goed speelde in de wedstrijden zo aan de kant word geschoven voor zo een speler die er net een dag is.
Waar is het krediet voor de jonge spelers die Slot wel altijd geeft aan de huurspelers?



Volgens mij heeft het er vooral mee te maken dat Hartman nog steeds geen volledige wedstrijd kan spelen, Slot wil starten met een basis bestaande uit zoveel mogelijk spelers die de 90 minuten vol kunnen maken.

En de inschatting was waarschijnlijk dat Bjørkan wel de volle 90 minuten had kunnen spelen. Nu ging hij er in de 69ste minuut uit. Ik heb niet gezien of dat kwam omdat de pijp leeg was, of dat er een andere keuze werd gemaakt.

Ik hoop dat Hartman zich dit seizoen in de basis speelt.



Zijn maar weinig die wel 90min kunnen volmaken , ook alle linksback lijken dat nog niet te kunnen.
Hartman moet gewoon in de basis en dan kijken tot hoe lang hij het volhoudt.

 

+1/-0

Defense en middenveld is al goed maar aanvallers worden ook steeds beter met name Walemark en Danilo.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Go Ahead Eagles - Feyenoord