Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Olympique Marseille (28/04/2022-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Bookmaker: 30 keer je inzet voor overwinning Feyenoord

Feyenoord speelt donderdagavond de kraker tegen Olympique Marseille. De Rotterdammers treffen de Fransen in de halve finale van de Conference League. Bookmaker BetCity pakt weer uit voor de huidige leden van FR12.nl en nieuwe leden kunnen weer rekenen op een fraaie actie.

Spelers die zich via deze link aanmelden beschikken eenmalig over een Odd Boost van 30 keer je inzet. Voor de huidige leden staat de quotering op 2.14. Op een gelijkspel staat 3.65 keer je inzet. Verwacht jij dat Olympique Marseille een maatje te groot is voor Feyenoord? Daar staat een quotering van 3.25 op.

Cyriel Dessers is dit seizoen op dreef in Europa. De spits van Feyenoord was al enorm belangrijk en de kans is groot dat hij ook tegen Marseille weer zijn voeten laat spreken. Verwacht jij dat Feyenoord wint en Dessers het net weet te vinden? De quotering is nu verhoogd van 7.00 keer je inzet naar 8.00 keer je inzet.

Feyenoord is volgens het Amerikaanse databureau FiveThirtyEight favoriet om de Conference League dit seizoen te winnen. Wil jij een gokje wagen hierop? Dan is de quotering op een eindzege van de Rotterdammers tijdelijk verhoogd naar 8.00 keer je inzet. De actie is alleen de komende dagen nog geldig voor spelers.

Michael Oliver fluit Feyenoord - Olympique Marseille

Michael Oliver is door de UEFA aangesteld om de wedstrijd tussen Feyenoord en Olympique Marseille in goede banen te leiden. De 37-jarige Engelsman wordt bijgestaan door zijn landgenoten Stuart Burt en Simon Bennett. De vierde official is Anthony Tayler.

Oliver staat hoog aangeschreven bij de UEFA en floot voornamelijk wedstrijden in de Champions League. De Engelsman is met ruim driehonderd gefloten wedstrijden in de Premier League en 22 in de Champions League zeer ervaren.

Voor het eerst in de UEFA Europa Conference League is er ook een videoscheidsrechter aanwezig. De UEFA heeft Chris Kavanagh en Stuart Attwell aangewezen als VAR. De wedstrijd begint donderdag om 21:00 uur in een uitverkochte Kuip.

Bosz: ''Feyenoord is echt niet kansloos''

Peter Bosz weet als geen ander hoe het is om tegen Olympique Marseille te spelen. De huidige trainer van Olympique Lyon heeft een belangrijke tip voor Feyenoord. Volgens Bosz moet de ploeg van trainer Arne Slot hoog druk durven te zetten.

‘Ik denk dat ze wel een kans hebben. Door hoe ik Feyenoord heb leren kennen'', begint Bosz in gesprek met Voetbal International. ''Als een ploeg die onder Slot durft en initiatief neemt. Marseille heeft bovendien momenteel best wat blessures. De competitie is hier zwaar en de speelwijze van Sampaoli vraagt veel energie.''

''We spelen hier 38 competitiewedstrijden, dat zijn er vier meer dan in Nederland. Dat telt bij elkaar op. Marseille heeft net een midweekse speelronde gehad en moest daarin tot het gaatje gaan om met 3-2 van Nantes te winnen. Ze lopen op hun laatste benen en zijn een beetje aan het kraken. Daarom denk ik: als Feyenoord het goed doet, dan zijn ze écht niet kansloos.''

Olympique Marseille kan in verschillende systemen spelen. Volgens Bosz moet Slot dan ook zijn eigen plan trekken en zich niet gaan aanpassen. ''Feyenoord heeft een herkenbare speelwijze en moet vooral van zichzelf uitgaan. Je moet het initiatief niet te veel bij Marseille laten, want dan heb je kans dat je er alleen maar achteraan loopt. Misschien klinkt dit raar uit mijn mond, maar je moet zorgen dat je ook een Plan B hebt. Als je niet de grip hebt, dan hebben ze de kwaliteiten om geduldig rond te spelen en loop je er de hele tijd achteraan.''

 

+1/-0

Zin in vanavond! Dit wordt een geweldige open wedstrijd verwacht ik, hopen op een stunt tegen het sterke Marseille.

 

+1/-0

Ik sta er sceptisch in, en weet niet waarom er de laatste wedstrijden zoveel kansen om zeep worden geholpen. Toch hoop ik in stilte dat ons cluppie vanavond wel de kansen weten te benutten en ook op een ruime overwinning met 4 doelpunten verschil.

 

+1/-0

ik ben bang voor onze sluitpost....

 

+1/-0

We scoren vrij moeilijk en krijgen de goals makkelijk tegen sinds een paar maanden. A hell of a job gaat dit worden maar dat was het tegen Inter destijds ook.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Til en Dessers in de basis

Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen Olympique Marseille bekend gemaakt. Marcos Senesi en Guus Til zijn fit genoeg om te starten bij Feyenoord.

Slot kiest verder voor Cyiel Dessers in de punt van de aanval. Bryan Linssen moet hierdoor genoegen nemen met een plek op de bank. De Rotterdammers trappen om 21:00 uur in De Kuip af voor de halve finale van de Conference League.

Opstelling Feyenoord: Marciano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Cojocaru, Jansen, Pedersen, Hendrix, Alireza, Linssen, Sandler, Wålemark, Hendriks, Hall.

 

+1/-0

Gelukkig Nelson speelt...

 

+1/-0

Heel sterk begin Feyenoord.

Ff meer focus voorin en het komt goed.

 

+1/-0

1-0 "18: DESSERS!!!!!!

 

+1/-0

2-0 21": SINISTERA!!!!!

 

+1/-0

Even niet opletten en 2-1....

 

+1/-0

Zoveelste blunder van die geflipte Israeliër: 2-2...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 april 2022 om 21:42:

Zoveelste blunder van die geflipte Israeliër: 2-2...



Moet ook wat eerder uitkomen, helaas onze zwakste positie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 28 april 2022 om 21:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 april 2022 om 21:42:

Zoveelste blunder van die geflipte Israeliër: 2-2...



Moet ook wat eerder uitkomen, helaas onze zwakste positie.



Als je gaat liggen heb je hem, anders kom je niet uit.

Verder geweldige wedstrijd.

 

+1/-0

3-2 46": DESSERS!!!!!!!

 

+1/-0

GEWELDIG GEDAAN JONGENS!!!

Niks anders dan HELE GROTE complimenten!

 

+1/-0

Goed resultaat behaald. Uit scoren ze vaak, dus de kansen om de finale te halen zijn 50%.

 

+1/-0

Wereldprestatie, daarom is deze club de mooiste.

 

+2/-0

Al die spelers zijn ineens miljoenen waard en de finale ligt voor het grijpen..

 

+1/-0

Het was me weer een magische avond in de Kuip, ik heb volop genoten van deze enorme stunt en de bijzondere sfeer. De eerste 30 minuten waren het beste Feyenoord van het seizoen, de pressing was van CL niveau. Hopelijk kunnen we het afmaken in Marseille, maar dit is wel een zeer gevaarlijke tegenstander die al in de tweede helft vlagen liet zien van wat er zal komen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Olympique Marseille (28/04/2022-21:00)