Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Olympique Marseille - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Eerst maar weer eens rustig worden, veel te opgefokt. Nu Hendrix, kolere....

 

+1/-0

FINALE OHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

 

+1/-0

Waanzinnig dit, fantastisch!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 mei 2022 om 17:06:

(...)




Er is niet meer gebeurd dan op een 'normale' uitgaansavond in een grote stad aan misdragingen plaatsvindt. De supporters van Olympique hebben zich ook niet onbetuigd gelaten.

Er was een fanzone op het strand ingericht zonder enige beschutting, een groot feest was dat totdat de hemel openbrak en de regen met bakken naar beneden kwam. Toen liep het terrein leeg, men ging op zoek naar een plek om te schuilen. Duizenden mensen die tegelijk wegrennen voor de regen en door een kleine doorgang moeten gaat niet, dus de omheining ging om en de oproerpolitie reageerde daarop met traangas.

Ik praat rellen nooit goed, maar hier was niets aan de hand wat je niet had kunnen zien aankomen.


ONTOPIC: Jaaaa!!!! Wat was het spannend, maar wat heeft de ploeg het geweldig gedaan. Gevochten tot de allerlaatste seconde. Prachtig!

Dit bericht is gewijzigd op 6 mei 2022, 09:26:50.

 

+2/-0

De buitenlandse pers is lovend over de Feyenoordverdedigers. Terecht! De club heeft zeer goede verdedigers.

 

+1/-0

Ik vind het opmerkelijk dat Feyenoord het zo goed presteert. Natuurlijk zijn de inbreng van Slot en zijn mannen van hoog gehalte, maar dat ze nu al zover zijn, dat ze in de finale staan, zegt heel veel. Hoe komt het dat we in de Eredivisie dan andere resultaten zien, terwijl er in feite met dezelfde spelers wordt aangetreden? Ligt het dan toch aan de arbitrage/var/journalistiek?

 

+1/-0

De punten die we achter staan komen dit jaar door de resultaten tegen de toppers. Van de kleinen winnen we bijna allemaal.
Tegen de neuzen zonder publiek was een aderlating. Daar genaaid door de arbitrage.
Tegen Vitesse 2x zeer onnodig verloren. Deze 12 punten staan wij achter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 mei 2022 om 14:17:

Ik vind het opmerkelijk dat Feyenoord het zo goed presteert. Natuurlijk zijn de inbreng van Slot en zijn mannen van hoog gehalte, maar dat ze nu al zover zijn, dat ze in de finale staan, zegt heel veel. Hoe komt het dat we in de Eredivisie dan andere resultaten zien, terwijl er in feite met dezelfde spelers wordt aangetreden? Ligt het dan toch aan de arbitrage/var/journalistiek?



Goeie vraag, ik denk ten eerste dat Feyenoord enorm in het toernooi gegroeid is dit seizoen. Zoals de ploeg in de voorrondes en eerste poulewedstrijden speelde, is een wereld van verschil ten opzichte van de laatste wedstrijden. Het vertrouwen, het vermogen met zoveel intensiteit te spelen en de nauwkeurigheid waarmee dat gepaard gaat; daarin zijn grote stappen gemaakt. (Anderzijds, tegen PSV in Eindhoven speelde Feyenoord ook een hele goede pot. Maar toen had ik het gevoel dat er nog teveel een 'rem' op zat. Het was ook meer reactief zoals ik het me herinner)

Ten tweede denk ik dat de ploeg heel goed kan 'pieken' en daarvoor ook optimaal geprepareerd wordt door de staf. De ploeg heeft niet de kwaliteiten dat het dit ieder week/tweewekelijks kan helaas, en daar heeft het team het in de competitie laten liggen. Maar ook daar geldt weer, dat is gedurende het seizoen steeds beter gegaan. Feyenoord wint de 'kleinere' wedstrijden momenteel wel, ook als het niet goed speelt. (hopelijk wordt deze opmerking nu niet afgestraft in de kleine wedstrijd van aanstaande zondag)

Het constante niveau dat er nodig is om kampioen te worden, heeft Feyenoord niet het gehele seizoen gehad.

Ten derde heeft het Feyenoord in de competitie ook niet veel geluk gehad. Het verlies in een aantal sleutelwedstrijden mede door vreemde arbitrale beslissingen (AZ-uit, Ajax-thuis, maar ook de thuiswedstrijd tegen Utrecht waar Nijhuis opeens een dag had waarop hij zin had alles wat Dessers deed af te fluiten), gemiste kansen (meer gebrek aan kwaliteit, maar soms ook wat geluk), het geringe aantal penalties (Feyenoord komt niet in die situatie, buit dat niet uit en krijgt het ook niet mee); de ranglijst had er weleens anders uit kunnen hebben gezien als het iets meer meegezeten had.

 

+1/-0

Fantastische (defensieve) prestatie gisteravond. Bij winst van dit toernooi staan we definitief weer op de kaart in Europa!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Olympique Marseille - Feyenoord