Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fortuna Sittard (05/12/2021-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 december 2021 om 10:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2021 om 23:32:

open/sluit de onderstaande quote:



Mats Seuntjes wilden ze toen halen ipv Dessers. Is nu 29, zou misschien nog net kunnen als Dessers niet blijft. Bryan was ook 29 toen hij kwam (nu net 31).




Mist handelingssnelheid voor de top denk ik. zie weinig nederlandse spelers die wat kunnen toevoegen, daarom komen alle recente transfers ook uit het buitenland.


Ik zou die gozer van Heerenveen wel willen zien als vervanger van Kokcu. Die Rente van Heracles vond ik ook wel aardig, net zoals die verdediger van Twente.
Er zijn dus heus wel spelers in Nederland die wel aantrekkelijk voor Feyenoord zijn. Spelers die ouder zijn dan 23 zijn gewoon niet interessant voor Feyenoord.


Veerman? Die moet fysiek echt behoorlijk aan de bak dan om de dynamiek van Kokcu te krijgen, voetballend goed maar een logge speler. Rente vind ik niet zo heel bijzonder. Die verdediger van Twente zou ik ook in de gaten houden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fortuna Sittard (05/12/2021-16:45)